0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie w mediach

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2013

  • Autor: Tadeusz Kowalski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 42,00 zł
37,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie w mediach

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.

Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:


zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
kształtowanie portfolio firm medialnych,
opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.
W opracowaniu



przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych.

Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.





Adresaci:


Publikacja jest przeznaczona zarówno dla osób zarządzających firmami medialnymi o różnym stopniu zorganizowania, od wielkich korporacji po małe innowacyjne przedsięwzięcia, jak i dla studentów, pracowników naukowych, badaczy i wszystkich osób interesujących się kulturą, komunikowaniem i mediami.





Szczególnym wymiarem problemów, z jakimi mają do czynienia media, jest - związane z ich naturą - połączenie elementów twórczych, kreatywnych z wymogami biznesu, ekonomicznej racjonalności i efektywności. Zasadniczym celem tej książki jest zwrócenie uwagi na najważniejsze w opinii autora elementy i aspekty zarządzania mediami w burzliwych czasach znaczących przemian.


Fragment Wstępu

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-6322-8
  • ISBN druku: 978-83-264-4477-7
  • EAN: 9788326463228
  • Liczba stron: 312
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp | str. 7

1. Wprowadzenie do zarządzania w mediach | str. 13

Dziedzina badań | str. 14

Praktyka akademicka | str. 20

Dorobek piśmienniczy | str. 22

Współczesne stanowiska badawcze | str. 37

2. Innowacyjność i zmiana jako rutynowa praktyka firm medialnych | str. 40

Zaangażowanie finansowe | str. 41

Wpływ struktury rynku | str. 52

Zarządzanie zmianą | str. 56

Badania nad zarządzaniem zmianą w firmach medialnych | str. 62

3. W poszukiwaniu panaceum | str. 65

Zarządzanie zawartością w mediach | str. 67

Innowacje w zawartości mediów | str. 84

Od łańcucha wartości do sieci wartości | str. 87

4. Pracownicy mediów | str. 90

Teorie zarządzania pracownikami | str. 91

Twórcy i "transformersi" | str. 98

Liderzy w firmach medialnych | str. 104

5. Podejmowanie decyzji | str. 111

Proces decydowania | str. 112

Menedżerowie są tylko ludźmi | str. 118

Decyzja autorytarna | str. 127

Decyzja eksperta | str. 127

Decyzja poprzez uśrednienie indywidualnych opinii | str. 128

Decyzja grupowa podejmowana większością | str. 128

Decyzja grupowa podejmowana przez mniejszość | str. 128

Decyzja w drodze konsensu | str. 128

Decyzja przez zaniechanie | str. 129

Decyzja klik | str. 129

6. Portfolio firm medialnych | str. 131

Zarządzanie portfolio | str. 132

Analiza portfela | str. 139

Portfolio firm medialnych | str. 148

7. Finanse firm medialnych | str. 155

Dylematy zysku i odpowiedzialności | str. 157

Plany i budżety | str. 160

Analizy i wskaźniki | str. 173

Inwestycje | str. 181

8. Marketing i komunikacja marketingowa | str. 186

Od 4P do 4C | str. 188

Analizy i badania | str. 199

Zarządzanie marką | str. 208

9. Strategie i wizje | str. 213

Firmy medialne w XXI wieku | str. 214

Wydawcy książek | str. 218

Wydawcy czasopism | str. 226

Wydawcy gazet | str. 233

Biznes filmowy | str. 240

Muzyka popularna | str. 246

Przemysł radiowy | str. 252

Przemysł telewizyjny | str. 259

Firmy internetowe - media strumieniowe | str. 270

10. Wyzwania przyszłości dla zarządzania w mediach | str. 279

Diagnoza zmian | str. 279

Oczekiwania i problemy | str. 285

Zakończenie | str. 289

Bibliografia | str. 291

Indeks | str. 303

Inni Klienci oglądali również

31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie wyższym szkolnictwem artystycznym w Polsce

Kolejna reforma szkolnictwa wyższego w Polsce prowokuje do podjęcia tematu modeli zarządzania uczelnią ze zwróceniem uwagi na zarządzanie humanistyczne, które wskazuje na konieczność zauważania pojedynczych ludzi, ich wyborów, decy...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie współczesnymi organizacjami gospodarczymi w procesie wzrostu innowacyjności i globalizacji gospodarki

Celem głównym niniejszego opracowania jest analiza i ocena współczesnych trendów występujących w skomplikowanym i złożonym procesie zarządzania organizacjami gospodarczymi, w warunkach wzrostu innowacyjności i globalizacji gospodar...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie

W prezentowanej publikacji podjęto problematykę dotyczącą opisu i odbioru zjawisk szeroko pojętej popkultury. Autorzy, prowadząc interdyscyplinarny dialog i konfrontując różne perspektywy badawcze, eksplorują oblicza popkultury w dziedzinach: li...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie w administracji publicznej. Narzędzia

W niniejszej publikacji podjęto próbę ukazania korzyści ze stosowania narzędzi w zarządzaniu w instytucjach administracji publicznej. Znajdują się tu narzędzia o charakterze obligatoryjnym, takie m.in. jak kontrola zarządcza, audyt wewnętr...
143,10 zł 159,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów

W niniejszej publikacji wyjaśniamy, jak stosować w praktyce przepisy prawa farmaceutycznego, ustawy o zawodzie farmaceuty oraz wielu aktów wykonawczych. Książka „Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceut...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszy...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!