0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Katowice, 1, 2019

  • Autor: Marcin Komańda

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
20,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness

Niniejsza praca stanowi niepodjętą w Polsce do tej pory próbę opisania działalności podmiotów z branży fitness, łączącą problematykę modeli biznesu z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla potrzeb prowadzonej działalności. Kluczowym aspektem wykorzystywania tych mediów jest kształtowanie krajobrazu informacyjnego, który podlega m.in. współdzieleniu zasobów informacyjnych, ale jednocześnie może być dostosowany do celów prowadzonej działalności gospodarczej. Praca ta koncentruje się również na podmiocie świadczącym usługi w branży fitness, jakim jest trener. Ta perspektywa dotycząca formy podmiotu świadczącego usługi również jest unikalna, gdyż większość opracowań branżowych, nie mówiąc już o pracach naukowych, dotyczy przede wszystkim klubów fitness, a trenerzy w tych klubach są zazwyczaj rozpatrywani jedynie jako czynnik wpływający na poziom obsługi klienta. Struktura przedstawianej pracy składa się z pięciu rozdziałów. Trzy pierwsze dotyczą zagadnień teoretycznych wzbogaconych doniesieniami branżowymi czy praktyczną ilustracją problemu wynikającego z badań literaturowych dla danych obszarów tematycznych. Rozdziały 4 i 5 przedstawiają natomiast wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród trenerów z branży fitness, posiadających zarejestrowaną działalność gospodarczą.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-519-7
  • ISBN druku: 978-83-7875-518-0
  • Liczba stron: 208
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	9
Rozdział 1
BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE	17
1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness	17
1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej	19
1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym	28
1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych	35
1.5. Podsumowanie	42
Rozdział 2
MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ	45
2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu	45
2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu	53
2.3. Postać modeli biznesu	64
2.4. Podsumowanie	72
Rozdział 3
FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH	75
3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej	75
3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej	85
3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness	95
3.4. Podsumowanie	101
Rozdział 4
OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU	104
4.1. Metodyka badań empirycznych	104
4.2. Charakterystyka respondentów	110
4.3. Istotność składników modelu biznesu	116
4.4. Podsumowanie	122
Rozdział 5
TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO PRZEZ TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH	125
5.1. Media społecznościowe wykorzystywane przez trenerów	125
5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych	132
5.3. Częstotliwość i obszary wykorzystywania mediów społecznościowych a stosowane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego	141
5.4. Podsumowanie	149
Zakończenie	153
Bibliografia	163
Spis rysunków	183
Spis tabel	185
Aneks	187
Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness”	189
Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness”	190
Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu”	190
Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu”	193
Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe”	194
Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe”	196
Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety	197
Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1	200
Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości	201
Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów	203
Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka”	203
Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja”	203
Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami”	204
Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami”	204
Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta”	205
Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1	205
Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2	206
Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2	208

Inni Klienci oglądali również

2,30 zł 2,50 zł
Do koszyka

Doświadczenia transformacji systemowej w państwach Europy Środkowej i Wschodniej - 12 Transformacja modelu przywództwa państwowego w Federacji Rosyjskiej

Kraje Europy Środkowej i Wschodniej przebyły długą drogę reform mających na celu przede wszystkim demokratyzację władzy państwowej, urynkowienie i prywatyzację gospodarki oraz rozwój społeczeństwa obywatelskiego, korzystając w procesie moderniza...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody

Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy „czują”, na czym ono polega, ale mało kto wie, jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, ...
24,90 zł
Do koszyka

Nauka Biznesu Krok po Kroku

„Nauka Biznesu Krok po Kroku” Kacpra Darii to poradnik, który powstał, aby umożliwić pozbycie się wszelkich kłopotów finansowych. Masz problemy z pieniędzmi, prowadzeniem lub założeniem firmy, inwestycjami, a może chcesz posze...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

W perspektywie czasu

Książki tej Tadeusz Boy-Żeleński nie zdołał już opublikować. Maszynopis złożył we Lwowie w Wydawnictwie Mniejszości Narodowych na dwa tygodnie przed swą tragiczną śmiercią. Tom zawiera eseje i recenzje pisane przez Boya we wcześniejszym okresie i oprac...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów - Krzysztof Wasilewski: Polska prasa lewicowa po 1989 roku

(…) Aby zrozumieć funkcjonowanie współczesnych mediów i logikę działania innych aktorów konstytuujących rynek środków masowego przekazu, trzeba sięgnąć do genezy zjawisk medialnych i prześledzić rozwój prasy w ...
14,04 zł 15,60 zł
Do koszyka

Autorytety w perspektywie chrześcijańskiej

Znaczenie problematyki, jaką podejmuje Andrzej Boczkowski, trudne jest do przecenienia. (…) Autor bardzo umiejętnie rekonstruuje (…) wszystkie dylematy, wątpliwości i pęknięcia w ideologii procesu bolońskiego i edukacyjnych aspektach stra...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.