0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Marcin Komańda

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 20,00 zł
18,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness

Niniejsza praca stanowi niepodjętą w Polsce do tej pory próbę opisania działalności podmiotów z branży fitness, łączącą problematykę modeli biznesu z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla potrzeb prowadzonej działalności. Kluczowym aspektem wykorzystywania tych mediów jest kształtowanie krajobrazu informacyjnego, który podlega m.in. współdzieleniu zasobów informacyjnych, ale jednocześnie może być dostosowany do celów prowadzonej działalności gospodarczej. Praca ta koncentruje się również na podmiocie świadczącym usługi w branży fitness, jakim jest trener. Ta perspektywa dotycząca formy podmiotu świadczącego usługi również jest unikalna, gdyż większość opracowań branżowych, nie mówiąc już o pracach naukowych, dotyczy przede wszystkim klubów fitness, a trenerzy w tych klubach są zazwyczaj rozpatrywani jedynie jako czynnik wpływający na poziom obsługi klienta. Struktura przedstawianej pracy składa się z pięciu rozdziałów. Trzy pierwsze dotyczą zagadnień teoretycznych wzbogaconych doniesieniami branżowymi czy praktyczną ilustracją problemu wynikającego z badań literaturowych dla danych obszarów tematycznych. Rozdziały 4 i 5 przedstawiają natomiast wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród trenerów z branży fitness, posiadających zarejestrowaną działalność gospodarczą.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-519-7
  • ISBN druku: 978-83-7875-518-0
  • Liczba stron: 208
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	9
Rozdział 1
BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE	17
1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness	17
1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej	19
1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym	28
1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych	35
1.5. Podsumowanie	42
Rozdział 2
MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ	45
2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu	45
2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu	53
2.3. Postać modeli biznesu	64
2.4. Podsumowanie	72
Rozdział 3
FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH	75
3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej	75
3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej	85
3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness	95
3.4. Podsumowanie	101
Rozdział 4
OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU	104
4.1. Metodyka badań empirycznych	104
4.2. Charakterystyka respondentów	110
4.3. Istotność składników modelu biznesu	116
4.4. Podsumowanie	122
Rozdział 5
TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO PRZEZ TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH	125
5.1. Media społecznościowe wykorzystywane przez trenerów	125
5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych	132
5.3. Częstotliwość i obszary wykorzystywania mediów społecznościowych a stosowane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego	141
5.4. Podsumowanie	149
Zakończenie	153
Bibliografia	163
Spis rysunków	183
Spis tabel	185
Aneks	187
Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness”	189
Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness”	190
Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu”	190
Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu”	193
Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe”	194
Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe”	196
Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety	197
Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1	200
Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości	201
Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów	203
Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka”	203
Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja”	203
Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami”	204
Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami”	204
Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta”	205
Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1	205
Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2	206
Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2	208

Inni Klienci oglądali również

40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie

Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji?Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkim...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

O biznesie po polsku

Wstęp Doświadczenie w pracy dydaktycznej z cudzoziemcami uczącymi się języka polskiego, wśród których znaczącą liczbę stanowią biznesmeni, pokazało, że potrzebny jest podręcznik o tematyce biznesowej na śred...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Przestępczość gospodarcza w perspektywie zmieniających się realiów obrotu gospodarczego

Współcześnie przestępczość gospodarcza stanowi ważny problem dotykający nie tylko sfery ekonomicznej, ale również społecznej. Wśród społeczeństwa coraz częściej pojawia się przyzwolenie na nieujawnianie owych przestępstw, ze względ...
20,88 zł 23,20 zł
Do koszyka

Modele w ekonomii

Publikacja prezentuje zastosowanie modeli w różnych dziedzinach szeroko rozumianej ekonomii. Część tekstów ma charakter przeglądowy i dotyczy ewolucji takiego podejścia, na przykład do przedsiębiorstwa międzynarodowego, skutk&...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Job crafting. Kształtowanie podmiotowości pracy - perspektywa pedagogiki pracy i psychologii organizacji

Przedmiotem rozważań w monografii jest zmieniająca się rola człowieka w pracy, a co za tym idzie – jego podmiotowości i dążenia do personalizacji pracy. W rozumieniu przyjętym przez autorkę job crafting to działanie manifestujące się w zachowaniu...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Studia filologiczne w Polsce z perspektywy studenta

Monografia Studia filologiczne w Polsce z perspektywy studenta jest rezultatem projektu badawczego „Filologia obca w perspektywie studenta. Diagnoza reprezentacji i oczekiwań a modelowanie procesu kształcenia neofilologicznego w Polsce”, re...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!