0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 10,00 zł
9,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych

Tematyka monografii wpisuje się w popularny w krajowej i światowej literaturze dyskurs łączący zagadnienia zarządzania wiedzą i relacjami z klientami. Zawarte w niej rozważania koncentrują się na działalności przedsiębiorstw z sektora MŚP. Dokonano w niej egzemplifikacji praktycznego podejścia przedsiębiorstw wobec wzmiankowanych zagadnień i zależności między ich wybranymi aspektami. Ze względu na przyjętą perspektywę badawczą niezbędnym stało się ustalenie istotnych uwarunkowań działalności sektora MŚP, a w szczególności adaptacyjności tych przedsiębiorstw dzięki rozwojowi relacji z otoczeniem. Ustalenia wynikające z powyższych założeń poddano weryfikacji, analizując materiał badawczy zebrany wśród menedżerów usługowych MŚP. Publikacja powstała we współpracy z Politechniką Opolską.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-689-7
  • ISBN druku: 978-83-7875-688-0
  • Liczba stron: 110
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	7

Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości	11
1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych	11
1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie	19
1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta	28

Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw	34
2.1. Zagadnienie adaptacyjności małych i średnich przedsiębiorstw	34
2.2. Wyzwania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy	41
2.3. Wiedza w relacjach z klientem w małych i średnich przedsiębiorstwach usługowych	47

Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej	54
3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych	54
3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta – perspektywa małych i średnich przedsiębiorstw	58
3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta	63

Zakończenie	73
Bibliografia	79
Spis rysunków	93
Spis tabel	95
Załączniki	97

Inni Klienci oglądali również

49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka

Wykorzystanie e-learningu w procesie szkolenia pracowników małych i średnich przedsiębiorstw

E-learning korporacyjny jest nowoczesnym i efektywnym instrumentem doskonalenia organizacji i szkolenia pracowników; przynosi rozliczne korzyści również w przestrzeni społecznej oraz w życiu pozazawodowym pracowników. Mimo wielu za...
49,68 zł 55,20 zł
Do koszyka

Ekonomiczne, Organizacyjne i Prawne Uwarunkowania rozwoju rynku motoryzacyjnego w Polsce. Przykłady teorii i praktyki

W ciągu ostatnich kilkunastu lat nastąpił znaczący przełom zarówno w strukturze, formie jak i organizacji rynku motoryzacyjnego w Polsce. Zważywszy na ten fakt, wielu autorów min. Burnewicz J, Ślęzak, M, Bąkowski W, Bronk H., Łuszczak M, ...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Transakty Między sztuką nauką i technologią Nowe strategie performowania wiedzy

Jacek Wachowski – teoretyk performansu i widowisk; profesor zwyczajny w Katedrze Teatru i Sztuki Mediów na Wydziale Antropologii i Kulturoznawstwa UAM. Zajmuje się badaniem performansów posttechnologicznych, a także nowych strategii...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka

Fundamentalne wartości i zasady ustrojowe. Model konstytucyjny a praktyka ustrojowa w Polsce

Monografia zawiera szereg refleksji nad wybranymi wartościami i zasadami ustrojowymi. Dużo miejsca w publikacji poświęcono zasadzie pluralizmu politycznego oraz konstytucyjnemu modelowi zasad ustrojowych, w tym konstytucyjnej zasadzie suwerenności nar...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Post jako praktyka duchowa

„Nie uważaj postu za coś złego”.Tak w V wieku zachęcał wiernych do przełamywania uprzedzeń względem postuPseudo-Euzebiusz z Aleksandrii. Również wielu innych wczesnochrześcijańskich pisarzy, greckich i łacińskich, poświęc...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Archiwa uczelniane w XXI wieku wobec komputeryzacji informatyzacji i elektronicznego zarządzania dokumentacją

Publikacja jest próbą omówienia szeregu nieznanych dotąd zagadnień związanych z problematyką dotyczącą wdrażania systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w szkołach wyższych, które w większości zostały opisane przez p...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!