0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów

(eBook)

Skrypt do wykładów z psychologii

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2015

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2

  • Autor: Anna Sowińska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 8,00 zł
7,20 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów

Opracowanie zbudowano z pięciu części zawierających powiązane ze sobą tematy. Rozdział pierwszy przybliża psychologię jako naukę, metody jakimi pracują psycholodzy oraz obszary praktyki i zadania jakich się podejmują. Ogólny przegląd problemów powiązanych stricte z naukami ekonomicznymi – z pracą i rynkiem pracy, organizacją i zarządzaniem, konsumentem, marketingiem – zawiera rozdział drugi. Dla zrozumienia fenomenu różnorodności i wyjątkowości każdego człowieka niezbędna jest wiedza z zakresu różnic indywidualnych, czyli osobowości, temperamentu, potrzeb czy zdolności. Przedstawiono je w rozdziale trzecim. W rozdziale czwartym omówione zostały emocje, motywacja i stres psychologiczny. Ostatni rozdział poświęcono zagadnieniom ważnym w relacjach społecznych: postawom i ich kształtowaniu, komunikowaniu się, asertywności oraz agresji. Formuła wykładu, przy braku ćwiczeń, pozwala jedynie na ukazanie celowości rozwijania tych kompetencji i omówienie podstawowych założeń teoretycznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-238-7
  • ISBN druku: 978-83-7875-238-7
  • Liczba stron: 110
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP	7
1. PSYCHOLOGIA – METODY I ZASTOSOWANIA	9
1.1. Metody badawcze	10
1.2. Zastosowania	15
2. PSYCHOLOGIA W NAUKACH EKONOMICZNYCH	24
2.1. Psychologia pracy	24
2.2. Psychologia organizacji i zarządzania	29
2.3. Psychologia ekonomiczna	31
3. RÓŻNICE INDYWIDUALNE	44
3.1. Osobowość	44
3.2. Temperament	48
3.3. Zdolności i inteligencja	52
3.4. Potrzeby	55
4. EMOCJE – MOTYWACJA – STRES	59
4.1. Emocje	59
4.2. Motywacja	65
4.3. Stres psychologiczny	69
5. CZŁOWIEK W RELACJACH SPOŁECZNYCH	77
5.1. Postawy	78
5.2. Komunikacja interpersonalna	83
5.3. Asertywność	88
5.4. Agresja	90
BIBLIOGRAFIA	97
SPIS RYSUNKÓW	103
SPIS TABEL	105

Inni Klienci oglądali również

53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Psychologia dla coachów

Publikacja zawiera przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha. Przedstawione w książce informacje pozwalają zrozumieć mechanizm działania narzędzi coachingowych, stosować je w odpowiednich okolicznościach, krytycznie oce...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Psychologia sprzedaży

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branżyBrian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sa...
32,20 zł 46,00 zł
Do koszyka

Społeczna psychologia środowiskowa

Książka koncentruje się na związku między jednostką a jej środowiskiem fizyczno-przestrzennym oraz społeczno-kulturowym. Wprowadza w problemy pojawiające się na styku oczekiwań ludzi wobec środowiska i ofert, jakie dla ich spełnienia tworzy społeczno-k...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do statystyki dla przyrodników

Książka wyjaśnia podstawowe prawa statystyki na przykładach przyrodniczych, w sposób zrozumiały dla biologa, szczególnie ekologa, a także rolnika czy lekarza. Może także ułatwić adeptom leśnictwa, psychologii i socjologii zrozumienie zasa...
42,48 zł 47,20 zł
Do koszyka

Social Media strategicznie wprowadzenie

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna &nda...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do groznawstwa

Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszar...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!