0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Social Media strategicznie wprowadzenie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Iwona Lupa-Wójcik

  • Wydawca: Sophia

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 47,20 zł
42,48 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Social Media strategicznie wprowadzenie

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków „strategie social media” najczęściej traktują o zasadach obecności w tych mediach, podczas gdy istnieją również inne możliwości wykorzystania tychże kanałów. Zbyt często pomijany jest fakt, iż wykorzystanie mediów społecznościowych wykracza również poza marketing, a co dopiero promocję.
Do napisania tej książki autorkę skłoniło przede wszystkim to, iż w praktyce bardzo często nadużywane jest pojęcie „strategii”. Używane jest ono zwykle w kontekście obecności organizacji w mediach społecznościowych, zapominając, że media te mogą być też narzędziem działań marketingowych i pozamarketingowych (nie tyle chodzi o to, by potrafić „być” w tych mediach, ale wpierw o to, by umieć je wykorzystywać do swoich celów biznesowych i komunikacyjnych na wielu polach). Strategiczne zarządzanie marketingowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych może dać znaczną przewagę konkurencyjną, lecz wymaga nieszablonowego spojrzenia na te media i wyjścia poza ich promocyjną, a nawet marketingową rolę. Celem książki jest przedstawienie zagadnień wprowadzających do strategicznego wykorzystania mediów społecznościowych w organizacji. Podjęto w niej następujące problemy:
Jakie jest znaczenie strategii w organizacji i na czym polega strategiczne zarządzanie marketingowe?
Jak należy rozumieć pojęcie „strategia social media”? Jakie jest miejsce mediów społecznościowych w strategii organizacji? W jaki sposób można wykorzystać media społecznościowe do realizacji celów organizacji? Na czym polega strategiczne podejście do mediów społecznościowych?
Książka jest przeznaczona zarówno dla teoretyków, jak i praktyków, którzy chcą zgłębić zagadnienia związane z planowaniem i realizacją strategicznych działań z obszaru mediów społecznościowych, nie tylko w marketingu, lecz ogólnie w zarządzaniu organizacją. Treść opracowania podzielono na cztery rozdziały. W rozdziale pierwszym omówiono koncepcję marketingu strategicznego. Zdefiniowano, czym naprawdę jest strategia, przedstawiając m.in. jej militarną genezę. Omówiono też wybrane rodzaje strategii, a także opisano zarys koncepcji strategii blue ocean, strategii gry rynkowej i koncepcji V2MOM. W dalszej kolejności zaprezentowano projekt i sposób realizacji strategii, wskazując m.in. kluczowe czynniki jej wykonania. Ważne było też omówienie idei zarządzania strategicznego i jego narzędzi. Ostatni podrozdział poświęcono strategii marketingowej. Przedstawiono wpierw rolę marketingu w zarządzaniu strategicznym oraz różnicę między zarządzaniem marketingowym a zarządzaniem marketingiem. Opisano charakterystykę strategicznego zarządzania marketingowego oraz planu marketingowego. Omówiono ponadto etapy formułowania strategii marketingowej.
W drugim rozdziale skupiono się na problematyce miejsca mediów społecznościowych w strategii organizacji. Zdefiniowano wpierw pojęcie tych mediów i wytypowano ich rodzaje. Wskazano też na ich podstawowe cechy. W dalszej kolejności przedstawiono rozważania na temat tego, czy media społecznościowe sprawdzą się w każdej organizacji. Zwrócono uwagę na aspekty, którymi nie charakteryzuje się strategia social media. Przedstawiono ponadto problem uwzględnienia mediów społecznościowych w strategii organizacji.
Trzeci rozdział traktuje o obszarach wykorzystania mediów społecznościowych w organizacji. W pierwszym podrozdziale omówiono obszar marketingu (i PR). Wyjaśniono, co oznacza pojęcie social media marketingu (SMM). Przedstawiono koncepcję social media marketing-mix oraz określono korzyści stosowania SMM w praktyce. Ważną częścią tego rozdziału było też omówienie problemu zastosowania mediów społecznościowych w badaniach marketingowych. Zaprezentowano m.in. narzędzia analityczne, które są w tym zakresie pomocne, a także zaakcentowano problem analizy otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego. W dalszej części rozdziału przedstawiono możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi (np. rekrutacji i selekcji pracowników ), w e-commerce, a także w usprawnieniu komunikacji wewnętrznej. W ostatnim rozdziale zdefiniowano etapy planowania strategicznego wykorzystania mediów społecznościowych w różnych obszarach działalności. Ważnym obszarem zastosowania tych mediów jest marketing, wobec czego przedstawiono model RENL, który reprezentuje strategiczne podejście do social media marketingu. Trzeci podrozdział poświęcono problemowi organizacji i koordynowania wykonania strategicznego planu wykorzystania social media. Na koniec krótko wspomniano o wybranych wskaźnikach skuteczności i efektywności wykonania strategicznego planu wykorzystania social media. Książka ta stanowi jedynie wprowadzenie do zagadnienia strategicznego wykorzystania mediów społecznościowych w organizacji. Powstała ona głównie na podstawie źródeł wtórnych: raportów, publikacji branżowych i naukowych (monografii i czasopism). Przedstawiono w niej case study z praktyki działalności różnych firm. Zapoczątkowuje ona cały cykl publikacji pod hasłem: „Social media strategicznie”, w których omawiana problematyka będzie bardziej zgłębiana.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura popularnonaukowa
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Hobby, czas wolny
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65929-58-7
  • ISBN druku: 978-83-65929-58-7
  • Liczba stron: 167
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka

Medium. Wizualizacja warstw narracyjnych

Publikacja z serii: „Warsztat Realizatora Filmowego i Telewizyjnego” jest analizą filmu i pracy nad scenariuszem autorstwa Jacka Koprowicza. Autor na warsztat wziął swój własny film z 1985 r. – „Medium”. Publikacja ...
58,80 zł 84,00 zł
Do koszyka

Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie

Książka stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki. Ma charakter podręcznika akademickiego, przygotowanego w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku do z...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych.

Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celem jest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji w...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media

Tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!