0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Trendy w turystyce

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2017

  • Redakcja naukowa: Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Trendy w turystyce

Monografia ma na celu zwrócenie uwagi na trendy, które kształtują lub w niedalekiej przyszłości będą kształtować rynek turystyczny i szerzej całe zjawisko turystyki. Znalazły się w niej m.in. opracowania dotyczące nowego i dynamicznie rozwijającego się zjawiska, jakim jest ekonomia dzielenia i współdzielona konsumpcja, oraz wpływu czynników demograficznych na rynek turystyczny. W rozdziale dotyczącym zagadnień regionalnych szczególnie dużo uwagi poświęcono problemom doskonalenia zarządzania rozwojem turystyki w ujęciu terytorialnym. Ponadto w monografii poruszono zagadnienia związane z wpływem czynników instytucjonalnych na rozwój turystyki, relacjami między kulturą, gospodarką kreatywną i turystyką oraz problemami wdrażania koncepcji zrównoważonego rozwoju w turystyce.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki o Ziemi
  • Redakcja: Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8030-133-7
  • Liczba stron: 427
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Przedmowa

 

PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNE

Józef Sala

Tendencje rozwojowe turystycznej bazy noclegowej w Polsce w latach 1990-2014

 

Tatiana Mamatchenko

Turystyczna baza noclegowa a nowe tendencje popytu turystycznego

 

Daniel Puciato

Rola władz lokalnych w procesie wyboru lokalizacji hoteli

 

Marta Sidorkiewicz

Promocja wysoko skategoryzowanych obiektów hotelarskich przy wykorzystaniu narzędzia sponsoringu mediów

 

Anna Para

Turystyka w obliczu nowych zjawisk - ekonomia dzielenia się oraz współdzielona konsumpcja

 

Marta Czupryńska

Transformacje procedur opodatkowania podatkiem od towarów i usług przy świadczeniu usług turystycznych - kontrowersyjne (?) zmiany

 

STRATEGIE I WSPÓŁPRACA REGIONALNA W ROZWOJU TURYSTYKI

Stefan Bosiacki, Bernadeta Hołderna-Mielcarek

Turystyka jako element zarządzania strategicznego w regionie na przykładzie województwa wielkopolskiego

 

Zbigniew Świątkowski

Wpływ usług turystycznych na rozwój gospodarczy województwa lubuskiego

 

Anna Gardzińska

Kształtowanie strategii rozwoju transgranicznego produktu turystycznego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

 

Justyna Maciąg, Katarzyna Czernek

Ocena skuteczności regionalnej współpracy sieciowej w turystyce; wyniki badania

 

Katarzyna Czernek

Zastosowanie analizy sieci społecznych do identyfikacji przywództwa w strukturach partnerskich - przykład Wiślańskiej Organizacji Turystycznej

 

Paweł Piotrowski

Znaczenie innowacji w tworzeniu oferty sieciowego produktu turystycznego na przykładzie Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego

 

Andrzej Kowalczyk

Koncepcja przestrzeni turystycznej - ujęcie ilościowe

 

Tomasz Napierała

Gminne inwestycje turystyczne w Łódzkim Obszarze Metropolitalnym w latach 2007-2013

 

ZMIANY DEMOGRAFICZNE - NOWE WYZWANIE DLA TURYSTYKI

Agnieszka Sawińska

Czynniki kształtujące zachowania konsumentów 50+ na rynku turystycznym - rozważania teoretyczne

 

Piotr Kociszewski

Oferta turystyczna dla seniorów "nowym trendem w turystyce"? Refleksje po badaniach

 

Joanna Zielińska-Szczepkowska

Preferencje seniorów dotyczące wyjazdów turystycznych - studium przypadku słuchaczy Akademii Trzeciego Wieku w Olsztynie

 

Anna Tokarz-Kocik

Wpływ zmian demograficznych na rynek pracy w hotelarstwie

 

Andrzej Hadzik, Rajmund Tomik, Jakub Ryśnik

Rozwój rynku turystyki wellness

 

INSTYTUCJONALNE, KULTUROWE I PRZYRODNICZE

UWARUNKOWANIA ROZWOJU WSPÓŁCZESNEJ TURYSTYKI

Barbara Marciszewska

Innowacyjność organizacyjna w turystyce a nowa ekonomia instytucjonalna

 

Aleksander Panasiuk, Eugenia Panfiluk, Elżbieta Szymańska

Badania innowacyjności turystyki uzdrowiskowej jako jednego z segmentów turystyki zdrowotnej

 

Hanna Zawistowska

Prawne bariery wykorzystywania obiektów zabytkowych na cele świadczenia usług turystycznych

 

Ewa Dziedzic

Turystyka kreatywna a rozwój lokalny

 

Janusz Olearnik, Dagmara Filipowicz

Wioski tematyczne - od fascynującej idei do produktu turystycznego

 

Beata Meyer

Produkty turystyczne oparte na środowisku przyrodniczym a zrównoważony rozwój turystyki (przypadek gminy Stepnica)

 

Marek Stuczyński

Dylematy zrównoważonego rozwoju turystyki



Inni Klienci oglądali również

34,30 zł 49,00 zł
Do koszyka

Turystyka zrównoważona

Pierwsza tak obszerna publikacja na rynku polskim, w której omówiono jednocześnie teoretyczne aspekty turystyki zrównoważonej, jej formy, jak i rozwiązania praktyczne - m.in. działania władz publicznych, organizacji pozarządowych, ...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w i...
39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka

Marketing w turystyce. Wydanie III

Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych.Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu ...
65,40 zł 109,00 zł
Do koszyka

Fizjoterapia w geriatrii. Podstawy i nowe trendy

Kompendium wiedzy z zakresu fizjoterapii geriatrycznej przygotowane na podstawie najnowszych rekomendacji światowych i polskich towarzystw naukowych, dotyczące zaleceń postępowania terapeutycznego dla osób starszych.W książce przedstawiono...
6,43 zł 7,14 zł
Do koszyka

Turystyka osób niepełnosprawnych intelektualnie jako forma rehabilitacji fizycznej, psychicznej i społecznej

Turystyka osób upośledzonych intelektualnie nie jest tylko formą rekreacji i  wypoczynku, lecz ważnym elementem terapeutycznym w rewalidacji, środkiem pozwalającym na utrzymanie kontaktów międzyludzkich i  pełni...
18,90 zł 27,00 zł
Do koszyka

Turystyka na obszarach wyspiarskich wobec światowego kryzysu gospodarczego

Rozwój turystyki na małych obszarach wyspiarskich stał się motorem rozwoju gospodarczego. Sytuacja tych obszarów podczas światowego kryzysu gospodarczego była zróżnicowana. Niektóre z nich, mimo dekoniunktury na rynku turyst...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!