0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2

  • Redakcja naukowa: Jarosław Królewski, Paweł Sala

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Jarosław Królewski, Paweł Sala
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-18626-5
  • ISBN druku: 978-83-01-17449-1
  • Liczba stron: 464
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala 7

Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND 9
1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 11
2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński 18
3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz  39
4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech  64
5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski  81
6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda  104

Część II SKŁADOWE SUKCESU 111
7. Usability i User Experience Jarosław Królewski 113
8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński  139
9. E-mail marketing Paweł Sala 180
10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 222
11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska  236
12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 248
13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”  Justyna Dziegieć  268
14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska  283
15. Copywriting Leszek Łuczyn 293
16. Content marketing Barbara Stawarz  304
17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech  320

Część III JAK TO POLICZYĆ? 357
18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich  359
19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski 384
20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski 422

Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA  431
21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 433
22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka  438
23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś  459
24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński  470
25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski  479
26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk  492
27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk  510
28. Marketing w start-upach Marek Przystaś  526

Bibliografia 539

O Autorach 544

Inni Klienci oglądali również

170,10 zł 189,00 zł
Do koszyka

Podmiotowość prawnomiędzynarodowa. Jej współczesne aspekty

Monografia jest efektem pracy grupy praktyków i teoretyków zajmujących się prawem międzynarodowym i stanowi formę powrotu do problematyki tzw. klasycznego prawa międzynarodowego i jednego z podstawowych zagadnień, jakim jest podmiotowość ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę s...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Współczesne bezpieczeństwo ekologiczne

Recenzowane opracowanie ma, z dwóch powodów, istotne znaczenie. Po pierwsze, jest kolejnym wartościowym dziełem stanowiącym ważny element kształtowania się nowej dyscypliny naukowej: nauk o bezpieczeństwie. Poszerza ono wydatnie spectrum ...
57,60 zł 64,00 zł
Do koszyka

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować n...
35,82 zł 39,80 zł
Do koszyka

Współczesne paradygmaty pedagogiki specjalnej

Przedstawiamy Czytelnikom książkę, będącą propozycją swoistej mapy paradygmatycznej. Ma ona charakter dezaktualizacji i aktualizacji kluczowych dla pedagogiki specjalnej zagadnień, a jej konstrukcja wyznacza autorską wizję rozwoju naukowego tej dysc...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Prawa człowieka. Współczesne zjawiska, wyzwania, zagrożenia Tom I

Drogi Czytelniku, oddawana Ci do rąk publikacja pod naukową redakcją Pani doktor Anny Kalisz stanowi pokłosie konferencji naukowej pt. „Prawa człowieka – współczesne zjawiska, wyzwania, zagrożenia”, zorganizowanej w...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!