Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala 7 Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND 9 1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 11 2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński 18 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 39 4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech 64 5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 81 6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda 104 Część II SKŁADOWE SUKCESU 111 7. Usability i User Experience Jarosław Królewski 113 8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 139 9. E-mail marketing Paweł Sala 180 10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 222 11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 236 12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 248 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć 268 14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 283 15. Copywriting Leszek Łuczyn 293 16. Content marketing Barbara Stawarz 304 17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech 320 Część III JAK TO POLICZYĆ? 357 18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich 359 19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski 384 20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski 422 Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 431 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 433 22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka 438 23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś 459 24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 470 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 479 26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 492 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 510 28. Marketing w start-upach Marek Przystaś 526 Bibliografia 539 O Autorach 544