0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
40,00 zł
27,88 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,12 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN GRATIS GRATIS
Płatność za pobraniem Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,75 zł 9,75 zł
Kurier Poczta Polska 13,75 zł 12,75 zł
Kurier 15,75 zł 14,75 zł
Dodaj do schowka

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych

Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007–2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.

Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.

Inni Klienci oglądali również

23,92 zł 37,00 zł
Do koszyka

Ślub z klasą

Wyobraźcie sobie urokliwy, wiejski kościółek, suknie przypominające o trendach minionej epoki, róże szlachetnych odmian… Prawdziwie romantyczny ślub z klasą!Beth, Lindy i Rachel, mieszkanki niewielkiego miasteczka pod Londyne...
41,16 zł 49,00 zł
Do koszyka

Narkomania podręcznik dla nauczycieli wychowawców i rodziców

W podręczniku – adresowanym do rodziców, nauczycieli i wychowawców – przedstawiono psychologiczne, kulturowe i społeczne uwarunkowania narkomanii, podstawowe definicje uzależnienia oraz kryteria rozpoznawania, zwracając uwagę na zmiany w osobowości i z...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Integracyjne kształcenie niepełnosprawnych

Książka poświęcona została jednej z podstawowych idei pedagogiki specjalnej - integracyjnemu kształceniu osób niepełnosprawnych. Prezentuje współczesny stan wiedzy oraz analizę potrzeb i możliwości urzeczywistnienia tej idei w praktyce edukacyjnej. Prz...
58,31 zł 72,00 zł
Do koszyka

Historia klasycznej filozofii indyjskiej

Niniejsza monografia "Początki, nurty analityczne i filozofia przyrody" – pierwsza w cyklu "Historii klasycznej filozofii indyjskiej" – ukazuje rozwój indyjskich systemów analitycznych i szkołę filozofii pr...
6,95 zł 9,50 zł
Do koszyka

Sprawdziany Język polski, Środowisko Klasa 1

Sprawdziany przeznaczone dla uczniów do samodzielnej pracy. Obejmują treści programowe edukacji polonistycznej, przyrodniczej i społecznej. Umożliwiają ocenę wiedzy i umiejętności ucznia, rozwijają pamięć i poprawią koncentracj...
34,49 zł 40,95 zł
Do koszyka

Sytuacja szkolna dziecka z rodziny ubogiej

Rola rodziny w wychowaniu młodego pokoleniaZmieniające się konteksty współczesnej rodziny polskiejProblematyka i wymiar społeczny ubóstwaUwarunkowania dostępu młodego pokolenia do edukacjiSytuacja szkolna ucznia z ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.