• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Katowice, 2012

  • Redakcja naukowa: Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

Prezentowana publikacja jest kolejną pracą w cyklu monografii poświęconych zagadnieniom teorii i praktyki public relations. Każdy tom ilustruje aktualne trendy praktyczne, jak i priorytety badawcze. Niniejszy wolumen koncentruje się na dwóch istotnych kierunkach badawczych: public relations w przestrzeni publicznej oraz zagadnieniu społecznej odpowiedzialności. W monografii omówiono wiele istotnych problemów PR. Pierwsza część jest próbą wskazania nowych obszarów badań i praktyki. W drugiej części opracowania omówione są badania nad wykorzystaniem PR w sferze publicznej. Trzecia część publikacji zawiera zbiór opracowań, które rozprawiają o roli, funkcjach oraz znaczeniu społecznej odpowiedzialności zarówno w zarządzaniu organizacjami, jak i budowaniu reputacji. Jest to temat dzisiaj ważny, wymagający analizy, aby pogłębić zrozumienie CSR w praktyce biznesowej i działalności publicznej. Każde badania, które wyjaśniają fenomen społecznej odpowiedzialności pozwalają na rozwój tak praktyki, jak i teorii. Doskonalenie komunikowania, uwzględnianie nowych możliwości i sposobów budowania relacji oraz wymogi profesjonalnego PR to główne wyzwania dzisiejszego public relations. Autorzy monografii podejmują próbę zmierzenia się z tymi wyzwaniami poszukując nowych rozwiązań teoretycznych, budując modele i analizując funkcjonowanie praktyki public relations.

  • Redakcja: Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-018-5
  • Liczba stron: 320
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7

Część I. NOWE WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO PUBLIC RELATIONS	9
Anna Adamus-Matuszyńska: ZINTEGROWANE PODEJŚCIE DO SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI WYZWANIEM DLA PUBLIC RELATIONS	11
Dorota Babś, Jacek Trębecki: NARZĘDZIA PUBLIC RELATIONS WEWNĘTRZNYCH NA PRZYKŁADZIE CALL CENTER LINI LOTNICZYCH	32
Paweł Kocoń; Radosław Molenda: PAMIĘĆ JAKO PSYCHOLOGICZNA DETERMINANTA POWSTAWANIA WIZERUNKU INSTYTUCJI	55
Monika Kaczmarek-Śliwińska: ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ W PRZESTRZENI SOCIAL MEDIA	72
Anna Lubecka: DYPLOMACJA OBYWATELSKA – NOWE NARZĘDZIE BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY: PRZYKŁAD TYSKIEGO BROWARU KSIĄŻĘCEGO (KOMPANIA PIWOWARSKA S.A.)	91

Część II. PUBLIC RELATIONS W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ	103
Monika Bogdał: RZĄDOWE PUBLIC RELATIONS W OBLICZU JAPOŃSKIEGO KRYZYSU NUKLEARNEGO	105
Krzysztof Gołata: MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA PRODUCT PLACEMENT DO BUDOWANIA WIZERUNKU MIAST I REGIONÓW	122
Sebastian Twaróg: KSZTAŁTOWANIE RELACJI JEDNOSTEK PUBLICZNEJ SŁUŻBY KRWI W POLSCE Z POTENCJALNYMI DAWCAMI KRWI. UWAGI NA TLE DOŚWIADCZEŃ EUROPEJSKICH	136
Maria Kotas, Lidia Kwiecińska-Bożek: STRATEGIA KOMUNIKOWANIA Z INTERESARIUSZAMI JEDNOSTEK OCHRONY ZDROWIA NA PRZYKŁADZIE OKRĘGOWEGO SZPITALA KOLEJOWEGO W KATOWICACH S.P.Z.O.Z	151
Hanna Saryusz-Wolska, Martyna Wronka: INFORMACJA KIEROWANA DO PACJENTA JAKO ISTOTNY ELEMENT PUBLIC RELATIONS PODMIOTÓW LECZNICZYCH	168

Część III. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ JAKO STRATEGIA DZIAŁANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU	183
Małgorzata Dobrowolska: CSR Z DOŚWIADCZEŃ LOKALNEGO PRZEDSIĘBIORCY	185
Katarzyna Dyaczyńska, Karolina Szymaniec: POWIĄZANIA PUBLIC RELATIONS, ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ I SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU W KONTEKŚCIE ANALIZY INTERESARIUSZY. DOŚWIADCZENIA PUBLICZNEGO SEKTORA OCHRONY ZDROWIA	211
Michał Kapias, Grzegorz Polok: KSZTAŁTOWANIE REPUTACJI PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO NA PODSTAWIE ANALIZY AKSJOLOGICZNEJ WYBRANYCH KODEKSÓW ETYCZNYCH	232
Paweł Kocoń, Renata Maćkowska: ZACHOWANIE PAMIĘCI SPOŁECZNEJ JAKO WYRAZ SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI	260
Janusz Kroik, Piotr Kubiński: WIZERUNKOWY KONTEKST STRATEGII SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA	270
Grzegorz Zasuwa: PROGRAMY SPOŁECZNE JAKO PRZEJAW STRATEGII ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ FIRM Z BRANŻY FINANSOWEJ	283

TYTUŁEM PODSUMOWANIA	297
BIBLIOGRAFIA	301
INFORMACJA O AUTORACH	319

24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
16,49 zł 18,32 zł
Do koszyka

Strzałka

2. tom serii hippicznej: KLUB W SIODLE Zbliżają się międzyklubowe zawody o Złotą Tarczę. Issie i jej przyjaciele są zdeterminowani, gdyż trofeum już dwa razy z rzędu trafi ło do ich rywali. Niespodziewanie pojawiają się problemy – ktoś pró...
20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
1,34 zł 1,49 zł
Do koszyka

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 1: Problemy teoretyczno-praktyczne - 01 Społeczności lokalne i regionalne jako zadania informacyjno‑publicystyczne

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia teoretyczne w obszarze komunikowania lokalnego. Kol...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Public relations we współczesnym świecie:

Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (ni...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Etyka w polskim public relations

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media ma...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.