0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing szkoły

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2011

  • Autor: Jan Fazlagić

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 35,00 zł
31,50 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing szkoły

Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp.
Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-0959-2
  • ISBN druku: 978-83-264-1354-4
  • EAN: 9788326409592
  • Liczba stron: 252
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie
str.9

Rozdział 1
O przyszłości oświaty
str.13
1.1. Polska szkoła w globalnej wiosce
str.13
1.2. Gospodarka oparta na wiedzy
str.20
1.3. Od szkoły "inteligentnej" do szkoły kreatywnej
str.24
1.4. Podsumowanie
str.29

Rozdział 2
Rynek usług edukacyjnych
str.30
2.1. Szkoła - organizacja usługowa
str.30
2.2. Rynki, na jakich działa szkoła
str.31
2.3. Wiedza - rdzeń usług świadczonych przez szkołę
str.38
2.4. Konkurowanie w oświacie
str.46
2.5. Unikatowa pozycja USP szkoły 
str.50
2.6. Krzywa wartości
str.53

Rozdział 3
Marketingowe zarządzanie jakością w szkole
str.58
3.1. Na czym polega marketingowe zarządzanie jakością w szkole? 
str.58
3.2. "Satysfakcja gwarantowana" - czy uczeń i rodzic mają być w szkole "królami"? 
str.64
3.3. Od atrybutów do korzyści
str.68
3.4. "Momenty prawdy" w zarządzaniu marketingową jakością
str.71
3.5. Reklamacje
str.75
3.6. Zarządzanie jakością według filozofii TQM
str.77
3.7. Modele jakości usług
str.79
3.7.1. Model jakości luk (GAP Model) w zarządzaniu szkołą
str.79
3.7.2. Model jakości Servqual w zarządzaniu szkołą
str.82
3.7.3. Model jakości usług oparty na teorii Herzberga
str.85
3.8. Podsumowanie
str.86

Rozdział 4
Komunikacja marketingowa szkoły
str.87
4.1. Istota komunikacji marketingowej
str.87
4.2. Segmentacja rynku
str.96
4.3. Model komunikacji marketingowej
str.99
4.4. Identyfikacja wizualna szkoły
str.101
4.5. Podsumowanie
str.114

Rozdział 5
Reklama szkoły
str.115
5.1. Istota reklamy
str.115
5.2. Jak reklama oddziałuje na ludzką psychikę? 
str.118
5.3. Reklama szeptana
str.122
5.4. Slogany reklamowe
str.126
5.5. Redagowanie tekstów promocyjnych dla szkoły
str.128
5.6. Internet w promocji szkoły
str.137
5.7. Podsumowanie
str.140

Rozdział 6
Public relations w szkole
str.142
6.1. Czym jest public relations? 
str.142
6.2. Jak funkcjonuje PR? 
str.145
6.3. Sytuacje kryzysowe
str.150
6.4. Kontakty z dziennikarzami
str.154
6.5. Podstawowe zasady wystąpień publicznych i argumentowania
str.158
6.6. Podsumowanie
str.164

Rozdział 7
Inne formy promocji szkoły
str.166
7.1. Wprowadzenie
str.166
7.2. Wizerunek dyrektora szkoły
str.166
7.3. Targi i festyny
str.177
7.4. Wycieczki po szkole (zwiedzanie szkoły) dla rodziców
str.180
7.5. Spotkania z rodzicami
str.184
7.6. Komunikacja pisemna z rodzicami
str.188
7.7. Podsumowanie
str.190

Rozdział 8
Marka, wizerunek i reputacja szkoły
str.191
8.1. Wizerunek szkoły
str.191
8.2. Marka szkoły
str.198
8.3. Reputacja szkoły
str.206
8.4. Podsumowanie
str.211

Rozdział 9
Badania marketingowe
str.213
9.1. W jakim celu Dyrektor szkoły powinien prowadzić badania marketingowe
str.213
9.2. Jak zaprojektować dobry kwestionariusz? 
str.222
9.3. Miejsce badań marketingowych w zarządzaniu placówkami oświatowymi w Polsce
str.228
9.4. Jak przeprowadzić badania marketingowe w mojej szkole? 
str.232
9.5. Interpretacja wyników badań marketingowych
str.241
9.6. Podsumowanie
str.244

Zakończenie
str.245

Spis tabel, schematów i ramek 
str.247

Literatura
str.251

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwyt...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Marketing alternatywny

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów? Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? C...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania

Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej litera...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingo...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!