0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing alternatywny

(eBook)

Jak małym kosztem ZWIĘKSZAĆ ZYSKI firmy?

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Gliwice, 2008

  • Autor: Jakub Wicher

  • Wydawca: Złote Myśli

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 24,90 zł
22,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing alternatywny

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?
Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.
Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać, potrafisz obserwować, potrafisz uczyć się na swoich błędach. Na podstawie wiedzy i doświadczeń tworzysz, prosperujesz i osiągasz zysk. Istniejesz. Czujesz, że żyjesz. Rynek to Twoje powietrze. Biznes to Twoja krew. Sukces to Ty.
Lektura publikacji "Marketing alternatywny" zainspiruje Cię do działań, które z pewnością zaowocują zwiększeniem zysków Twojej firmy. Sam przeczytaj, co możesz zyskać dzięki tej książce:
* Poznasz teorię marketingu i techniki efektywnego lansowania się.
* Zrozumiesz, jak zarządza się wizerunkiem, marką i duchem firmy.
* Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa.
* Poznasz podstawy obrony przed czarnym pijarem.
* Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą.
Możesz podążać w dalszym ciągu ustalonym rytmem, ponosząc zaplanowane koszty, realizując lepiej lub gorzej założone cele i powoli rozwijać swoją firmę, albo odkryć alternatywne techniki, dzięki którym, niskim kosztem, możesz wprowadzić powiew świeżości do swojej firmy i sprawdzić w praktyce, jak bardzo marketing alternatywny może odmienić jej przyszłość.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7582-528-2
  • Liczba stron: 178
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

102,60 zł 114,00 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie...
102,60 zł 114,00 zł
Do koszyka

Alternatywne metody opieki okołoporodowej

W tym tomie Biblioteka Położnej omówiono m. in. nowe techniki porodowe (poród w pozycjach wertykalnych, poród w wodzie i in.), alternatywne miejsce porodu (np. w domu), szkołę rodzenia, psychoprofilaktykę porodową, metody łagodzeni...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Marketing produktu politycznego

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie te...
13,82 zł 15,36 zł
Do koszyka

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój medi&...
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka

Tradycyjne i alternatywne inwestycje finansowe w świetle kryzysu finansowego. Wybrane zagadnienia

Rynek finansowy i instrumenty na nim notowane są jednym z najważniejszych elementów całej gospodarki. To na nim inwestorzy lokują swoje wolne środki, a przedsiębiorcy poszukują wolnego kapitału, który pomoże im realizować ich bieżące i in...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!