0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Dominika Kołodziej

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 20,00 zł
18,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. rodzaje koherencji oraz jej rangę przy formułowaniu i wdrażaniu odpowiedniej strategii. Publikację skierowano zarówno do naukowców, jak i praktyków – specjalistów ds. zarządzania/gospodarowania zasobami ludzkimi oraz ds. strategii marketingowych – przekazuje się w niej bowiem narzędzie diagnozy stopnia spójności realizowanych przez organizacje strategii marketingowych i metod kreowania kapitału ludzkiego, co może stać się inspiracją do badań wspomnianej koherencji na gruncie innych przedsiębiorstw.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-604-0
  • ISBN druku: 978-83-7875-603-3
  • Liczba stron: 218
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	9
Rozdział I
Koherencja jako kryterium konstrukcji strategii	15
1. Pojęcie strategii	15
2. Rodzaje strategii ze względu na kryterium strukturalne	21
3. Strategia ogólna a strategie funkcjonalne	23
3.1. Pojęcie strategii ogólnej	23
3.2. Strategie funkcjonalne	26
3.3. Relacje między strategią ogólną a strategią funkcjonalną	28
4. Koherencja jako kryterium oceny strategii	30
4.1. Rodzaje kryteriów ewaluacyjnych	30
4.2. Pojęcie koherencji strategii i jej rodzaje	31
5. Miejsce badania oraz kształtowania koherencji w procesie formułowania i wdrażania strategii	33
6. Koherencja strategii a strategiczna karta wyników	37
Rozdział II
Charakterystyka strategii marketingowych i personalnych	43
1. Strategie marketingowe – podobieństwa i różnice ujęć definicyjnych	43
2. Rodzaje strategii marketingowych	46
3. Wybrane wskaźniki oceny skuteczności strategii marketingowych	53
4. Definicje strategii personalnej – analiza porównawcza	55
5. Rodzaje strategii personalnych	57
6. Przykładowe wskaźniki ewaluacji skuteczności strategii personalnych	62
7. Egzemplifikacja związków pomiędzy strategiami marketingowymi i personalnymi	67
Rozdział III
Metody kreowania stanu, struktury i dynamiki zatrudnienia pracowników a strategie marketingowe	79
1. Źródła pozyskiwania pracowników sprzedaży	79
1.1. Rodzaje sprzedawców ze względu na zadania pracy	79
1.2. Zapotrzebowanie na personel ds. sprzedaży w różnych fazach cyklu życia produktu	81
1.3. Kategorie specjalistów implementujących strategię lidera, pretendentów i naśladowców rynkowych oraz eksploratorów niszy	84
1.4. Strategia asortymentu i strategia marki a popyt na pracowników ds. sprzedaży	86
1.5. Personel sprzedażowy do realizacji strategii rozwoju nowego produktu, strategii „push” i „pull” oraz strategii w układzie produkt-rynek	87
2. Metody rekrutacji i doboru personelu ds. sprzedaży	91
2.1. Przydatność poszczególnych form i metod rekrutacji pracowników ds. sprzedaży do realizacji strategii marketingowych	91
2.2. Strategie marketingowe a modele selekcji pracowników ds. sprzedaży	100
2.3. Wahania popytu na pracowników ds. sprzedaży, generowane przez strategie marketingowe	101
Rozdział IV
Metody retencji pracowników a strategie marketingowe	104
1. Koncepcje i kryteria ewaluacji pracowników adekwatne do realizowanych strategii marketingowych	104
2. Metody szkoleniowe spójne z zadaniami na stanowiskach pracy związanych z marketingiem	112
3. Kształtowanie sposobów komunikowania się na potrzeby realizacji strategii marketingowych	120
4. Strategie marketingowe a typy kultur organizacyjnych	125
5. Wynagradzanie koherentne z realizowanymi strategiami marketingowymi	132
5.1. Modele wynagradzania	133
5.2. Formy płacy	138
5.3. Premiowanie 	141
5.4. Kształtowanie systemu wynagrodzeń pracowników ds. sprzedaży – aspekty praktyczne	148
Rozdział V
Propozycja metodyki określania koherencji metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowych. Faza przygotowawcza badania	152
1. Algorytm postępowania badawczego	152
2. Uzasadnienie wyboru badanych organizacji oraz identyfikacja ich strategii	171
3. Przebieg badania pilotażowego i jego wpływ na metodykę badawczą	173
4. Badanie właściwe	173
Rozdział VI
Rezultaty przeprowadzonych badań empirycznych w zakresie koherencji	175
1. Rezultaty identyfikacji metod kreowania kapitału ludzkiego, stosowanych w badanych organizacjach, i ich koherencji ze strategiami marketingowymi	175
2. Stopnie koherencji a rentowność zatrudnienia	200
Zakończenie	203
Literatura	205
Spis rysunków	213
Spis tabel	215

Inni Klienci oglądali również

39,69 zł 44,10 zł
Do koszyka

Inwazyjne gatunki z rodzaju rdestowiec Reynoutria spp. w Polsce – biologia, ekologia i metody zwalczania

„Celem opracowania jest zebranie wiedzy dotyczącej występowania na terenie Polski inwazyjnych gatunków roślin obcego pochodzenia z rodzaju rdestowiec Reynoutria spp. (= Fallopia spp.): rdestowca ostrokończystego (Reynoutria japonica), rdes...
32,20 zł 35,78 zł
Do koszyka

Matka Downa. Piętno - Znaczenia - Strategie

Praca ta jest pokłosiem oryginalnych badań empirycznych polsko-norweskich, co ma decydujący wpływ na jej charakter i jest poprawnie, w przekonywający sposób ustrukturalizowana. Autorka w pogłębiony sposób, w ramach perspektywy interakcyjn...
26,99 zł 29,99 zł
Do koszyka

Metoda żywieniowa BLW

Jak rozszerzać dietę dziecka? Kiedy przestać karmić piersią? Kiedy wprowadzać gluten? Co zrobić, gdy dziecko nie chce jeść przecierów? Dlaczego mój maluch nie chce jeść, kiedy go karmię łyżeczką? Masz już dość stresów związan...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Alternatywne metody rozwiązywania sporów w sprawach medycznych

Monografia pt. Alternatywne sposoby rozwiązywania sporów medycznych została zainspirowana Ogólnopolską Konferencją Naukową pt. „Mediacja w sprawach medycznych”, która odbyła się na Wydziale Prawa i Administracji UMK w T...
41,40 zł 46,00 zł
Do koszyka

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.Walorem op...
59,25 zł 79,00 zł
Do koszyka

Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne

Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z nich prawidłowe wnioski i przekładać je na praktyczne roz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!