0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Barbara Kucharska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 27,00 zł
24,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane i prognozowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w handlu detalicznym – szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji, wskazania na znaczenie klientów w innowacyjnych działaniach przedsiębiorstw handlowych czy też określenia czynników stymulujących i ograniczających innowacje w handlu detalicznym. Konieczność podjęcia tego tematu wynika również z dotychczasowego stanu wiedzy na temat innowacji w handlu detalicznym. Studia literaturowe dowodzą istnienia luki w warstwie teoretycznej, metodycznej i empirycznej badań nad innowacjami w handlu i ich znaczeniem w kształtowaniu wartości dla klienta. Brak jest kompleksowych publikacji i opracowań, w których łączono by zagadnienia innowacji z wartością dla klienta w handlu detalicznym – dotychczasowe prace mają charakter fragmentaryczny. Innowacje są głównie przedmiotem badań w obszarze przemysłu, finansów i usług, natomiast sporadycznie są podejmowane w zakresie handlu. Podjęta problematyka pracy jest rozbudowana i wielowątkowa – dotyczy innowacji w handlu detalicznym, klienta oraz kreowanej dla niego wartości. Rezultatem tego jest różnorodność postawionych tu celów. Głównym celem pracy jest identyfikacja istoty i znaczenia innowacji w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta oraz określenie uwarunkowań i kierunków rozwoju innowacji w handlu detalicznym. Różnorodne cele szczegółowe, jakie zostały postawione, można rozpatrywać w warstwie teoretycznej, empirycznej oraz aplikacyjnej.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-185-4
  • ISBN druku: 978-83-7875-185-4
  • Liczba stron: 276
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Rozdział I
Innowacje w handlu detalicznym – identyfikacja	13
1. Teoretyczne ujęcia innowacji	13
2. Istota i miejsce innowacji w handlu detalicznym	20
3. Źródła innowacji w handlu detalicznym	27
4. Przedmiot innowacji w handlu detalicznym i ich rodzaje	43
5. Nowoczesne technologie w innowacjach w handlu detalicznym	55
6. Uwarunkowania rozwoju innowacji w handlu detalicznym	62
Rozdział II
Specyfika wartości dla klienta w handlu detalicznym	78
1. Klient w handlu detalicznym i zmiany w jego zachowaniach	78
2. Wartość dla klienta w ekonomii i marketingu	90
3. Kreowanie wartości dla klienta w handlu detalicznym	99
4. Innowacje i wartość dla klienta w handlu detalicznym – wzajemne zależności	108
Rozdział III
Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta jako przedmiot badań	119
1. Zakresy badań nad innowacjami w handlu detalicznym	119
2. Źródła informacji i metody badań empirycznych innowacji w kreowaniu wartości dla klienta w handlu detalicznym	125
3. Metodyka badań bezpośrednich i charakterystyka prób badawczych	136
Rozdział IV
Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa detalisty	156
1. Innowacje w działalności przedsiębiorstw handlowych	156
2. Opinie i postawy detalistów wobec innowacji w handlu detalicznym	172
3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie detalistów	178
Rozdział V
Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa klienta	188
1. Zachowania klientów wobec innowacji w handlu detalicznym	188
2. Klienci wobec innowacji i zmian w handlu detalicznym	196
3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie klientów	204
Rozdział VI
Innowacje w handlu detalicznym w perspektywie 2017 roku	215
1. Plany innowacyjne przedsiębiorstw handlowych	215
2. Innowacje w handlu detalicznym – przewidywania ekspertów	220
3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie ekspertów	227
Zakończenie	237
Aneks	247
Bibliografia	249
Spis rysunków	267
Spis tabel	269

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
19,99 zł 22,21 zł
Do koszyka

Obsługa trudnego klienta

Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i s...
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka

Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń

„Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślan...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Współczesne zarządzanie. Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych. Tom 1

Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach, zorientowane na ciągły rozwój i realizację procesów uczenia się. W konsekwencji pojawia się koni...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Urbanistyka la francaise Tysiąc lat doświadczeń i europejskich innowacji Dopełnienie obrazu Tom 2

Wiek XVII i pierwsze dekady wieku XVIII znaczą rozkwit idei absolutyzmu. Zaważyły one nie tylko na sposobie sprawowania władzy i zarządzania krajem, ale również na formach kształtowania przestrzeni. Znajdzie to wyraz w podejściu do różnej...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Dyskursy dyskryminacji i tolerancji w przestrzeni publicznej współczesnej Polski (wartości, postawy, strategie)

Monografia opisuje społeczne praktyki wykluczenia oraz tolerancji obecne we współczesnej polskiej przestrzeni publicznej. Tło teoretyczno-metodologiczne stanowi krytyczna analiza dyskursu. W pierwszej części autorka omawia wielość ścieżek, konce...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!