0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Katowice, 1, 2014

  • Autor: Barbara Kucharska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
27,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane i prognozowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w handlu detalicznym – szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji, wskazania na znaczenie klientów w innowacyjnych działaniach przedsiębiorstw handlowych czy też określenia czynników stymulujących i ograniczających innowacje w handlu detalicznym. Konieczność podjęcia tego tematu wynika również z dotychczasowego stanu wiedzy na temat innowacji w handlu detalicznym. Studia literaturowe dowodzą istnienia luki w warstwie teoretycznej, metodycznej i empirycznej badań nad innowacjami w handlu i ich znaczeniem w kształtowaniu wartości dla klienta. Brak jest kompleksowych publikacji i opracowań, w których łączono by zagadnienia innowacji z wartością dla klienta w handlu detalicznym – dotychczasowe prace mają charakter fragmentaryczny. Innowacje są głównie przedmiotem badań w obszarze przemysłu, finansów i usług, natomiast sporadycznie są podejmowane w zakresie handlu. Podjęta problematyka pracy jest rozbudowana i wielowątkowa – dotyczy innowacji w handlu detalicznym, klienta oraz kreowanej dla niego wartości. Rezultatem tego jest różnorodność postawionych tu celów. Głównym celem pracy jest identyfikacja istoty i znaczenia innowacji w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta oraz określenie uwarunkowań i kierunków rozwoju innowacji w handlu detalicznym. Różnorodne cele szczegółowe, jakie zostały postawione, można rozpatrywać w warstwie teoretycznej, empirycznej oraz aplikacyjnej.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-185-4
  • ISBN druku: 978-83-7875-185-4
  • Liczba stron: 276
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Rozdział I
Innowacje w handlu detalicznym – identyfikacja	13
1. Teoretyczne ujęcia innowacji	13
2. Istota i miejsce innowacji w handlu detalicznym	20
3. Źródła innowacji w handlu detalicznym	27
4. Przedmiot innowacji w handlu detalicznym i ich rodzaje	43
5. Nowoczesne technologie w innowacjach w handlu detalicznym	55
6. Uwarunkowania rozwoju innowacji w handlu detalicznym	62
Rozdział II
Specyfika wartości dla klienta w handlu detalicznym	78
1. Klient w handlu detalicznym i zmiany w jego zachowaniach	78
2. Wartość dla klienta w ekonomii i marketingu	90
3. Kreowanie wartości dla klienta w handlu detalicznym	99
4. Innowacje i wartość dla klienta w handlu detalicznym – wzajemne zależności	108
Rozdział III
Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta jako przedmiot badań	119
1. Zakresy badań nad innowacjami w handlu detalicznym	119
2. Źródła informacji i metody badań empirycznych innowacji w kreowaniu wartości dla klienta w handlu detalicznym	125
3. Metodyka badań bezpośrednich i charakterystyka prób badawczych	136
Rozdział IV
Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa detalisty	156
1. Innowacje w działalności przedsiębiorstw handlowych	156
2. Opinie i postawy detalistów wobec innowacji w handlu detalicznym	172
3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie detalistów	178
Rozdział V
Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa klienta	188
1. Zachowania klientów wobec innowacji w handlu detalicznym	188
2. Klienci wobec innowacji i zmian w handlu detalicznym	196
3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie klientów	204
Rozdział VI
Innowacje w handlu detalicznym w perspektywie 2017 roku	215
1. Plany innowacyjne przedsiębiorstw handlowych	215
2. Innowacje w handlu detalicznym – przewidywania ekspertów	220
3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie ekspertów	227
Zakończenie	237
Aneks	247
Bibliografia	249
Spis rysunków	267
Spis tabel	269

Inni Klienci oglądali również

3,22 zł 3,50 zł
Do koszyka

Praca - więź - integracja. Wyzwania w życiu jednostki i społeczeństwa. T. 2: Wartości i więzi społeczne - 04 Wartości jako przejaw solidarności międzypokoleniowej

Monografia poświęcona jest zmarłemu profesorowi Władysławowi Jacherowi. Profesor zostawił po sobie liczne grono uczniów i przyjaciół, którzy poprzez tę publikację chcą uczcić jego pamięć. Zakres tematyczny monografii obraca się wię...
3,22 zł 3,50 zł
Do koszyka

Praca - więź - integracja. Wyzwania w życiu jednostki i społeczeństwa. T. 2: Wartości i więzi społeczne - 03 Rodzinne więzi: dane, zadane, odrzucane? Socjologiczne refleksje nad przemianami rodziny współczesnej

Monografia poświęcona jest zmarłemu profesorowi Władysławowi Jacherowi. Profesor zostawił po sobie liczne grono uczniów i przyjaciół, którzy poprzez tę publikację chcą uczcić jego pamięć. Zakres tematyczny monografii obraca się wię...
12,99 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła - 24.METODY ANALIZY STRATEGICZNEJ JAKO NARZĘDZIE OCENY KONKURENCYJNOŚCI PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH OBSZARU

Słowem redaktorów Monografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym cele...
29,00 zł
Do koszyka

Współczesny rynek płatności detalicznych - specyfika, regulacje, innowacje

Celem monografii jest spojrzenie na współczesny rynek płatności detalicznych z innej perspektywy – jako na obszar podlegający prawom konkurencji. Rozdział pierwszy poświęcono analizie teoretycznej zjawisk występujących na rynku płatności. ...

Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi - 01 Szkolenie "Kreowanie dyskursu publicznego (przygotowanie, prowadzenie i ewaluacja debat społecznych)"

Książka zawiera projekty 10 szkoleń dla funkcjonariuszy Policji. Zaprezentowane projekty mogą być przydatne w przygotowaniu oraz prowadzeniu szkoleń dla funkcjonariuszy Policji, w tym zarówno kadry kierowniczej, jak i policjantów ogniwa p...
2,77 zł 3,00 zł
Do koszyka

Człowiek wobec wartości etycznych - 10 Postrzeganie zachowań nieetycznych przez pracowników zatrudnionych w nietradycyjnych formach zatrudnienia

Celem niniejszej publikacji jest poszukiwanie i opisanie różnorakich mechanizmów odpowiedzialnych za uruchamianie zachowań człowieka, które mogą być postrzegane jako mniej lub bardziej etyczne. Autorzy zbioru w swych tekstach ukazu...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.