0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114 (ePrasa)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Katowice, 2012

  • Redakcja naukowa: Anna Lipka, Stanisław Waszczak

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
26,00 zł
23,40 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,60 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114

W niniejszej pracy dominują opracowania przynależne ekonomii kreatywności oraz zarządzania nią. Dużo spośród nich dotyczy kreatywnego kapitału ludzkiego. Jego kształtowanie w kierunku kreatywności, czyli stymulowania najważniejszej cechy kapitału ludzkiego (stanowiącej o jego jakości i – jak sugeruje podtytuł pracy – ważnym warunku rozwoju społeczno-gospodarczego) wymaga posiłkowania się szeroko rozumianą wiedzą kreatologiczną. Praca zawiera zatem także opracowania z zakresu psychologii, etyki, pedagogiki i socjologii twórczości, gdyż jej ideą jest pokazanie, iż „gra na wspólny ton” jest nie tylko możliwa, ale i bardzo potrzebna. „Studia Ekonomiczne” nr 114 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

  • Redakcja: Anna Lipka, Stanisław Waszczak
  • Język wydania: polski
  • ISSN: 2083-8611
  • Liczba stron: 230
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP 	7

Anna Lipka: EKONOMIA KREATYWNOŚCI – Z POGRANICZA KREATOLOGII I EKONOMII 	9
 Summary 	28

Stanisław Waszczak: TWÓRCZOŚĆ Z PERSPEKTYWY PSYCHOLOGII POZNAWCZEJ	29
 Summary 	39

Marian Mroziewski: AKSJONORMATYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU JAKO CZYNNIK KREATYWNOŚCI 	40
 Summary 	50

Izabela Stańczyk: ROLA PIONU HR W KSZTAŁTOWANIU KREATYWNEGO KAPITAŁU LUDZKIEGO (KOMUNIKAT Z BADAŃ) 	51
 Summary 	61

Grzegorz Łukasiewicz: ARCHITEKTURA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI WSPIERAJĄCA KREATYWNOŚĆ PRACOWNIKÓW 	62
 Summary 	70

Joanna M. Moczydłowska: PROKREATYWNY SYSTEM MOTYWOWANIA JAKO WYZWANIE DLA NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM 	71
 Summary 	80

Marek Kalinowski: MOTYWOWANIE DO KREATYWNOŚCI POPRZEZ WYNAGRADZANIE – PERSPEKTYWA PRACOWNIKA	81
 Summary	90

Dagmara Lewicka: CHARAKTERYSTYKA OSOBOWOŚCI, PREFERENCJI, STYLU PRACY INNOWATORA (NA PODSTAWIE BADAŃ EMPIRYCZNYCH) 	91
 Summary 	103

Witold Dobrołowicz: TRENING INTELIGENCJI INTUICYJNO-RACJONALNEJ 	104
 Summary 	113

Witold Dobrołowicz: INTELIGENCJA INTUICYJNA A SUKCES W BIZNESIE 	115
 Summary 	125

Beata Jamka: ATRYBUTOWE ZARZĄDZANIE TALENTAMI JAKO INSTRUMENTARIUM ROZWOJU KREATYWNOŚCI KADR 	126
 Summary 	135

Agata Hilarowicz, Grażyna Osika: UWARUNKOWANIA ŚRODOWISKOWE KREATYWNOŚCI PRACOWNIKÓW 	136
 Summary 	145

Alicja Winnicka-Wejs: WYBRANE CECHY OFERT SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU KREATYWNOŚCI 	146
 Summary 	159

Anna Rybak: KREATYWNE PODEJŚCIE DO MARKI 	160
 Summary 	171

Alina Warzecha: KREATYWNOŚĆ W MULTI-LEVEL MARKETINGU	172
 Summary 	183

Henryk Mruk: ROLA KREATYWNOŚCI W TWORZENIU WARTOŚCI DLA KLIENTA 	184
 Summary 	193

Ryszard Kłeczek: BADANIE KREATYWNOŚCI W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH NA RYNKU B2B	194
 Summary 	207

Agnieszka Wojtczuk-Turek: „CIEMNA STRONA” KREATYWNOŚCI W ORGANIZACJI – PERSPEKTYWA PODMIOTOWA I GRUPOWA 	208
 Summary 	217

Piotr Bohdziewicz: CZAS WOLNY JAKO PRZESTRZEŃ KSZTAŁTOWANIA SIĘ INDYWIDUALNEGO POTENCJAŁU KREATYWNOŚCI	219
 Summary 	228

INFORMACJA O AUTORACH 	229

Inni Klienci oglądali również

46,49 zł 51,66 zł
Do koszyka

Studia Etnologiczne i Antropologiczne 2014. T. 14: Globalizacja jako wyzwanie dla zachowania i upowszechniania dziedzictwa kulturowego w Europie Środkowo-Wschodniej

Wiedza o procesie globalizacji, jego kierunkach i skutkach jest niespójna, rozproszona, a sam termin globalizacja różnie rozumiany i interpretowany. Nie jest zatem łatwo połączyć ze sobą globalizację oraz dziedzictwo kulturowe, jednak aut...

Studia Regionalne i Lokalne nr 2(64)/2016 - Mariusz Malinowski: Potencjał ludzki a efektywność ekonomiczna przedsiębiorstw – wykorzystanie metod taksonomicznych w ujęciu regionalnym

Artykuły [Articles] Paweł Swianiewicz, Julita Łukomska: Lokalna konkurencja podatkowa w Polsce [Local tax competition in Poland], doi: 10.7366/1509499526401, s. 5–29; Piotr Werner: Efekt odbicia w rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjn...
4,14 zł 4,60 zł
Do koszyka

Zarządzanie Publiczne nr 2-3(24-25)/2013 - Marcin Kędzierski: Rola instytucji w programie ekonomii postwalrasowskiej Davida Colandera stanowiącej fundament nowej ekonomii złożoności

W numerze [Contents] Wstęp [Preface], s. 7; Jerzy Hausner: Społeczne czynniki ludzkiego działania [Social factors in human actions], doi: 10.7366/1898352932501, s. 8–18; Jarosław Górniak: Instytucje, wiedza, działanie i kapitał instytucjon...
2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

„Chowanna” 2016. T. 2 (47) - 06 Samokształtowanie człowieka jako wartość poznawcza pedagogiki ogólnej

Red. naczelna Ewa Syrek, redaktor części monograficznej Ewa Szadzińska W części monograficznej niniejszego tomu skoncentrowano uwagę na zagadnieniu związku natury i kultury z perspektywy dydaktyki. Oznacza to odejście od przeciwstawiania natury kulturz...
2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

„Cieszyński Almanach Pedagogiczny”. T. 2: Teoria i praktyka pedagogiczna w refleksji naukowej i praktycznej - 01 Rola edukacji w tworzeniu kapitału ludzkiego

Cieszyński Almanach Pedagogiczny jest periodykiem o tematyce ogólnopedagogicznej, otwartym na szeroko rozumianą współpracę. Powstał z inicjatywy Dyrekcji Instytutu Nauk o Edukacji Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie, Uniwersy...
4,14 zł 4,60 zł
Do koszyka

Studia Regionalne i Lokalne nr 3(57)2014 - Przemysław Sadura, Dorota Olko: Interwencja socjologiczna jako odpowiedź na kryzys miasta. Studium przypadku konsultacji w sprawie modernizacji ul. Kawęczyńskiej w Warszawie

W numerze [Contents] ARTYKUŁY [Articles] Grzegorz Gorzelak: Wykorzystanie środków Unii Europejskiej dla rozwoju kraju – wstępne analizy [The use of the European Union financial resources for the development of the country: Preliminary anal...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.