0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Edukacja zdrowotna (eBook)

Jak efektywnie uczyć pacjentów z cukrzycą zasad samoopieki

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2016

  • Autor: Halina Nowakowska

  • Wydawca: PZWL Wydawnictwo Lekarskie

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
39,00 zł
35,98 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,02 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Edukacja zdrowotna

Im ciekawszy i atrakcyjniejszy sposób prowadzenia zajęć dydaktycznych, tym łatwiej i chętniej podopieczni biorą w nich udział. Niniejsza pozycja może być źródłem teoretycznej i praktycznej wiedzy dla pielęgniarek/położnych, edukatorów, których zadaniem jest przygotowanie pacjentów do samoopieki w cukrzycy. W książce omówiono takie zagadnienia, jak: - Efektywne metody edukacji terapeutycznej - Aktywne techniki nauczania - Rola motywacji w procesie przyswajania wiedzy - Zasady komunikacji interpersonalnej pomiędzy nauczycielem a uczniem - Sposoby wywierania pozytywnego wrażenia na uczących się - Opanowywanie tremy

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Medycyna »
    3. Pielęgniarstwo
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-200-5144-5
  • ISBN druku: 978-83-200-5132-2
  • Liczba stron: 160
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Przedmowa VII

Rozdział 1. Podstawy wiedzy o nauczaniu i uczeniu się                        1
	1.1. Teorie uczenia się                                                 2
		1.1.1. Teorie klasyczne                                            2
		1.1.2. Teorie behawiorystyczne                                     4
		1.1.3. Teorie uczenia się przez rozwiązywanie problemów               5
		1.1.4. Teorie współczesne                                          7
	1.2. Strategie edukacji – cztery drogi uczenia się                           9
		1.2.1. Strategia asocjacji wiedzy                                    10
		1.2.2. Strategia problemowa                                      10
		1.2.3. Strategia emocjonalnego przeżywania                         11
		1.2.4. Strategia operacyjna                                       11
	1.3. Strategie edukacji dorosłych                                      11

Rozdział 2. Na czym polega uczenie się?                                   15
	2.1. Istota procesu przyswajania wiedzy                                15
		2.1.1. Pamięć krótkotrwała                                       15
		2.1.2. Pamięć długotrwała                                        16
		2.1.3. Funkcje obrazu w procesie kształcenia                        19
		2.1.4. Wspieranie pamięci                                       21
		2.1.5. Rola motywacji w procesie przyswajania wiedzy                25
		2.1.6. Rola emocji i nastroju w procesie przyswajania wiedzy           30
		2.1.7. Pochwała jako narzędzie pracy nauczyciela                    34

Rozdział 3. Elementy procesu dydaktycznego                              37
	3.1. Najważniejszy jest cel zajęć                                   37
	3.2. Zasady nauczania – uczenia się                               45
	3.3. Treści kształcenia                                           49
	3.4. Jak skutecznie tłumaczyć treści zajęć?                              49
	3.5. Aktywizujące techniki nauczania                                  53
		3.5.1. Podział aktywizujących metod kształcenia i ich przykłady        54
	3.6. Od czego zależy wybór metody nauczania?                          67
	3.7. Sprawdzanie osiągnięć uczniów                                   68

Rozdział 4. Komunikacja interpersonalna w procesie dydaktycznym          75
	4.1. Rodzaje komunikacji interpersonalnej                              78
	4.2. Jak wywrzeć pozytywne wrażenie podczas zajęć dydaktycznych?       82
		4.2.1. Najważniejszy jest dobry początek zajęć                       84
		4.2.2. Zadbaj o prawidłową postawę ciała                           85
		4.2.3. Kultura języka mówionego                                  86
		4.2.4. Trema – wróg czy sprzymierzeniec?                          87
		4.2.5. Warunki poprawnego eksploatowania głosu                   89
		4.2.6. Materiały do ćwiczenia prawidłowej emisji głosu i dykcji         90

Podsumowanie                                                       95

Bibliografia                                                          97

Skorowidz                                                          105

Polecamy

Tab1

    Inni Klienci oglądali również

    15,26 zł 16,95 zł
    Do koszyka

    Nauczyciel wczesnej edukacji wobec zmian społeczno-kulturowych

    Przekazywana do rąk Czytelnika książka to kolejny tom podejmujący tematykę nauczyciela wczesnej edukacji (seria „Wczesna Edukacja") pod redakcją pracowników Katedry Pedagogiki Wieku Dziecięcego Uniwersytetu Łódzkiego. W każdej ...
    10,00 zł
    Do koszyka

    Informacja zdrowotna

    Unikatowy w skali kraju raport z badań eksploracyjnych przeprowadzonych w 2012 roku wśród pacjentów przychodni warszawskich z wykorzystaniem autorskich narzędzi badawczych. Przedstawiony materiał pozwala naszkicować ścieżki zachowań infor...
    2,30 zł 2,50 zł
    Do koszyka

    Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie. Powszechność i elitarność polonistyki. T. 2 - 34 Projekty lekcji filologiczno-filozoficznych o ludzkim doświadczeniu na przykładzie Czarnych sezonów Michała Głowińskiego

    „Tom drugi publikacji gromadzi artykuły, których autorzy skupili się na zagadnieniach sposobów nauczania, dobrych praktyk nauczycielskich oraz na kwestiach tak bardzo społecznie dyskutowanych, a dotyczących systemu egzaminów....
    2,25 zł 2,50 zł
    Do koszyka

    Językowe, literackie i kulturowe ścieżki edukacji polonistycznej (tradycja i współczesność) - 25 Rozumienie przez dzieci dziewięcioletnie wybranych związków frazeologicznych z nazwami części ciała

    Tom dedykowany Profesor Helenie Synowiec, wybitnej specjalistce dydaktyki języka polskiego, językoznawczyni, badaczce problematyki śląskiej, obejmuje studia, eseje i szkice tworzące przestrzeń ważnych i fascynujących spotkań interdyscyplinarnych, tak c...
    2,30 zł 2,50 zł
    Do koszyka

    Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie. Powszechność i elitarność polonistyki. T. 2 - 06 Nie musi być nudnie! Literatura piękna w szkole a uczniowskie motywacje czytelnicze

    „Tom drugi publikacji gromadzi artykuły, których autorzy skupili się na zagadnieniach sposobów nauczania, dobrych praktyk nauczycielskich oraz na kwestiach tak bardzo społecznie dyskutowanych, a dotyczących systemu egzaminów....
    2,30 zł 2,50 zł
    Do koszyka

    Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie. Powszechność i elitarność polonistyki. T. 2 - 04 Na peryferiach… Miejsce literatury dla młodzieży w kształceniu polonistycznym

    „Tom drugi publikacji gromadzi artykuły, których autorzy skupili się na zagadnieniach sposobów nauczania, dobrych praktyk nauczycielskich oraz na kwestiach tak bardzo społecznie dyskutowanych, a dotyczących systemu egzaminów....

    Recenzje

    Dodaj recenzję
    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
     
    Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
    Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.