Płatność elektroniczna | Dla zamówień z tytułem PZWL |
|
---|---|---|
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty | 6,75 zł | 5,75 zł |
Poczta Polska - odbiór w punkcie | 7,75 zł | 6,75 zł |
Kurier Poczta Polska | 10,75 zł | 9,75 zł |
Paczkomaty InPost | 11,75 zł | 10,75 zł |
Kurier | 12,75 zł | 11,75 zł |
Płatność przy odbiorze | Dla zamówień z tytułem PZWL |
|
---|---|---|
Poczta Polska - odbiór w punkcie | 10,75 zł | 9,75 zł |
Kurier Poczta Polska | 13,75 zł | 12,75 zł |
Kurier | 15,75 zł | 14,75 zł |
Teoretyczny i praktyczny niezbędnik dla pielęgniarek/położnych i edukatorów, których zadaniem jest przygotowanie pacjentów do samoopieki w cukrzycy. W publikacji omówiono:
Spis treści Rozdział 1. Podstawy wiedzy o nauczaniu i uczeniu się 1.1. Teorie uczenia się 1.1.1. Teorie klasyczne 1.1.2. Teorie behawiorystyczne 1.1.3. Teorie uczenia się przez rozwiązywanie problemów 1.1.4. Teorie współczesne 1.2. Strategie edukacji – cztery drogi uczenia się 1.2.1. Strategia asocjacji wiedzy 1.2.2. Strategia problemowa 1.2.3. Strategia emocjonalnego przeżywania 1.2.4. Strategia operacyjna 1.3. Strategie edukacji dorosłych Rozdział 2. Na czym polega uczenie się? 2.1. Istota procesu przyswajania wiedzy 2.1.1. Pamięć krótkotrwała 2.1.2. Pamięć długotrwała 2.1.3. Funkcje obrazu w procesie kształcenia 2.1.4. Wspieranie pamięci 2.1.5. Rola motywacji w procesie przyswajania wiedzy 2.1.6. Rola emocji i nastroju w procesie przyswajania wiedzy 2.1.7. Pochwała jako narzędzie pracy nauczyciela Rozdział 3. Elementy procesu dydaktycznego 3.1. Najważniejszy jest cel zajęć 3.2. Zasady nauczania – uczenia się 3.3. Treści kształcenia 3.4. Jak skutecznie tłumaczyć treści zajęć? 3.5. Aktywizujące techniki nauczania 3.5.1. Podział aktywizujących metod kształcenia i ich przykłady 3.6. Od czego zależy wybór metody nauczania? 3.7. Sprawdzanie osiągnięć uczniów Rozdział 4. Komunikacja interpersonalna w procesie dydaktycznym 4.1. Rodzaje komunikacji interpersonalnej 4.2. Jak wywrzeć pozytywne wrażenie podczas zajęć dydaktycznych? 4.2.1. Najważniejszy jest dobry początek zajęć 4.2.2. Zadbaj o prawidłową postawę ciała 4.2.3. Kultura języka mówionego 4.2.4. Trema – wróg czy sprzymierzeniec? 4.2.5. Warunki poprawnego eksploatowania głosu 4.2.6. Materiały do ćwiczeń prawidłowej emisji głosu i dykcji Podsumowanie Bibliografia Skorowidz