0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Dialog organizacyjny

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2011

  • Autor: Aleksandra Bławat, Anna Drobny

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 54,00 zł
48,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Dialog organizacyjny

Kiedy w 2007 roku firma xtech.pl rozpoczęła swoją przygodę z zarządzaniem przy pełnej partycypacji, tak naprawdę niewiele osób sądziło, że rozwinie się ona w długotrwałą i głęboką więź. Mało kto spodziewał się też, że pełna partycypacja zakorzeni się w świadomości pracowników na tyle mocno, by stać się jednym z dwóch filarów, na których opiera się strategia firmy. Któż mógłby wtedy przewidzieć, że w xtech.pl dojdzie do sytuacji, gdy pracownik z własnej inicjatywy obniża sobie wynagrodzenie, a zespół gotów jest dobrowolnie zrezygnować z premii, której wypłacenie mogłoby zagrozić bezpieczeństwu finansowemu firmy?

Dialog organizacyjny to ekscytująca podróż w świat firmy zarządzanej w pełni partycypacyjnie. W jej trakcie śledzimy historię wdrażania przełomowej zmiany organizacyjnej, na jaką zdecydowała się jedna z niewielkich krakowskich firm. Jako kontynuacja książki Pełna partycypacja w zarządzaniu autorstwa R. Stockiego, P. Prokopowicza i G. Żmudy niniejsza publikacja stanowi przewodnik pełen praktycznych wskazówek, jak krok po kroku włączać wszystkich pracowników w zarządzanie organizacją. Stanowi ona dowód na to, że wdrożenie w trudnym polskim środowisku biznesowym tak innowacyjnego systemu zarządzania jak pełna partycypacja jest nie tylko możliwe, ale przede wszystkim niezwykle korzystne, zarówno dla poszczególnych pracowników, jak i organizacji rozumianej jako całość.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-0967-7
  • ISBN druku: 978-83-264-1108-3
  • EAN: 9788326409677
  • Liczba stron: 264
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorach i redaktorach  str. 9

Wprowadzenie
Ryszard Stocki  str.. 11

1. W stronę pełnej partycypacji. Historia rozwoju firmy xtech.pl   str. 19

Przygoda rozpoczęta  str. 21

Pierwsze kroki   str. 24

Dynamiczny rozwój   str. 26

Czarodziej poszukiwany   str. 31

To coś   str. 33

Efekt domina   str. 38

W wirze zmian   str. 40

Druga strona medalu, czyli o trudnościach w oczach pracowników.  str. 44

Klimat organizacji   str. 48

Recepta na sukces   str. 51

2. Wartość pracy. Rozwój systemu wynagrodzeń w xtech.pl  str. 55

Decyzja o zmianie   str. 57

Drogowskaz   str. 59

Od sceptycyzmu do działania.  str. 63

Gotowość do poświęceń   str. 68

System wynagrodzeń obecnie   str. 71

Jawnie czy niejawnie?  str. 75

Dlaczego jawnie?  str. 79

Zbędne drzwi   str.. 80

Wielu gospodarzy  str. 81

Głód partycypacji   str. 85

3. Wielki plan. Dialog strategiczny w xtech.pl   str. 87

Strategia - jest czy jej nie ma?  str. 89

Wspólna decyzja o wspólnej strategii   str. 91

Przygotowania na placu boju   str. 95

Do biegu, gotowi, start!  str. 97

Badania, pomiary, analizy   str. 97

Powrót do korzeni.  str. 100

Kierunek przyszłości   str. 103

Serce firmy   str. 104

Czy to już koniec?  str. 107

Rachunek sumienia   str. 108

Spójna i wspólna   str. 112

4. Halo! Czy ktoś mnie słyszy? Proces usprawniania systemu komunikacji w xtech.pl   str. 115

Nie jest dobrze   str. 117

Spotkajmy się   str.. 120

Porządki w papierach   str. 130

O relacjach z klientami   str. 132

Sztuka rozmawiania.  str. 138

Informacja zwrotna   str. 140

Surowa ocena   str. 150

Zauważalne efekty  str. 152

5. Dobrze, lepiej, najlepiej. Doskonalenie procesów w xtech.pl   str. 155

Zmiany na lepsze  str. 157

W poszukiwaniu sensu  str. 160

Udoskonalmy to   str. 163

Dobre praktyki   str. 165

Główny środek do celu   str. 167

Ulepszone obszary   str. 168

Co tutaj nie gra?  str. 172

O tym, jak inżynier zostaje rekruterem   str. 173

Casting na współpracownika   str. 176

Architekci przyszłości   str. 179

Puzzle z innej układanki   str. 181

X-rekrutacja   str. 184

Satelity   str. 191

Wyboista droga   str. 193

6. W poszukiwaniu wspólnej drogi. Motywacja i rozwój pracowników w xtech.pl   str. 197

Eksperci w swoich dziedzinach   str. 199

Specyfika procesów   str. 201

Rozwój spontaniczny  str. 202

Wiedzieć znaczy rozumieć   str. 206

Nauka przez działanie, czyli action learning   str. 212

Zastrzyk wiedzy z zewnątrz   str. 214

Ani kij, ani marchewka   str. 218

Lider uczestniczący   str. 222

Właściwe proporcje  str. 226

Reakcje z zewnątrz   str. 229

7. Na swoim. Ku własności pracowniczej w xtech.pl   str. 233

Przełom  str. 235

Przestrzeń dla TPIM-u.  str. 237

Wspólna własność  str. 240

Własny kawałek podwórka   str. 243

Trzeba marzyć   str. 244

Refleksja   str. 247

Kalendarium   str. 253

Bibliografia   str. 257

Indeks   str. 259
Słowa kluczowe: poradnik

Inni Klienci oglądali również

31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój

Sukces firmy na konkurencyjnym rynku zależy od jej zdolności dostosowania się do ciągłych zmian w otoczeniu. Badania wskazują, że organizacje muszą być bardziej elastyczne, przedsiębiorcze i innowacyjne, posiadać zdolność szybkiego adaptowania się, by ...
20,66 zł 22,95 zł
Do koszyka

The role and functions of controllers in organization management

The main objective of this monograph is to determine on the basis of the survey the role of controllers in contemporary Polish companies. The study confirmed that same of the tasks performed by contemporary controllers in Polish companies are the same ...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym

Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Globa...
72,80 zł 104,00 zł
Do koszyka

Przenikanie mediów

Autorski podręcznik z elementami monografii prof. Macieja Mrozowskiego poświęcony mediom i ewolucyjnemu przejściu od mediów masowych do komunikacji sieciowej. Książka zawiera autorski przegląd wszystkich znaczących teorii w zakresie medioznawstw...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Kultura profesjonalna menedżerów firm strukturalnych. Teoria, badania, praktyka

Prezentowana Czytelnikowi książka składa się ze wstępu, czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii oraz załączników. Rozdział pierwszy zawiera teoretyczne podstawy badań kultury profesjonalnej, w tym: teorie profesji, profesjonalizacj...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Postrzegane wsparcie organizacyjne

Publikacja składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy rozdział poświęcono postrzeganemu wsparciu organizacyjnemu. Rozdział drugi koncentruje się na wysokoefektywnych systemach pracy. W rozdziale trzecim przedstawiono metodykę badań własnych. Na ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!