0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Challenges for Companies and Consumers on International Market

Challenges for Companies and Consumers on International Market

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to E...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Challenges for marketing in 21st century

Challenges for marketing in 21st century

Redaktor: Sławomir Smyczek
This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing activity of companies, different institutions and organizations, ne...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public Risk Management

Public Risk Management

Tome 1. Perspective of Theory and Practice, 1

This scientific monograph is closely linked to the studies conducted by the Department of Public Management and Social Sciences at the Faculty of Economics, the University of Economics in Katowice....
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internet Communication Management. International Week

Internet Communication Management. International Week

New technologies, including management information systems, the Internet and mobile communication technologies, have transformed many aspects of modern business and marketing. It seems only natural...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania. Rynki finansowe. SE 106

Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania. Rynki finansowe. SE 106

W ostatnich kilku latach światowy system finansowy doświadczył kryzysu na niespotykaną od dziesięcioleci skalę. Objął on swoim zasięgiem instytucje i rynki finansowe w wielu krajach, a w konsekwenc...
41,40 zł 46,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
New Media in higher education market

New Media in higher education market

The general mission of this book is to help academicians and administration staff from higher education institutions to create new approach to use new technologies and media in teaching processes a...
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wybrane podmioty i procesy gospodarki światowej. SE 122

Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wybrane podmioty i procesy gospodarki światowej. SE 122

Redaktor: Tadeusz Sporek
Współczesna gospodarka światowa podlega głębokim przeobrażeniom i zmianom wskutek dwóch równoległych procesów, którymi są globalizacja i internacjonalizacja. Obec...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Developing of Transportation Flows in 21st Century Supply Chains. SE 121

Developing of Transportation Flows in 21st Century Supply Chains. SE 121

Redaktor: Jacek Szołtysek
Supply chains are the natural work environment for logisticians who strive for their improvement through employing carefully selected methods, tools and concepts with overarching objective of logis...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
International Marketing in Europe

International Marketing in Europe

Redaktor: Maja Szymura-Tyc
The aim of this book is to provide basic knowledge on international marketing in the European market. It is targeted at students of management, international business and international economic rel...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Economics and Business Communication Challenges. International Week

Economics and Business Communication Challenges. International Week

Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowc&...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Problemy społeczno-ekonomiczne w relacjach międzynarodowych

Problemy społeczno-ekonomiczne w relacjach międzynarodowych

Monografia uwzględnia relacje między podmiotami indywidualnymi i instytucjonalnymi zachodzące na rynkach pracy, rynku finansowym i w węższym sensie rynku kapitałowym. Z punktu widzenia tematycznego...
39,15 zł 43,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Multiple Criteria Decision Making '12

Multiple Criteria Decision Making '12

Multiple Criteria Decision Making (MCDM) journal was founded at the University of Economics in Katowice in 2011. It is a double-blinded-reviewed annual that explores the entire process or the selec...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania. Finanse przedsiębiorstw. SE 107

Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania. Finanse przedsiębiorstw. SE 107

Problemy sfery finansów oddziałują na współczesne procesy gospodarcze na niespotykaną dotychczas skalę. Zarówno wcześniejszy kryzys zaufania do rynków finansowych, zapoc...
31,05 zł 34,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20