0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 170 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińs...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Afryka Subsaharyjska - Bara Ndiaye

Afryka Subsaharyjska

Potencjał, problemy i możliwości dla Polski

W XXI wieku sytuacja Afryki i jej postrzeganie podlega szybkiej ewolucji. Wzrost zapotrzebowania tamtejszych mieszkańców na bardziej zaawansowane produkty, liberalizacja przepływów ha...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Algokracja - Jarosław Królewski

Algokracja

Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?

Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których n...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa - Dariusz Siudak

Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa

Praca dotyczy aktualnego tematu w naukach o zarządzaniu, jakim są sieci przedsiębiorstw i wpływ pozycji sieciowej na określone efekty ekonomiczne przedsiębiorstwa.Przedstawiony problem ma cha...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej - Piotr Staszkiewicz

Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej

Aktualna i niezwykle cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest wynikiem zawodowych i akademickich doświadczeń autora w różnych systemach gospodarczych i krajach. Książ...
66,60 zł 74,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
B2B E-commerce - Justyna Skorupska

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera

• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? • ...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bogactwo brandingu - Adam Lis

Bogactwo brandingu

Rozmowy z twórcami największych polskich marek

Autor: Adam Lis
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dekada polskiego e-commerce - Izba Gospodarki Elektronicznej

Dekada polskiego e-commerce

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elek...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dzikie fale - Jonathan Brill

Dzikie fale

Jak budować biznes gotowy na wszystko

Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji.Adam Grant: Praktyczny poradnik dla każdego, kto chce p...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonometria i badania operacyjne - Anna Decewicz

Ekonometria i badania operacyjne

Zbiór zadań

Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak:...
57,60 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekspatrianci akademiccy w Polsce - Sylwia Przytuła

Ekspatrianci akademiccy w Polsce

Perspektywa indywidualna i instytucjonalna

Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedst...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym - Artur Sajnóg

Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym

Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym

Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania majątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające także realizację osobistych potrzeb członków rodziny. <...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Filozofia cyberbezpieczeństwa - Artur Kurasiński

Filozofia cyberbezpieczeństwa

Jak zmienia się świat? Od złośliwego oprogramowania do cyberwojny

Filozofia cyberbezpieczeństwa to ambitna i nowatorska próba spojrzenia na rozległą dziedzinę naukową z zupełnie nowej perspektywy. Dostępne są dziś na rynku setki książek, które skupiają się...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse behawioralne. Co każdy powinien wiedzieć - Greg Filbeck

Finanse behawioralne. Co każdy powinien wiedzieć

H. Kent Baker, Greg Filbeck oraz John R. Nofsinger zebrali w książce najbardziej rzetelne i aktualne informacje na temat finansów behawioralnych. Poszczególne rozdziały zawierają odpo...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gamification - Anna Gorączka

Gamification

Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zaso...
57,60 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych

Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych

Modelowanie - Ekonomika - Zarządzanie

Redaktor: Waldemar Kamrat
Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych to nowa propozycja wydawnicza poświęcona kompleksowemu podejściu do niezwykle ważnego zagadnienia racjonalnego gospodarowania i zarządzania energią.
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo - Praca zbiorowa

Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo

O praktycznej teorii Grzegorza W. Kołodko

Poszukiwanie przez ekonomię pragmatyzmu czy umiaru może się jawić jako wielka prowokacja intelektualna, ponieważ w ekonomii zawsze chodzi o pragmatyzm i umiar. Ekonomia czasami święci jednak tryumf...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Hakowanie sztucznej inteligencji

Hakowanie sztucznej inteligencji

Redaktor: Jerzy Surma
Wraz z rozwojem cyfryzacji, w tym m.in. intensywnego rozwoju Internetu Rzeczy, rośnie znaczenie automatyzacji procesów biznesowych oraz użycia inteligentnych systemów wspomagania decy...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego - Zdzisław W. Puślecki

Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego

Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polit...
84,60 zł 94,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestowanie w wartość - Bruce C. N. Greenwald

Inwestowanie w wartość

Od Grahama do Buffetta

Nowe wydanie światowego bestsellera, którego sprzedało się ponad 100 000 egz.!W ciągu 20 lat od pierwszej edycji zmieniła się gospodarka, świat inwestycji ewoluował. Drugie wydan...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 170 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20