0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie mediami

(eBook)

Ujęcie systemowe

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków, 2011

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Bogusław Nierenberg

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 37,80 zł
34,02 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie mediami

e-ISBN: 978-83-233-8728-2

Autor podjął ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunkowo słabo penetrowany, choć prof. Nierenberg należy do grona badaczy, których prace wyznaczają standard w tej dziedzinie.
Książkę uznaję za niezwykle wartościową i potrzebną, należącą do najlepszych opublikowanych w ostatnich kilku latach pozycji medioznawczych i politologicznych. Przyjęte przez Autora konstrukcja i metodologia pozwoliły mu na zrealizowanie w pełni zamierzeń badawczych. Zamysł dokonania systematyzacji problematyki, opisu i analizy kwestii zarządzania mediami – z własną „wartością dodaną” – w pełni się powiódł. Podkreślić też wypada jasność wywodu, świetny język, a także trud włożony w przedstawienie wielodyscyplinarnej literatury i analizę zgromadzonego materiału empirycznego.

Bez wątpienia, należy uznać niniejszy tom za użyteczny materiał dla wszystkich zajmujących się lub zamierzających się zająć zarządzaniem w mediach elektronicznych, a także studentów istniejących lub nowo powstałych specjalistycznych kierunków.
Podsumowując, stwierdzam, że jest to książka znakomita, ważna, prezentująca wszechstronną panoramę zarządzania mediami. Jestem pewny, że wysoki poziom naukowy publikacji zapewni Autorowi miejsce wśród uznanych specjalistów w tej tematyce, sama zaś praca z pewnością stanie się czymś w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy.
Z recenzji dr. hab. Stanisława Jędrzejewskiego, prof. ALK

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-233-3192-6
  • ISBN druku: 978-83-233-3192-6
  • Liczba stron: 268
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp   9

Część I
1. Geneza nauk o zarządzaniu   23
1.1 Zarządzanie w ujęciu historycznym   23
1.2. Zarządzanie jako dyscyplina naukowa   29
1.3. Zarządzanie w ujęciu humanistycznym   34
2. Metodologia systemowa. Systemy i modele medialne   43
2.1. Koncepcje systemowe   43
2.2. Systemy medialne   47
3. Istota zarządzania mediami – dualna natura przedsiębiorstw medialnych  67
3.1. Zarządzanie mediami w ujęciu historyczno-metodologicznym   67
3.2. Koncepcje teoretyczne zarządzania mediami   71
3.3. Zarządzanie mediami w ujęciu systemowym   75
3.4. Zakres i przedmiot zarządzania mediami   79

Część II
4. Systemy i rynki informacyjne   89
4.1. Systemowe i ekonomiczne aspekty informacji   89
4.2. Informacja jako zasób   92
4.3. Wykluczenie informacyjne – postulat nieustannej edukacji   100
5. Ekonomiczne aspekty zarządzania mediami   105
5.1. Ekonomika mediów jako obszar badań   105
5.2. Rynki medialne   112
5.3. Zarządzanie fi nansami organizacji medialnych   118
6. Zarządzanie reklamą   127
6.1. Geneza reklamy   128
6.2. Agencje reklamowe i ich zadania   131
6.3. Kampanie reklamowe   136
6.4. Wybrane metody badania reklamy   140

Część III
7. Menedżerowie i dziennikarze   153
7.1. Zasoby ludzkie w mediach   153
7.2. Menedżerowie (sternicy mediów)   160
7.3. Dziennikarze   169
8. Strategie organizacji medialnych. Wartość dla odbiorców   177
8.1. Strategia a komunikacja marketingowa   177
8.2. Medialny łańcuch wartości   181
8.3. Tworzenie wartości w organizacjach medialnych   191
9. Prawne i etyczne aspekty zarządzania mediami   201	 
9.1. Granice wolności mediów   201
9.2. Dziennikarskie kodeksy deontologiczne   207
9.3. Manipulacje medialne   210
10. Trendy rozwojowe organizacji medialnych. Wyznaczniki medialnej przyszłości   217
10.1. Język nowych mediów   219
10.2. Wyzwania dla menedżerów   222
10.3. Media publiczne   227

Podsumowanie  231
Bibliografia (wybrane pozycje)   237
Spis tabel, rysunków i wykresów   259
Indeks nazwisk   261
Indeks rzeczowy  265

Inni Klienci oglądali również

207,90 zł 231,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie opłatą przedszkolną – wzory pism i decyzji (e-book z suplementem elektronicznym)

Artykuł 52 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 17) reguluje kwestie funkcjonowania w obrocie prawnym opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych placówkach wychowania p...
37,08 zł 41,20 zł
Do koszyka

Nowe zarządzanie publiczne

W książce została pokazana koncepcja nowego zarządzania publicznego, którego istotą jest wprowadzanie mechanizmów rynkowych do sektora administracji publicznej. Autor, Marcin Zawicki, przedstawił, czym są sektor publiczny i administracja ...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły

W książce szeroko omówiono zagadnienia kształtowania i doskonalenia potencjału absorpcyjnego placówek szkolnych, a więc zdolności do identyfikowania, przyjmowania oraz wykorzystywania wiedzy w zarządzaniu szkołą. Właściwe wykorzystanie za...
51,03 zł 56,70 zł
Do koszyka

Globalne zarządzanie bezpieczeństwem żywnościowym na przełomie XX i XXI wieku

Oddawana do rąk Czytelników książka jest pierwszą na polskim gruncie monografią, która łączy teoretyczne podejście global governance z empirią bezpieczeństwa żywnościowego, oferując jednocześnie nowe narzędzie badawcze do analizy problem&...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Spółdzielnia czy wspólnota? Zarządzanie zasobami mieszkaniowymi

Nowelizacja Prawa spółdzielczego i wydzielenie w nim zagadnień dotyczących spółdzielczości mieszkaniowej było pierwszym krokiem do odrębnej własności mieszkań spółdzielczych i tworzenia wspólnot mieszkaniowych. Jednakże niep...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem przedsiębiorstwa farmaceutycznego

Książka stanowi pierwsze na krajowym rynku wydawniczym całościowe opracowanie poświęcone zarządzaniu ryzykiem w łańcuchu dostaw przedsiębiorstwa farmaceutycznego. Zagadnienia zostały przedstawione w konwencji odpowiadającej rzeczywistemu procesowi zarz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!