Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
Część I. Przywództwo w organizacjach 7 Wstęp 9 ROZDZIAŁ I 19 1. Przywództwo w ujęciu historycznym, mitycznym i literackim 19 ROZDZIAŁ II 45 2. Dylematy badawcze 45 2.1. Wybrane ujęcia badawcze przywództwa 45 2.2. Typy i rodzaje przywództwa 51 2.3. Paradygmaty i style przywództwa 64 2.3.1. Jorma Jaakko Ollila – studium przypadku 68 2.3.2. Bill Gore – studium przypadku 71 ROZDZIAŁ III 75 3. Przywództwo – kwestie metodologiczne 75 3.1. Wstępne założenia badawcze 75 3.1.1. Pojęcie sternik mediów 77 3.2. Przywództwo a media 83 3.3. Metodologia badań własnych 88 3.3.1. Konstrukcja badawcza (paradygmat, narzędzia badawcze, próba) 89 3.3.2. Narzędzia badawcze 93 ROZDZIAŁ IV 101 4. Proces podejmowania decyzji i jego uwarunkowania 101 4.1. Podejmowanie decyzji 101 4.2. Ryzyko decyzyjne a informacje 108 4.3. Podejmowanie decyzji w ujęciu prakseologicznym 112 4.4. Wybrane koncepcje podejmowania decyzji (style przywództwa) 121 ROZDZIAŁ V 129 5. Systemy i rynki medialne; dylematy etyczne 129 5.1. Systemy medialne 129 5.1.1. Trójkąt Sił Medialnych (TSM) 136 5.2. Rynki medialne i ich sternicy 137 5.3. Etyka na rynku mediów 153 ROZDZIAŁ VI 165 6. Sternicy mediów w świetle badań własnych 165 6.1. Oczekiwania względem wyników badań projektu „Sternicy mediów” 165 6.2. Sternicy mediów – dlaczego na takie badania się zdecydowałem? 166 6.2.1. Sternicy mediów – badani kwestionariuszowe 168 6.2.2. Sternicy mediów – wywiady pogłębione 176 Podsumowanie – dyskusja wyników badań 243 Zakończenie 249 Bibliografia 251 Źródła internetowe 259 Spis tabel i rycin 261 Indeks osób 263 Załączniki 271 Część II. Sternicy mediów – wywiady 277 Jerzy Baczyński 279 Ks. Adam Boniecki 295 Juliusz Braun 305 Jan Dworak 313 Ks. Marek Gancarczyk 329 Jerzy Jurecki 341 Robert Kwiatkowski 353 Marek Markiewicz 361 Jerzy Urban 383 Wiesław Walendziak 391 Mariusz Walter 409 Bronisław Wildstein 423