0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Sternicy mediów

(eBook)

Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Bogusław Nierenberg

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 139,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 97,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

97,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Sternicy mediów

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-23340-2
  • ISBN druku: 978-83-01-23234-4
  • Liczba stron: 436
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Część I. Przywództwo w organizacjach     7
Wstęp     9
ROZDZIAŁ I     19
1. Przywództwo w ujęciu historycznym, mitycznym i literackim     19
ROZDZIAŁ II     45
2. Dylematy badawcze     45
	2.1. Wybrane ujęcia badawcze przywództwa     45
	2.2. Typy i rodzaje przywództwa     51
	2.3. Paradygmaty i style przywództwa     64
		2.3.1. Jorma Jaakko Ollila – studium przypadku     68
		2.3.2. Bill Gore – studium przypadku     71
ROZDZIAŁ III     75
3. Przywództwo – kwestie metodologiczne     75
	3.1. Wstępne założenia badawcze     75
		3.1.1. Pojęcie sternik mediów     77
	3.2. Przywództwo a media     83
	3.3. Metodologia badań własnych     88
		3.3.1. Konstrukcja badawcza (paradygmat, narzędzia badawcze, próba)     89
		3.3.2. Narzędzia badawcze     93
ROZDZIAŁ IV     101
4. Proces podejmowania decyzji i jego uwarunkowania     101
	4.1. Podejmowanie decyzji     101
	4.2. Ryzyko decyzyjne a informacje     108
	4.3. Podejmowanie decyzji w ujęciu prakseologicznym     112
	4.4. Wybrane koncepcje podejmowania decyzji (style przywództwa)     121
ROZDZIAŁ V     129
5. Systemy i rynki medialne; dylematy etyczne     129
	5.1. Systemy medialne     129
		5.1.1. Trójkąt Sił Medialnych (TSM)     136
	5.2. Rynki medialne i ich sternicy     137
	5.3. Etyka na rynku mediów     153
ROZDZIAŁ VI     165
6. Sternicy mediów w świetle badań własnych     165
	6.1. Oczekiwania względem wyników badań projektu „Sternicy mediów”     165
	6.2. Sternicy mediów – dlaczego na takie badania się zdecydowałem?     166
		6.2.1. Sternicy mediów – badani kwestionariuszowe     168
		6.2.2. Sternicy mediów – wywiady pogłębione     176
Podsumowanie – dyskusja wyników badań     243
Zakończenie     249
Bibliografia     251
Źródła internetowe     259
Spis tabel i rycin     261
Indeks osób     263
Załączniki     271
Część II. Sternicy mediów – wywiady     277
Jerzy Baczyński     279
Ks. Adam Boniecki     295
Juliusz Braun     305
Jan Dworak     313
Ks. Marek Gancarczyk     329
Jerzy Jurecki     341
Robert Kwiatkowski     353
Marek Markiewicz     361
Jerzy Urban     383
Wiesław Walendziak     391
Mariusz Walter     409
Bronisław Wildstein     423

Inni Klienci oglądali również

35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wzajemne oddziaływanie pomiędzy kulturami w danym kraju cz...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka

Leksykon konwergencji mediów

Konwergencja jest wciąż – w sposób coraz bardziej intensywny – obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje m...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Zawartość mediów

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki<...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim – Raport wstępny

Głównym celem projektu naukowego finansowanego ze środków MNiSW „Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim” (sygnatura nr 0027/RS4/2016/54) jest zbad...
54,90 zł 61,00 zł
Do koszyka

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

„Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­wych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowym...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Rozliczenia mediów w praktyce

Z tego e-booka dowiesz się m.in.: 1) jakie masz obowiązki w zakresie rozliczania mediów, 2) jak poprawnie sporządzić regulamin do rozliczania mediów, 3) jakie są zasady doboru urządzeń pomiarowych, 4) jakie są zasady rozliczania ciepła (n...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!