0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Joanna Wiechoczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 24,00 zł
21,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana, czyli podlega procesowi zarządzania. Badaniami objęto globalnych producentów zajmujących wiodące pozycje na światowym rynku, którzy oferują konsumpcyjne produkty wybieralne, oparte na zaawansowanych technologiach. Rozpatrywany zintegrowany model sieciowy innowacji w odniesieniu do produktów zaawansowanych technologicznie nie został do tej pory dobrze rozpoznany w literaturze, dzięki czemu niniejsza publikacja uzupełnia lukę badawczą w zakresie innowacji wartości dla klienta w ujęciu multisektorowym.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-650-7
  • ISBN druku: 978-83-7875-649-1
  • Liczba stron: 228
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Rozdział 1
Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu	13
1.1. Pojęcie wartości dla klienta oraz jej cechy i wymiary	13
1.2. Wartość dla klienta a produkt systemowy	21
1.3. Modele struktury wartości dla klienta	27
1.4. Wartość dla klienta we współczesnych koncepcjach marketingu	35
1.5. Wartość dla klienta a wartość klienta	43
Rozdział 2
Zarządzanie wartością dla klienta	47
2.1. Proces zarządzania wartością dla klienta	47
2.2. Marketingowy łańcuch wartości jako system zarządzania wartością dla klienta	54
2.3. Metody stosowane w procesie zarządzania wartością dla klienta	60
Rozdział 3
Innowacje w procesie kształtowania wartości dla klienta	66
3.1. Innowacje – konceptualizacja pojęcia	66
3.2. Typy innowacji oraz ich związki z wartością dla klienta	70
3.3. Innowacje i wartość dla klienta a wiedza	74
3.4. Kategoria innowacji wartości dla klienta i jej specyfika	80
3.5. Modele rozwoju innowacji i ich zastosowanie w procesie kształtowania wartości dla klienta	86
3.6. Innowacje a sieci powiązań i ich typy	99
Rozdział 4
Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie na tle jego uwarunkowań rozwojowych	109
4.1. Zewnętrzne uwarunkowania procesu zarządzania innowacjami wartości dla klienta producentów dóbr zaawansowanych technologicznie	109
4.2. Model sieci biznesowej badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie	115
4.3. Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieci biznesowej	120
Rozdział 5
Przedmiot i zakres badań nad innowacjami wartości dla klienta w odniesieniu do dóbr zaawansowanych technologicznie	122
5.1. Założenia, cele i pytania badawcze	122
5.2. Metody badań	126
5.3. Kategorie produktów zaawansowanych technologicznie wybrane do badań	128
5.4. Charakterystyka wytypowanych do badań producentów dóbr zaawansowanych technologicznie	136
Rozdział 6
Sieci biznesowe producentów dóbr zaawansowanych technologicznie a zarządzanie innowacjami wartości dla klienta	143
6.1. Podmioty sieci biznesowej badanych producentów oraz stopień ich dominacji	143
6.2. Znaczenie partnerów sieci biznesowej producenta dóbr zaawansowanych technologicznie w procesie zarządzania innowacjami wartości dla klienta	152
6.3. Współdziałanie producentów dóbr zaawansowanych technologicznie z konsumentami jako podmiotami sieci biznesowej w procesie innowacji wartości dla klienta	162
Rozdział 7
Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta przez badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie w poszczególnych fazach tego procesu	169
7.1. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej definiowania i kształtowania	169
7.2. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej dostarczania i wymiany	178
7.3. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej komunikowania	186
Zakończenie	195
Bibliografia	201
Spis rysunków	227
Spis tabel	228

Inni Klienci oglądali również

39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka

Innowacje w polskiej nauce w obszarze nauk ekonomicznych

Niniejsza monografia podejmuje aktualną i ważną tematykę z punktu widzenia współczesnej gospodarki, w której pożądanym efektem jest intensyfikowanie powiązańnauki i biznesu. Wiedza, rozwój technologiczny, nieustanna innowacja...
64,80 zł 72,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie zasobami ludzkimi - Rozwój, wielowymiarowość, podejścia badawcze

Człowiek jest istotą złożoną, a jego zachowania zmieniają się pod wpływem zdobywanych doświadczeń oraz związków z otoczeniem. Dlatego też badanie i opisywanie zachowań ludzkich jest procesem ciągłym i nieskończonym. Człowiek, bowiem, zmienia swo...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Innowacje w turystyce

Niniejsza wieloautorska monografia naukowa zatytułowana Innowacje w turystyce. Wybrane praktyki działań, powstała jako efekt dyskusji na temat występowania innowacji w szeroko pojętej gospodarce turystycznej, zainicjowanej podczas I Seminarium Studenck...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej

W formie ogólnej celem niniejszej monografii jest prezentacja wyników pogłębionego studium objaśniającego proces tworzenia wartości w sieci i umożliwiającego zastosowanie tych wyników w praktyce podejmowania decyzji gospodarczych. ...
90,30 zł 129,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich

Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wyko...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka

Zarządzanie w politykach publicznych. Od teorii do praktyki

Publikacja odpowiada na potrzeby rynku, który szuka innowacyjnych rozwiązań w zakresie coraz szerszego stosowania polityk publicznych w różnych aspektach życia społecznego. Zmieniające się społeczeństwo, przeobrażenia gospodarcze, zmiany ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!