0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Produkty substytucyjne w portfelu aktywów i pasywów banku komercyjnego

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2011

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Joanna Cichorska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 5,00 zł
4,50 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Produkty substytucyjne w portfelu aktywów i pasywów banku komercyjnego

Pracę podzielono na sześć rozdziałów. W pierwszym przedstawiono ewolucję form aktywności banków na rynku finansowym, będącą efektem przeobrażeń zachodzących na rynku finansowym zarówno
w zakresie produktów, jak i sposobów świadczenia usług. Istotę zarządzania aktywami i pasywami bankowymi w kontekście realizacji celów banku komercyjnego zaprezentowano w rozdziale drugim. W rozdziale trzecim zaprezentowano produkty
w strategii banku komercyjnego. Tradycyjne i nowoczesne produkty bankowe zostały opisane w rozdziale czwartym.
W rozdziale piątym pojęcie substytucyjności produktów bankowych zostało przedstawione z punktu widzenia klienta, dokonującego wyboru najlepszej spośród skierowanych do niego ofert. Ostatni, szósty rozdział ma charakter podsumowujący i dotyczy oceny efektywności produktów substytucyjnych z punktu widzenia banku.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7246-697-6
  • ISBN druku: 978-83-7246-697-6
  • Liczba stron: 240
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP	7
I. DETERMINANTY I KIERUNEK ZMIAN AKTYWNOŚCI WSPÓŁCZESNEGO BANKU	13
1. Uwarunkowania działalności współczesnego banku komercyjnego	13
2. Zakres działalności banku komercyjnego w regulacjach ostrożnościowych 	17
3. Dezintermediacja i reintermediacja jako formy organizacji i sprzedaży usług bankowych	26
4. Konkurencja pozabankowa w procesie kształtowania struktury aktywów i pasywów banku komercyjnego	29
5. Zmiany obszarów działalności bankowej a struktura aktywów i pasywów banku komercyjnego	37
II. CELE ZARZĄDZANIA AKTYWAMI I PASYWAMI BANKU KOMERCYJNEGO	43
1. Maksymalizacja wartości dla interesariuszy jako podstawowy cel współczesnego banku	43
2. Przesłanki zarządzania aktywami i pasywami bankowymi	47
3. Kształtowanie struktury aktywów i pasywów a bezpieczeństwo klientów i banku	56
4. Płynność finansowa jako cel zarządzania aktywami i pasywami bankowymi	59
5. Zarządzanie aktywami i pasywami w aspekcie rentowności banku komercyjnego	63
III. PRODUKTY W STRATEGII BANKU KOMERCYJNEGO	70
1. Produkty i usługi bankowe – ujęcie teoretyczne	70
2. Wielowymiarowość produktu bankowego	74
3. Struktura portfela produktów bankowych	82
4. Strategie produktowe w banku komercyjnym	88
5. Elementy zarządzania produktem w banku komercyjnym	105
IV. TRADYCYJNE I NOWOCZESNE PRODUKTY W STRUKTURZE AKTYWÓW I PASYWÓW BANKOWYCH	109
1. Katalog współczesnych produktów banków komercyjnych	109
2. Polityka depozytowa banku komercyjnego	115
3. Produkty depozytowe w kształtowaniu struktury pasywów bankowych	124
4. Polityka zarządzania należnościami bankowymi	138
5. Należności w strukturze aktywów bankowych	144
V. SUBSTYTUCYJNOŚĆ I KOMPLEMENTARNOŚĆ PRODUKTÓW W ZARZĄDZANIU AKTYWAMI I PASYWAMI BANKOWYMI	155
1. Cechy bankowych produktów substytucyjnych i komplementarnych	155
2. Substytucyjność produktów bankowych w procesie wyboru oferty przez klienta	160
3. Znaczenie ceny w wyborze substytucyjnych produktów bankowych	163
4. Rola jakości w tworzeniu oferty produktów substytucyjnych	171
VI. EFEKTYWNOŚĆ PRODUKTÓW SUBSTYTUCYJNYCH W ASPEKCIE ZARZĄDZANIA AKTYWAMI I PASYWAMI BANKOWYMI	177
1. Substytucyjność produktów oszczędnościowych – wyniki badań preferencji klientów indywidualnych	177
2. Czynniki dochodowości produktu	193
3. Rola produktów substytucyjnych w strukturze efektywnego portfela aktywów i pasywów	197
4. Analiza realizacji celów banku w kontekście budowy portfela aktywów i pasywów bankowych	201
5. Dywersyfikacja portfela produktów jako warunek efektywnego zarządzania aktywami i pasywami bankowymi	207
ZAKOŃCZENIE	217
BIBLIOGRAFIA	221
SPIS RYSUNKÓW	235
SPIS TABEL	237
ANEKS	239

Inni Klienci oglądali również

16,94 zł 24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Marketing produktu politycznego

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie te...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka

Bank Nucingena. La Maison Nucingen

W 1833 czwórka znanych dziennikarzy paryskich: Finot, Blondet, Couture i Bixiou dyskutują w jednej z modnych kawiarni o szybkiej karierze Eugeniusza de Rastignaka, który jeszcze kilka lat wcześniej zamieszkiwał w nędznym pensjonacie w Dzi...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka

Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza

„No i po co nam w ogóle te muzea?” – takie przewrotne pytanie postawiła Anna Żakiewicz (2008) w odpowiedzi na liczne doniesienia medialne dotyczące spadku zainteresowania społeczeństwa polskiego tą formą obcowania z kulturą. Je...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach – analiza i diagnoza działań poprawy jakości

Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarz...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Jak tworzyć produkty i usługi

W tytule "Jak tworzyć produkty i usługi" Agnieszka Mróz – projektantka usług – odczarowuje proces design thinking. Krok po kroku zapoznasz się z jego poszczególnymi etapami, otrzymasz wskazówki, jak zastosować...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!