0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 55,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

55,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.
W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków,
a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-20329-0
  • ISBN druku: 978-83-01-20194-4
  • Liczba stron: 368
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 9
1. Komunikacja marketingowa w świetle rozwoju internetu – podstawy teoretyczne2. Nowe media jako środowisko komunikacji marketingowej 71
	2.1. Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu 73
	2.2. Istota i charakterystyka nowych mediów   77
	2.3. Media społecznościowe jako rodzaj nowych mediów 82
		2.3.1. Media społecznościowe – istota i znaczenie 82
		2.3.2. Cechy i funkcje mediów społecznościowych 85
		2.3.3. Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji 88
	2.4. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej – ujęcie teoretyczne 94
		2.4.1. Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników – model akceptacji technologii 94
		2.4.2. Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw – nowe koncepcje marketingowe 97
	2.5. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C 106
3. Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów w procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw 117
	3.1. Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów w międzynarodowej komunikacji marketingowej 119
	3.2. Determinanty endogeniczne 121
		3.2.1. Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa 121
		3.2.3. Wielkość przedsiębiorstwa 129
		3.2.2. Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo 133
	3.3. Determinanty egzogeniczne 139
		3.3.1. Czynniki ekonomiczne 139
		3.3.2. Czynniki technologiczne 142
		3.3.3. Czynniki demograficzne 147
		3.3.4. Czynniki kulturowe 154
		3.3.5. Czynniki polityczno-prawne 158
4. Nowe media a skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej 161
	4.1. Efekty komunikacji marketingowej – próba identyfikacji 163
	4.2. Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze działania całego przedsiębiorstwa – dylematy interpretacyjne 167
	4.3. Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej – metody i wskaźniki 171
	4.4. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych – zagadnienia pomiaru 176
5. Nowe media w komunikacji marketingowej a efekty działalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – założenia badawcze 185
	5.1. Metodyka badania 187
		5.1.1. Pytania badawcze, cel główny i cele szczegółowe 187
		5.1.2. Zakres badań i hipotezy badawcze 189
		5.1.3. Metoda badawcza i dobór próby 191
	5.2. Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – schemat zależności 196
	5.3. Charakterystyka próby badawczej 198
6. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2B – wyniki badań empirycznych 203
	6.1. Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym 205
	6.2. Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym 210
	6.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym 217
7. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C – wyniki badań empirycznych 223
	7.1. Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym 225
		7.1.1. Rodzaje nowych mediów 225
		7.1.2. Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów 230
		7.1.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania 236
	7.2. Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym 241
		7.2.1. Rodzaje nowych mediów 241
		7.2.2. Determinanty egzo- i endogeniczne 246
		7.2.3. Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania 252
		7.2.4. Zależności pomiędzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi – podsumowanie 259
8. Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej – studia przypadków 267
	8.1. Kukliki Felt Design Studio 269
	8.2. TOPMET Light 273
	8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o 278
	8.4. LUG Light Factory Sp. z o.o 281
	8.5. Avella Sp. z o.o 286
	8.6. Advanced Graphene Products Sp. z o.o 289
	8.7. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych – podsumowanie studiów przypadków 292
Zakończenie 295
Bibliografia 299
Spis rysunków 329
Spis tabel 333
Spis zdjęć 337
Aneks 339

Inni Klienci oglądali również

16,94 zł 24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
74,10 zł 114,00 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Wilczy gang i nowe historie Kazimierza Nóżki

To drugi, po bestsellerowej „Niedźwiedzicy z Baligrodu”, tom bieszczadzkich opowieści. Tym razem motywem przewodnim książki są wilki. O dkrywamy ich zwyczaje, śledzimy pasjonujące przygody i przełomowe życiowe momenty. Unikalna relacja z ży...
24,21 zł 26,90 zł
Do koszyka

Samo Sedno - Efektywna komunikacja w zespole

Beata Rzepka EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i o...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzen...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka

Krótkookresowy wpływ rekomendacji na rynek giełdowy w Polsce

Co sprawia, że ceny papierów wartościowych reagują na wydanie rekomendacji? Co wpływa na to, że niektóre rekomendacje oddziałują na ceny akcji mocniej od innych? Odpowiedzi na te pytania tworzą cenną wiedzę, która może przyczynić s...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!