• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
69,00 zł
58,65 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,35 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł oferujemy wyłącznie płatność elektroniczną.
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 7,50 zł 6,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 8,50 zł 7,50 zł
Kurier Poczta Polska 11,50 zł 10,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł 11,50 zł
Kurier 13,50 zł 12,50 zł



Płatność przy odbiorze Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11,50 zł 10,50 zł
Kurier Poczta Polska 14,50 zł 13,50 zł
Kurier 16,50 zł 15,50 zł
Dodaj do schowka

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.
W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków,
a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301201944
  • EAN: 9788301201944
  • Liczba stron: 368
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.59kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

58,90 zł 69,00 zł
Do koszyka

Islam w Europie Nowe kierunki badań

Zaprezentowane w publikacji studia są rezultatem badań pracowników Zakładu Islamu Europejskiego Wydziału Orientalistycznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz innych krajowych i zagranicznych badaczy muzułmanów w Europie. Zakład powstał w 19...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Instytucje i uczestnicy rynku kapitałowego

Książka zawiera zarówno odniesienia do aktów prawnych, jak i do praktyki związanej z działalnością instytucji i uczestników rynku kapitałowego. Na uwagę zasługuje fakt, że książka przedstawia stan rynku po wstąpieniu Polski do Unii...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Nowe praktyki kulturowe Polaków

Tomasz Szlendak i Krzysztof Olechnicki z przeciwległych biegunów opisują życie kulturalne Polaków po 1989 roku. Pierwszy przez pryzmat świata festiwali - wielozmysłowej kultury iwentu, drugi z perspektywy zamkniętych enklaw czy też subświ...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Rekiny biznesu w mediach

Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu prac...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Czerwony rynek (okładka twarda)

Dziennikarz śledczy Scott Carney spędził pięć lat, badając przynoszący krocie handel ludzkimi ciałami ? nielegalny, krwawy i brutalny „czerwony rynek”. Odnalazł indyjską wioskę zwaną Kidneyvakkam, gdyż większość jej mieszkańców dawno...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Przez drogi i bezdroża Podróż po nowych Chinach

"Latem 2001 roku Peter Hessler, wieloletni korespondent ""New Yorkera"", nie bez trudu zdobył chińskie prawo jazdy, a następnie ruszył w podróż przez Kraj Środka, by obserwować zmiany, jakie zaszły w Chinach dzięki rozwi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.