0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach

(eBook)

Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Katarzyna Żyminkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 38,00 zł
34,20 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach

Przedmiotem rozważań w niniejszej księdze są nowe koncepcje marketingu, zidentyfikowane przez Profesora Leszka Żabińskiego. Układ strukturalny publikacji wyznaczają osiągnięcia Profesora Leszka Żabińskiego w sferze metodologicznej. Profesor od wielu lat konsekwentnie zabiera głos w dyskusji nad tożsamością i naukowym statusem marketingu. Postuluje, by marketing w Polsce został zinstytucjonalizowaną dyscypliną naukową, o charakterze nauk stosowanych (praktycznych), w dziedzinie nauk ekonomicznych. Profesor proponuje, by tak wyodrębnioną dyscyplinę naukową nazywać nauką o marketingu i rynkach, co zaakcentowano w tytule tej księgi. Z kolei trzy specjalności naukowo-badawcze marketingu akademickiego zaproponowane przez Profesora, wyznaczają trzy części niniejszej księgi: specjalności (1) teoretyczno-metodyczne, (2) analityczno-opisowe oraz (3) normatywno-projektowe. W grupie specjalności teoretyczno-metodycznych Profesor Leszek Żabiński wymienia teorię i funkcjonowanie rynku, teorię zachowań konsumenta, teorię usług oraz teorię przedsiębiorstwa/organizacji. Do specjalności analityczno-opisowych Profesor zalicza analizę rynku oraz teorię systemów marketingowych. Natomiast w grupie specjalności normatywno-projektowych wyodrębnia badania marketingowe, służące konkretnym decyzjom organizacji, zarządzanie marketingowe i jego zastosowania w poszczególnych sektorach gospodarki lub w jej wyodrębnionych przekrojach przestrzennych (np. mezzo, międzynarodowym czy globalnym).

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Katarzyna Żyminkowska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-478-7
  • ISBN druku: 978-83-7875-477-0
  • Liczba stron: 260
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Słowo wstępne	7
Sylwetka i dokonania naukowe Profesora Leszka Żabińskiego	11
Część I
TEORIE RYNKU I KONSUMPCJI
Teorie rynku a procesy tworzenia i wymiany wartości (Roman Niestrój)	47
Refleksja nad rynkiem europejskim. Między polityką rynkową a zarządzaniem marketingowym (Jan W. Wiktor)	58
Istota, uwarunkowania i efekty strategii kreowania rynku (Lechosław Garbarski, Agnieszka Białachowska)	70
Wybrane aspekty konsumpcji (Halina Szulce)	83
Wydatki konsumpcyjne polskich gospodarstw domowych jako miara rozwoju gospodarki (Ewa Kieżel, Urszula Grzega)	89
Zmiana roli konsumenta na rynku i jej wpływ na wybrane koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem (Teresa Taranko)	101
Część II
ANALIZA RYNKU I KONCEPCJE SYSTEMÓW MARKETINGOWYCH
Ekonomia behawioralna a strategie marketingowe (Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk)	115
Zmienność ocen sprawności organizacji w koncepcjach marketingowych (Witold Kowal)	128
Polska na drodze rozwoju innowacyjnej gospodarki. Wkład Prof. zw. dr. hab. Leszka Żabińskiego do teorii rozwoju innowacyjnej gospodarki (Anna Olejniczuk-Merta)	137
Rozwój innowacji w usługach – perspektywa dostawcy i klienta (Mirosława Pluta-Olearnik)	149
Zarządzanie wiedzą klienta w kształtowaniu relacji i doświadczeń (Krystyna Mazurek-Łopacińska)	159
Customer engagement i customer value – o związkach między kluczowymi kategoriami współczesnego marketing relacji (Katarzyna Żyminkowska)	175
Część III
BADANIA I ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Badania jakościowe w kontekście trendów w rozwoju rynku i marketingu (Magdalena Sobocińska)	191
Wielopoziomowe i hybrydowe modele równań strukturalnych w marketingu (Adam Sagan)	200
Kultura narodowa w segmentacji rynków w marketingu międzynarodowym (Agnieszka Żbikowska)	212
Profesora Leszka Żabińskiego koncepcja produktów systemowych inspiracją dla kreowania innowacji na rynku politycznym (Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok)	222
Transformacja koncepcji marketingu producentów dóbr high-tech w kontekście przeobrażeń otoczenia (Joanna Wiechoczek)	230
Zaangażowanie klientów banków detalicznych na tle modelu sześciu rynków i 30R’s w marketingu relacyjnym (Małgorzata Kieżel)	244
Informacje o autorach	257

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Twoja kompetentna rodzina Nowe drogi wychowania

Co mówi o nas zachowanie naszych dzieci?Dlaczego dorośli muszą się stale rozwijać?Jak być dobrym przywódcą w rodzinie?Jakiego zainteresowania potrzebują dzieci?Co jest ważniejsze: samodzielność czy posłuszeństwo? <...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Duńskie państwo dobrobytu a koncepcja flexicurity

Nowatorskie ujęcie ze strony autorki polega na tym, iż rozpatruje ona duński model welfare state z perspektywy wieloaspektowej analizy zmian, w zakresie założeń oraz struktury i sposobu implementacji omawianej koncepcji […]. W mojej ocenie ważne...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Nowe deklaracje VAT za lipiec - jak uzyskać zwrot lub zapłacić podatek z rachunku VAT

"Od rozliczenia za lipiec 2018 r. obowiązuje nowy wzór deklaracji VAT-7, wersja 18. Natomiast dla rozliczeń kwartalnych, począwszy od rozliczenia za III kwartał 2018 r., obowiązuje wersja 12 deklaracji VAT-7K. W nowej deklaracji podatnik ni...
20,66 zł 22,95 zł
Do koszyka

Interdyscyplinarium nauk o mediach i kulturze

W 1970 roku do publicznej obrony pracy doktorskiej przystąpiła Hanna Tadeusiewicz, obecnie już Profesor. Od tego wydarzenia minęło 50 lat. Monografia została opracowana z myślą o dostojnej Jubilatce, która poprzez swoją osobowość, pracowitość, s...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Społeczeństwo i polityka. Podstawy nauk politycznych. Tom I, część II. Teoria, instytucje, procesy. Polityczna organizacja społeczeństwa

Niniejsza edycja Społeczeństwa i polityki ma charakter wyjątkowy. Ukazuje się w 50. rocznicę powstania Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego – najstarszej i największej jednostki politologicznej w naszym kraju. Inna jest też stru...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!