0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2015

  • Autor: Olga Rzycka, Wiesław Porosło

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-9696-7
  • ISBN druku: 978-83-264-9480-2
  • Liczba stron: 316
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorach   11
Podziękowania   14
Przedmowa   16
Przedmowa do wydania drugiego    20
Przedmowa do wydania trzeciego    22
Wprowadzenie   23
Dla kogo jest ta książka?    24	Jaki cel przyświecał jej napisaniu?    24	Czemu służy coaching   25
CZĘŚĆ I. GRUNT   27
Rozdział 1. Poglądowe wprowadzenie    29
Współczesny świat i menedżer   29	Definicje, istota, cele coachingu   31	Po co coaching?   36	Dane o coachingu   38	Menedżer jako coach   41	Specyfika coachingu menedżerskiego   48
Rozdział 2. Miejsce coachingu we współczesnym świecie biznesu   51
Kierunki zmian w świecie biznesu - wyzwania dla organizacji   51	Rola menedżerów   53
CZĘŚĆ II. FUNDAMENTY   59
Rozdział 3. Menedżer i coach    61
Rola coacha   61	Atrybuty dobrego menedżera-coacha   66	10 przykazań menedżera-coacha   74	10 zasad menedżera-coacha    75	Wpływ wartości wyznawanych przez menedżera-coacha na jego zespół   76
Rozdział 4. Człowiek   79
Kim jest człowiek   79	Rozumienie osoby   80	Wskaźniki, które sygnalizują problemy psychologiczne coachowanego   88
Rozdział 5. Zmiana   90
Kilka słów o zmianie    90	Zmiana osobista   91	Opór    101
Rozdział 6. SFA - koncentracja na rozwiązaniach   105
Solution Focused Approach - podejście skupione na rozwiązaniu   105	Solution Focused Coaching - coaching skupiony na rozwiązaniu   109	Narzędzia umożliwiające kreowanie rozwiązań   110	Rozmowy oparte na SFC   111
Rozdział 7. Dialog    113
O pracy menedżera-coacha   113	Efektywna komunikacja   114	Co wpływa na komunikację?    115	Dialog coachingowy    118	Mówienie - pytanie   121	Rozmowy coachingowe   123	Rozmowy wspierające    126	Język    130	Opowiadanie historii   132	Styl coachingu   134
CZĘŚĆ III. FILARY   137
Rozdział 8. Relacja    139
Relacja coachingowa   139	Wskaźniki relacji   140	Budowanie relacji coachingowej   144	Zaangażowanie w relację coachingową   145
Rozdział 9. Zaufanie   148
Czym jest zaufanie   148	Korzenie naszej tendencji do ufania albo nieufania drugiej osobie   150	Zaufanie i przywództwo   152	Dlaczego zaufanie jest ważne?    153	Budowanie zaufania   155	Zaufanie do samego siebie   161	Okazywanie zaufania   161	Brak zaufania w organizacjach   162
Rozdział 10. Przekonania   163
Przekonania i cykl osiągania rezultatów    163	Praca z przekonaniami   165	Zniekształcenia myślenia   172
Rozdział 11. Emocje i motywacja    175
Emocje   175	Motywacja   176	Coaching i emocje   177
Rozdział 12. Narzędzia   182
Narzędzia i techniki w coachingu   182	Ty jako narzędzie coachingu    184	Słuchanie   188	Zadawanie pytań   199	Przeformułowywanie (reframing)    220	Obserwacja   222	Informacja zwrotna (feedback)    224	Perspektywy   235	Skalowanie   236	Poszukiwanie wyjątków   237	Komplementowanie   238	Zasoby   238	Metafory   238	Działanie   240	Doradzanie klientom   242	Struktury prowadzenia rozmów    243
CZĘŚĆ IV. DACH   257
Rozdział 13. Proces coachingu   259
Ogólna struktura procesu coachingu   259	Badanie potrzeb coachingowych   260	Określanie celów   265	Negocjowanie oczekiwań wobec coachingu i kontrakt coachingowy   266	Cykl coachingu   269	Z czego składa się sesja coachingowa?    271	Inicjowanie relacji coachingowej   271	Rozumienie sytuacji, w której dana osoba się znajduje   272	Zamykanie relacji coachingowej   275
Rozdział 14. Zagrożenia i wyzwania dla menedżerów stosujących coaching   277
Zagrożenia   277	Twoje ego    278	Jak nie zostać ratownikiem ani prześladowcą?   280	Siła nawyków   281	Oczekiwania zwierzchników   282	Jak ruszyć lokomotywę?    283
Rozdział 15. Rady praktyków   285
Jak się przygotowywać do sesji coachingowej?    285	Co robić, żeby coaching był bardziej efektywny?     289	Rady związane z prowadzeniem coachingu   289	Zasady i wskazówki dla wszystkich, którzy rozpoczynają coaching   290	Trzy reguły pomagania innym   296
Rozdział 16. Wskazówki na drogę    300
Doskonalenie się   300	Kiedy zacząć stosować coaching?    300	Ile jeszcze muszę się uczyć?    301	Gdzie szukać wsparcia?    302
Na zakończenie   305
Bibliografia (polecana literatura dodatkowa)   307
Indeks   311

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
9,00 zł 10,00 zł
Do koszyka

Problemy dzisiejszej młodzieży, jak z nimi rozmawiać i jak im pomóc

Książka jest poradnikiem rodzicielskim Przedstawiającym jakie są główne powody buntu u nastolatków, opisuje rodzaje buntów u nastolatków w zależności od ich wieku. Czym jest on spowodowany, co rodzice powinni robić, aby pora...
47,40 zł 79,00 zł
Do koszyka

Jak skutecznie rozmawiać z pacjentem i jego rodziną. Praktyka lekarza rodzinnego

Celem książki jest przedstawienie praktycznych informacji, które ułatwią lekarzowi rodzinnemu nawiązanie i utrzymanie kontaktu z pacjentem oraz poznanie jego oczekiwań i obaw związanych z chorobą, a studentom medycyny wskażą, na czym polega prac...
29,61 zł 32,90 zł
Do koszyka

Skuteczny menedżer

Ty też możesz być świetnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i sprawdź, jak wprowadzić je w życie. Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i ich motywować. Poz...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka

Longterm. Jak inwestować na giełdzie i osiągnąć zysk

Nie jest to poradnik, z którego dowiesz się, jak w miesiąc zarobić milion na giełdzie.Nie jest to podręcznik, w którym znajdziesz oderwaną od rzeczywistości teorię.To książka, w której doświadczony inwestor podpowiada,<...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!