0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2013

  • Redakcja naukowa: Krystyna Śliwińska, Marcin Komora

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 23,00 zł
20,70 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Unii Europejskiej. W drugim rozdziale autorzy charakteryzują, zgodnie z przyjętą wcześniej specyfikacją, czynniki makro- i mikrotoczenia podmiotów gospodarczych w kontekście możliwości i barier tworzonych w warunkach krajowych. W trzecim rozdziale dokonano próby rozpoznania realizowanych przez badane przedsiębiorstwa strategii marketingowych w aspekcie uwarunkowań sektorowych, krajowych i unijnych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Krystyna Śliwińska, Marcin Komora
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-148-9
  • ISBN druku: 978-83-7875-148-9
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP	7
Rozdział 1
UWARUNKOWANIA EURORYNKU JAKO PONADNARODOWE OTOCZENIE FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW	9
Wprowadzenie	9
1.1. Otoczenie polityczno-prawne	11
1.2. Otoczenie ekonomiczne	15
1.3. Otoczenie społeczno-kulturowe	26
1.4. Otoczenie technologiczne	41
1.5. Otoczenie naturalne	47
Podsumowanie	50
Rozdział 2
UWARUNKOWANIA FUNKCJONOWANIA POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW NA PODSTAWIE DANYCH WTÓRNYCH 		52
Wprowadzenie	52
2.1. Wpływ otoczenia na działalność przedsiębiorstw na rynku − ujęcie teoretyczne	53
2.1.1. Wymiary i elementy otoczenia	53
2.1.2. Cechy współczesnego otoczenia		56
2.1.3. Trendy elementów otoczenia	59
2.1.4. Uwarunkowania postępowania konsumentów i producentów	61
2.1.5. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstw	63
2.2. Krajowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku na podstawie badań wtórnych	65
2.2.1. Otoczenie polityczno-prawne	65
2.2.2. Otoczenie instytucjonalne biznesu	79
2.2.3. Otoczenie ekonomiczne	85
2.2.4. Otoczenie społeczno-kulturowe	102
2.2.5. Otoczenie technologiczne	119
2.2.6. Uwarunkowania naturalne	134
Rozdział 3
UWARUNKOWANIA A OPCJE STRATEGICZNE POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW NA PODSTAWIE BADAŃ PIERWOTNYCH	141
Wprowadzenie	141
3.1. Metodologia badania bezpośredniego	142
3.2. Charakterystyka badanych podmiotów	143
3.3. Kluczowe czynniki otoczenia i procesy wpływające na sytuację polskich przedsiębiorstw w opinii zarządzających nimi menedżerów	146
3.3.1. System prawno-polityczny	147
3.3.2. Czynniki makroekonomiczne	158
3.3.3. Czynniki otoczenia społeczno-demograficznego	167
3.3.4. Otoczenie geograficzne i infrastrukturalne	171
3.3.5. Czynniki technologiczne	174
3.4. Czynniki otoczenia rynkowego badanych przedsiębiorstw	176
3.5. Określenie pozycji zajmowanej na rynku przez badane przedsiębiorstwa	187
3.6. Determinizm otoczenia a nominalne pozycje strategiczne badanych przedsiębiorstw 	190
3.7. Wybory strategiczne przedsiębiorstw w kontekście zajmowanej pozycji rynkowej	203
LITERATURA	221
SPIS RYSUNKÓW	227
SPIS TABEL	229

Inni Klienci oglądali również

32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

WYBRANE PROBLEMY WSCHODNIEGO POGRANICZA POLSKI WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI

Niniejsza publikacja jest przykładem rozważań na temat wschodniego pogranicza, które w pewnym zakresie doczekały się już wielu opracowań naukowych. Nie oznacza to jednak, że nie jest potrzebne kolejne, nowespojrzenie na funkcjonowanie gran...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka

Dyplomatyczne dzieje PRL w latach 1956-1989

W tej książce czuje się warsztat zawodowego historyka, rasowego majstra, bo widzącego opisywaną materię w kontekście dziejów europejskich. Talent narratora i świetna znajomość najważniejszej literatury obcej oraz całej biblioteki źródeł...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

RODO. Prawo do zapomnienia w sferze zatrudnienia

Przedmiotem analizy w niniejszej publikacji jest prawo do zapomnienia w sferze zatrudnienia, wywodzące się z konstytucyjnej ochrony prywatności i przysługujące każdemu pracownikowi na gruncie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679...
57,60 zł 64,00 zł
Do koszyka

Świat z perspektywy sztuki, sztuka w perspektywie świata. #Rysunek. Tom 4

Monografia naukowa Świat z perspektywy sztuki, sztuka w perspektywie świata #Rysunek to czwarty tom serii wydawniczej Wydziału Sztuk Pięknych UMK w Toruniu. Zarówno poprzednie tomy, jak i ten obecny mają na celu stworzenie dogodnej przestrzeni d...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Niemiecki język biznesowy w twojej firmie. Wirtschaftsdeutsch in deinem Unternehmen

Język niemieckiUżywasz języka niemieckiego w pracy, podczas wyjazdów czy spotkań służbowych?Autorka podczas indywidualnych zajęć miała okazję poznać potrzeby pracowników firm i każde pojedyncze słowo niezbędne do korespondencj...
9,00 zł 10,00 zł
Do koszyka

Dzieje parafii rzymskokatolickiej w Klonie w XIX i XX stuleciu

Niewielka miejscowość Klon, leżąca na pograniczu polsko-niemieckim, lokowana była w 1654 r. Mieszkańcy w swej większości do początku XX w. byli katolikami. Przez pierwsze dwa stulecia korzystali z posług religijnych po stronie polskiej, za kordonem. P...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!