0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2015

  • Autor: Henryk Mruk

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.

Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.

Adresaci:
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotów medycznych, osób zarządzających placówkami medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług). Będzie pomocna studentom zainteresowanym zarządzaniem placówkami medycznymi.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-8608-1
  • ISBN druku: 978-83-264-7983-0
  • EAN: 9788326486081
  • Liczba stron: 180
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp | str. 7

Rozdział 1
Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych | str. 11

Rozdział 2
Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim | str. 15

Rozdział 3
Otoczenie gabinetu lekarskiego | str. 25

Rozdział 4
Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich | str. 35

Rozdział 5
Segmentacja pacjentów a działania gabinetu | str. 43

Rozdział 6
Zachowania pacjentów | str. 50

Rozdział 7
Badania marketingowe na rynku usług medycznych | str. 59

Rozdział 8
Strategia produktu | str. 71

Rozdział 9
Usługi gabinetów lekarskich | str. 76

Rozdział 10
Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej | str. 86

Rozdział 11
Zarządzanie marką placówki medycznej | str. 98

Rozdział 12
Strategie cenowe gabinetów lekarskich | str. 104

Rozdział 13
Promocja gabinetów lekarskich | str. 113

Rozdział 14
Rola personelu w zarządzaniu marketingowym | str. 129

Rozdział 15
Neuromarketing a działania gabinetu | str. 141

Rozdział 16
Plan marketingowy gabinetu lekarskiego | str. 150

Rozdział 17
Negocjacje w sferze usług zdrowotnych | str. 158

Zakończenie | str. 173

Bibliografia | str. 175
Słowa kluczowe: marketing

Inni Klienci oglądali również

40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Rynek pracy w Azerbejdżanie, Armenii i Gruzji

„Książka pt. Rynek pracy w Azerbejdżanie, Armenii i Gruzji stanowi oryginalne opracowanie wielu aspektów tematycznych statystycznych i intrygujący model prezentacji osiągnięć naukowych w obszarze nauk o ekonomii i finansach”.Z ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano...
134,10 zł 149,00 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku usług finansowych w świetle aktualnych problemów i regulacji prawnych.

Na rynku nie ma pozycji, która w sposób kompleksowy, systemowy i wielopłaszczyznowy prezentowałaby problematykę ochrony klienta na rynku usług finansowych ze wskazaniem także na jego bezpieczeństwo. Są pozycje wycinkowe, które omaw...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Bezrobotni z pokolenia Baby Boomers i pokolenia Z. Różnice generacyjne a gotowość do funkcjonowania w realiach zmieniającego się rynku pracy – na przykładzie Rudy Śląskiej

W monografii dokonano próby ukazania różnic – na podstawie badań zrealizowanych w Rudzie Śląskiej – pomiędzy oczekiwaniami osób bezrobotnych z pokoleń Baby Boomers (urodzeni przed 1965 rokiem) i Z (urodzeni po 1989 roku...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego

Niniejszy podręcznik adresowany jest przede wszystkim do studentów zgłębiających tajniki funkcjonowania rynku finansowego. W pierwszej części pu­blikacji przedstawiono teoretyczne aspekty organizacji i funkcjonowania rynku finansowego. Zdefi...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka

Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu

Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Nale...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!