0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 2014

  • Autor: Beata Stępień, Henryk Mruk

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
47,90 zł
43,11 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,79 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego; •tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; •wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; •opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; •kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; •wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; •wartość na rynku produktów kosmetycznych; •wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2168-0
  • Liczba stron: 240
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp

 

1. Wartość — jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego 
1.1. Koncepcja marketingu — zmiana paradygmatu 
1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa 
1.3. Proces zakupu a wartość dla klienta 
1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta 
1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta 
1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu 
1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta

 

2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych 
2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych — pomiędzy standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi 
2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a kształt systemu zarządzania wartością dla klienta 
2.3. Wewnętrzne cechy korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM

 

3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta 
3.1. Cele, przedmiot i zakres badań 
3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze 
3.3. Charakterystyka badanych podmiotów 
3.3.1. Konsumenci 
3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej

 

4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców — wyniki badań 
4.1. Postrzeganie wartości przez polskiego klienta — wyniki badań ankietowych 
4.1.1. Postrzeganie wartości przez kobiety i mężczyzn 
4.1.2. Postrzeganie wartości przez konsumentów w różnym wieku 
4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów 
4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość 
4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez kobiety i mężczyzn 
4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez różne grupy wiekowe 
4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów

 

5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych 
5.1. Kto lepiej tworzy i oferuje wartość dla klienta — wyniki badań 
5.1.1. Opinie kobiet i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych 
5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w różnym wieku 
5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych — podział ze względu na wykształcenie 
5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości

 

6. Czym jest wartość i jak jest tworzona — wyniki badań przedsiębiorstw 
6.1. Czym jest wartość — opinie przedsiębiorstw 
6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim informacji — wyniki badań 
6.3. Procedura kreacji i oceny tworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach — wyniki badań 
6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej — opinie przedsiębiorstw

 

7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw 
7.1. Jacy są i czego oczekują nasi klienci — opinie ankietowanych przedsiębiorstw 
7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw — wybrane aspekty 
7.2.1. Występowanie nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw 
7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych 
7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów 
7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów

 

8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B 
8.1. Cechy rynku instytucjonalnego 
8.2. Różnorodność powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym 
8.3. Wartość tworzona przez przedstawicieli handlowych 
8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana 
8.5. Proces decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość 
8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości 
8.7. Dostarczanie wartości 
8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B

 

9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym 
9.1. Cechy szczególne rynku farmaceutycznego 
9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych 
9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek 
9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa 
9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta 
9.6. Potrzeby pacjentów a oferowanie wartości 
9.7. Wartość tworzona we wnętrzu apteki i w kontaktach z pacjentem

 

10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych 
10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość 
10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych 
10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów — substytucja kosmetyków 
10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły 
10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości 
10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości 
10.7. Wartość w przekroju elementów marketingu

 

11. Wartość na rynku produktów żywnościowych 
11.1. Wydatki na żywność — kierunki rozwoju 
11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na nowe rynki z produktami żywnościowymi 
11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych 
11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności 
11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości 
11.4.2. Promocja sprzedaży a wartość 
11.4.3. Promocja wartości za pomocą pozostałych narzędzi

 

Podsumowanie

 

Bibliografia
Słowa kluczowe: wartość dla klienta

Inni Klienci oglądali również

24,22 zł 26,25 zł
Do koszyka

Zarządzanie organizacją z perspektywy metodologicznej

Zbiór stanowi omówienie metodologicznych aspektów zarządzania z trzech głównych perspektyw: społecznej (uwzględniającej socjokulturowe uwarunkowania funkcjonowania organizacji, rolę człowieka i jego szeroko rozumiane kompete...
31,00 zł 34,44 zł
Do koszyka

Człowiek wobec wartości etycznych

Celem niniejszej publikacji jest poszukiwanie i opisanie różnorakich mechanizmów odpowiedzialnych za uruchamianie zachowań człowieka, które mogą być postrzegane jako mniej lub bardziej etyczne. Autorzy zbioru w swych tekstach ukazu...
1,85 zł 2,00 zł
Do koszyka

Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości. T. 2 - 13 Rola nauczyciela przedszkola w procesie wychowania estetycznego dziecka

Przedstawiona w dwóch tomach monografia pt. Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości stanowi oryginalne opracowanie w zakresie szeroko rozumianej twórczości dziecka i twórczej pracy nauczyciela. Pub...
24,21 zł 26,90 zł
Do koszyka

Polityczna przestrzeń polskości w XX wieku. Bezpieczeństwo polityczne Rzeczypospolitej z perspektywy racji stanu

Problem zawarty w tytule pracy nie jest wyłącznie z gatunku akademickich – odnosi się do geopolitycznego obszaru polityki polskiej w XX wieku. O ile nie budzi wątpliwości okres do 1918 roku (Wielka Wojna i okres ją poprzedzający) oraz – cho...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Mikro- i makroekonomiczne aspekty tworzenia dobrobytu

Dobrobyt społeczny i jego pomiar należy do podstawowych zagadnień, którymi zajmuje się ekonomia. Wśród badaczy nie ma zgody, w jaki sposób należy mierzyć dobrobyt społeczny. Określanie dobrobytu społeczeństw za pomocą pomiaru warto...
27,45 zł 30,50 zł
Do koszyka

Innowacyjność przedsiębiorstw – koncepcje, uwarunkowania i pomiar

Niesłabnące zainteresowanie innowacjami przedsiębiorstw i ich innowacyjnością zarówno ba-daczy, jak i polityków, a także menedżerów wynika z wielu przyczyn. Przede wszystkim jest to znaczenie innowacji w rozwoju gospodarczym danego...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.