0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacyjność banków komercyjnych w Polsce – ujęcie modelowe

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Monika Klimontowicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 32,00 zł
28,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Innowacyjność banków komercyjnych w Polsce – ujęcie modelowe

Rosnąca i wielopłaszczyznowa rywalizacja na współczesnym rynku usług bankowych powoduje, że banki poszukują nowych, skutecznych i innowacyjnych metod uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej. W tym kontekście umiejętność budowy innowacyjności banku staje się kluczowym czynnikiem warunkującym sukces rynkowy. Niniejsza monografia jest pierwszym w Polsce opracowaniem naukowym poruszającym w sposób kompleksowy problematykę potencjału innowacyjnego banków i zawierającym wyniki badań innowacyjności banków komercyjnych w Polsce. Publikacja zawiera gruntowną analizę czynników mających wpływ na innowacyjność banków. W oparciu o badania empiryczne i studia literaturowe opracowano model innowacyjności banku i sformułowano postulaty w zakresie skutecznego wykorzystania innowacyjności w procesie budowy przewagi konkurencyjnej banku. Książka może być wartościową lekturą dla pracowników naukowo-dydaktycznych i studentów, a także źródłem zobiektywizowanej wiedzy i cennych inspiracji dla pracowników banków i innych instytucji finansowych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-531-9
  • ISBN druku: 978-83-7875-530-2
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP	7
Rozdział 1
INNOWACYJNOŚĆ BANKÓW – UJĘCIE TEORETYCZNE
1.1. Systematyzacja aparatu pojęciowego związanego z innowacyjnością	17
1.2. Potencjał innowacyjny jako źródło innowacyjności banków	28
1.3. Innowacje jako efekt innowacyjności banków	37
1.4. Innowacja i innowacyjność – podstawowe trendy badawcze	47
1.5. Innowacyjność banku jako przedmiot badań	55
1.6. Metody i narzędzia pomiaru innowacyjności	61
Rozdział 2
CZYNNIKI DETERMINUJĄCE INNOWACYJNOŚĆ WSPÓŁCZESNYCH BANKÓW
2.1. Identyfikacja źródeł innowacyjności banków	67
2.2. Zewnętrzne źródła innowacyjności banków	70
2.2.1. Konkurencja na rynku usług bankowych a innowacyjność banków	70
2.2.2. Wpływ regulacji na innowacyjność banków	77
2.2.3. Nowe technologie jako stymulanta innowacyjności banków	85
2.2.4. Ewolucja potrzeb i oczekiwań klientów a innowacyjność banków	89
2.3. Wewnętrzne źródła innowacyjności banków	97
2.3.1. Zasoby materialne banków jako determinanta innowacyjności	98
2.3.2. Znaczenie zasobów niematerialnych w kreowaniu innowacyjności banków	103
Rozdział 3
KONCEPCJA MODELU INNOWACYJNOŚCI BANKÓW
3.1. Założenia teoretyczne modelu innowacyjności banków	109
3.2. Operacjonalizacja modelu innowacyjności banków	113
3.3. Metodyka empirycznej weryfikacji założeń modelu innowacyjności banków	119
3.3.1. Metodyka badań empirycznych i wykorzystane narzędzia badawcze	120
3.3.2. Charakterystyka próby badawczej	124
3.3.3. Metodyka statystycznej weryfikacji założeń modelu innowacyjności banków	126
Rozdział 4
DETERMINANTY INNOWACYJNOŚCI BANKÓW KOMERCYJNYCH W POLSCE – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH
4.1. Czynniki zewnętrzne i ich znaczenie dla innowacyjności banków komercyjnych	135
4.2. Potencjał innowacyjny jako wewnętrzne źródło innowacyjności banków komercyjnych	145
4.3. Ocena innowacyjności banków	153
Rozdział 5
WALIDACJA ZAŁOŻEŃ MODELU INNOWACYJNOŚCI BANKÓW
5.1. Ocena jakości zmiennych wykorzystanych w modelu innowacyjności banków	162
5.2. Analiza relacji pomiędzy konstruktami modelu innowacyjności banków	170
5.3. Podsumowanie wyników badań empirycznych – dyskusja i ograniczenia	176
ZAKOŃCZENIE	181
BIBLIOGRAFIA	187
SPIS RYSUNKÓW	223
SPIS TABEL	225
ZAŁĄCZNIK	227

Inni Klienci oglądali również

85,97 zł 89,00 zł
Do koszyka

Złota księga venture capital w Polsce 2018

Jak inwestorzy VC w Polsce hodują startupy? Z którymi warto rozmawiać o inwestycji? Czy państwowe środki to dla jednorożców dobra pasza? Czy lewar publiczny pomaga, czy przeszkadza w inwestycjach w venture? Czy polskie venture zasługuje n...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Towarowa giełda energii jako instrument liberalizacji rynku gazu w Polsce

Dr hab. Łukasz Wojcieszak - Prawnik i politolog. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 2016 roku otrzymał stopień doktora habilitowanego nauk społecznych. Zatrudniony na Politechnice Świętokrzyskiej w Kielcach. Autor licznych publikacji poświęconyc...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Innowacyjność przedsiębiorstw jako czynnik wzrostu gospodarczego. Przykład krajów Grupy Wyszehradzkiej

W ostatnich latach zauważalna jest intensyfikacja współpracy państw Grupy Wyszehradzkiej. Obejmuje ona zarówno aspekty polityczne, jak i gospodarcze. Zasadne jest zatem podjęcie badań nad efektami działań tych państw, odnoszących się do j...
15,35 zł 17,06 zł
Do koszyka

Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)

Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż ...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Procesy i problemy w realizacji zrównoważonego i trwałego rozwoju w Polsce. Kontekst mikroekonomiczny

Monografia spełnia wymogi aktualności i oryginalności, łącząc teoretyczne aspekty zagadnienia zrównoważonego i trwałego rozwoju z praktyką biznesu. Jest to opracowanie naukowe, które w mojej ocenie będzie stanowić ważną pozycję w literatu...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Studia filologiczne w Polsce z perspektywy studenta

Monografia Studia filologiczne w Polsce z perspektywy studenta jest rezultatem projektu badawczego „Filologia obca w perspektywie studenta. Diagnoza reprezentacji i oczekiwań a modelowanie procesu kształcenia neofilologicznego w Polsce”, re...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!