0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Badanie rynku

(eBook)

Jak zrozumieć konsumenta

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2021

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Agnieszka Łebkowska, Michał Jan Lutostański, Michał Protasiuk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 219,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 153,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

153,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Badanie rynku

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Agnieszka Łebkowska, Michał Jan Lutostański, Michał Protasiuk
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-21793-8
  • ISBN druku: 978-83-01-21759-4
  • Liczba stron: 736
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
CZYM JEST BADANIE RYNKU? 9
WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Michał Jan Lutostański 9
I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta  Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański  13
ELEMENTY PROCESU BADAWCZEGO 20
II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi  Katarzyna Archanowicz-Kudelska 20
III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online Marcin Bągard, Michał Dubrawski 35
IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz 67
V. Prezentowanie wyników badań Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski 99
VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji  Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz 111
VII. Etyka w badaniach opinii i rynku Katarzyna Archanowicz-Kudelska 132
METODY BADAWCZE 142
VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? Tomasz Dulinicz, Anna Martenka  142
IX. Badania jakościowe – klasyczne metody FGI oraz IDI Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka 163
X. Badania eksploracyjne Paweł Pawiński 182
XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku  Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka 192
XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych  Krzysztof Polak 213
XIII. Badania neuromarketingowe  Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska 235
XIV. Społeczności badawcze online Piotr Idzik, Natalia Kicina 257
XV. Badanie trendów konsumenckich Barbara Frątczak-Rudnicka  279
XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk  309
XVII. Badanie narracyjne Jacek Wasilewski 325
ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE 342
XVIII. Potrzeby i insighty Michał Kociankowski 342
XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski 362
XX. Badania konceptów i innowacji  Anna Gorączka, Michał Protasiuk 391
XXI. Badanie opakowań Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska 412
XXII. Badania sensoryczne produktów  Mateusz Kosmala  428
XXIII. Badania cen Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska 456
XXIV. Badania satysfakcji konsumentów Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński 473
XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej  Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk 503
XXVI. Badania shopperowe Anna Gorączka, Artur Czajka 547
XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk   583
XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń  Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik  606
XXIX. Badania w procesach projektowania usług Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski 632
XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski  650
JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ? 668
XXXI. Rola badań w świecie big data Michał Protasiuk 668
ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ Michał Jan Lutostański 678
Słownik badawczy Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Patrycja Prochera, Magdalena Tędziagolska 681
AUTORZY 711

Agnieszka Łebkowska

Dr n. med. Agnieszka Łebkowska jest absolwentką Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Białymstoku, specjalista chorób wewnętrznych oraz endokrynologii. Pracuje na stanowisku adiunkta w Klinice Chorób Wewnętrznych i Chorób Metabolicznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. W pracy klinicznej zajmuje się diagnostyką i leczeniem zaburzeń endokrynnych, cukrzycy, otyłości oraz niepłodności.

Dr n. med. Agnieszka Łebkowska w swojej pracy naukowej zajmuje się zaburzeniami metabolicznymi związanymi z zespołem policystycznych jajników, patogenezą insulinooporności, powikłaniami cukrzycy.

Jest aktywnym członkiem Polskiego Towarzystwa Endokrynologicznego, Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego oraz Europejskiego Towarzystwa Endokrynologicznego.

Inni Klienci oglądali również

23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Polityka rynku pracy w Społecznej Gospodarce Rynkowej Niemiec

Wstęp / 9Rozdział 1. Niemiecki model Społecznej Gospodarki Rynkowej1.1. Ideologiczne podstawy / 211.2. Konstruowanie niemieckiej SGR po II wojnie światowej / 341.3. Niemiecki model gospodarczy na tle „różnorod...
28,35 zł 31,50 zł
Do koszyka

Wieloletnia zmarzlina w wybranych obszarach Tatr, Gór Skandynawskich i Spitsbergenu w świetle kompleksowych badań geofizycznych i analiz klimatologicznych

Niniejsza publikacja ma charakter dwudzielny. W pierwszej części przedstawiony został aktualny stan wiedzy na temat wieloletniej zmarzliny w ujęciu krytycznym, natomiast druga część pracy zawiera wyniki badań prowadzonych w wybranych miejscach Tatr, G&...
66,15 zł 73,50 zł
Do koszyka

Współczesny rynek pracy. Wybrane problemy

Współczesny rynek pracy kształtują światowe megatrendy: globalizacja i rewolucja technologiczna. Pierwsza wywołuje przepływ miejsc pracy do uboższych regionów, druga niesie z sobą ryzyko dużego bezrobocia. Pod wpływem działania bliźniaczy...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym

Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania majątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające także realizację osobistych potrzeb członków rodziny. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego ...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

Globalne rynki finansowe

Kompleksowe opracowanie dotyczące globalnych rynków finansowych, z odniesieniem do aktualnych wydarzeń, tendencji i stosowanych mechanizmów.W ostatnich dekadach rynki finansowe przeszły prawdziwą metamorfozę. Nie są to już lok...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Model zachowań konsumentów na rynku turystycznym

W monografii przedstawiono proces decyzyjny szczególnego rodzaju konsumenta, jakim jest turysta oraz dokonano identyfikacji czynników oddziaływujących na ten proces. Te wyniki badań są szczególnie ważne w kontekście wzrastającej ro...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!