0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 118 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
E-biznes - Bober Tomasz

E-biznes

Modele i tendencje

Autor: Bober Tomasz
Wydawca: Scholar
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi kon...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozwój gospodarczy Azji Środkowej - Natasza Duraj

Rozwój gospodarczy Azji Środkowej

Historia i współczesność

Autor: Natasza Duraj
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie problematyki dotyczącej rozwoju gospodarczego i społecznego republik radzieckich Azji środkowej w aspekcie historycznym oraz w odniesieniu do aktual...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka i społeczeństwo Rosji - Natasza Duraj

Gospodarka i społeczeństwo Rosji

Historia i współczesność

Autor: Natasza Duraj
Prezentowana praca poświęcona jest problematyce dotyczącej rozwoju gospodarczego i społecznego Federacji Rosyjskiej w aspekcie historycznym oraz w odniesieniu do sytuacji, jaka ukształtowała się w ...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP - Anna Pamuła

Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP

Autor: Anna Pamuła
Transformacja cyfrowa to kierunek, który zmienia nie tylko biznesowy sposób funkcjonowania, ale ma wpływ na wzrost efektywności energetycznej w organizacjach.W monografii zawart...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wycena europejskich opcji kupna w modelach rynku z czasem dyskretnym - Emilia Fraszka-Sobczyk

Wycena europejskich opcji kupna w modelach rynku z czasem dyskretnym

Uogólnienia formuły Blacka-Scholesa

Monografia poświęcona jest wycenie europejskich opcji kupna na akcje w uogólnionych modelach Coxa-Rossa-Rubinsteina (CRR). Poza wykładem dotyczącym klasycznego modelu CRR oraz modelu Blacka-...
19,76 zł 21,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami - Anna Krasnova

Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami

Autor: Anna Krasnova
Autorka podejmuje rzadko tak szczegółowo omawianą w ramach zarządzania zasobami ludzkimi problematykę, jaką jest utrzymywanie relacji organizacji z pracownikami, którzy już w firmie n...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo państwa a bezpieczeństwo narodowe Federacji Rosyjskiej - Natasza Duraj

Bezpieczeństwo państwa a bezpieczeństwo narodowe Federacji Rosyjskiej

Przykład Republiki Czeczeńskiej

Autor: Natasza Duraj
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie problematyki dotyczącej miejsca bezpieczeństwa państwa w systemie bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej. W publikacji szczególna uwa...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Advanced microeconomics: Learning materials for Ph.D. students - Karolina Sobczak

Advanced microeconomics: Learning materials for Ph.D. students

The content of the learning materials is strongly related to the neoclassical synthesis trend, referring to the research results of the following Nobel laureates in economics: Paul Samuelson (1970)...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane aspekty funkcjonowania rynku pracy w przekroju przestrzennym w Polsce - Anna Rutkowska

Wybrane aspekty funkcjonowania rynku pracy w przekroju przestrzennym w Polsce

Prezentowana czytelnikom książka stanowi zbiór czterech opracowań, które koncentrują się na funkcjonowaniu regionalnych i lokalnych rynków pracy. Pojęcie regionalnego rynku pra...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Samorząd terytorialny w Polsce - Marek Wojciechowski

Samorząd terytorialny w Polsce

Ustrój ekonomiczny

Problematyka książki dotyczy samorządu terytorialnego w Polsce w wymiarze ekonomicznym. Treść monografii skupia się na ekonomicznych aspektach funkcjonowania samorządu, identyfikując przyczyny i ko...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zależność gospodarki Ukrainy od stanu relacji energetycznych z Federacją Rosyjską - Tomasz Motowidlak

Zależność gospodarki Ukrainy od stanu relacji energetycznych z Federacją Rosyjską

Książka jest poświęcona relacjom energetycznym między Ukrainą i Federacją Rosyjską, które potraktowano jako jedną z istotnych determinant funkcjonowania gospodarki Ukrainy. Stan tych relacji...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Projekty offshoringowe w usługach biznesowych - Monika Wodnicka

Projekty offshoringowe w usługach biznesowych

Pozycja Polski

Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego p...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo ekonomiczne a przestępstwa gospodarcze - Natasza Duraj

Bezpieczeństwo ekonomiczne a przestępstwa gospodarcze

Analiza uwarunkowań prawno-organizacyjnych na przykładzie Federacji Rosyjskiej

Autor: Natasza Duraj
Monografia poświęcona jest aktualnej i szerokiej problematyce dotyczącej unormowań prawno-organizacyjnych przestępstw w sferze gospodarki w Federacji Rosyjskiej w aspekcie kształtowania bezpieczeńs...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pasażerski transport lotniczy w Unii Europejskiej - Renata Pisarek-Bartoszewska

Pasażerski transport lotniczy w Unii Europejskiej

Wyzwania rynkowe

Publikacja przenosi czytelnika w fascynujący świat współczesnego lotnictwa cywilnego. Stanowi cenną lekturę dla ekonomistów, naukowców, ekspertów i pracowników se...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie kontraktem psychologicznym w polskiej kulturze organizacyjnej - Anna Rogozińska-Pawełczyk

Zarządzanie kontraktem psychologicznym w polskiej kulturze organizacyjnej

Monografia stanowi wkład w uporządkowanie i poszerzenie wiedzy w obszarze pojęcia kontraktu psychologicznego oraz zarządzania tym kontraktem w organizacjach. Zaprezentowane wyniki badań to pierwszy...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji - Paweł Łuczak

Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji

Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich z roku na rok zyskują znaczenie. Stają się łatwiejsze i bardziej intuicyjne w użytkowaniu, są przyjazne dla uczących się i nauczających, pozwal...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sto lat władzy lokalnej na polskiej wsi - Andrzej Piasecki

Sto lat władzy lokalnej na polskiej wsi

1918-2018

Wydawca: Scholar
Problematyka władzy lokalnej jest z natury rzeczy bardzo szeroka i podejmowana przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Każda z nich koncentruje się na nieco innym aspekcie funkcjo...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestorzy instytucjonalni w nadzorze korporacyjnym nad spółkami publicznymi w Polsce - Agnieszka Czajkowska

Inwestorzy instytucjonalni w nadzorze korporacyjnym nad spółkami publicznymi w Polsce

Corporate governance stanowi istotny nurt ekonomii instytucjonalnej, która ma na celu podniesienie efektywności przedsiębiorstw i pozyskanie zaufania inwestorów. W wyniku zmian w stru...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Model oczekiwanych strat kredytowych w sprawozdawczości finansowej - Maciej Frendzel

Model oczekiwanych strat kredytowych w sprawozdawczości finansowej

Koncepcja i zastosowanie

Międzynarodowy Standard Sprawozdawczości Finansowej 9 „Instrumenty finansowe” wprowadził nowy model określania odpisów aktualizujących wartość aktywów oraz ujmowania rezer...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury - Wioletta Krawiec

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

Działania współczesnego teatru i filharmonii

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultu...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 118 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20