0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Projekty offshoringowe w usługach biznesowych

(eBook)

Pozycja Polski

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Monika Wodnicka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 19,95 zł
17,96 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Projekty offshoringowe w usługach biznesowych

Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału, a także rośnie znaczenie funkcji usługowych w sektorach produkcji materialnej. Szczególnie interesującymi zjawiskami, które stanowią przedmiot badań autorki, są: delokalizacja potencjału usług (tzw. offshoring) i powstawanie nowoczesnych modeli centrów usługowych.
W monografii podjęto próbę oceny procesu delokalizacji korporacyjnych centrów usług biznesowych do Polski oraz perspektyw ich rozwoju. Przedstawiono miejsce Polski wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej, a także na globalnej mapie lokalizacji.
Publikacja jest skierowana zarówno do studentów ekonomii, jak i do osób zajmujących się zmianami zachodzącymi we współczesnej gospodarce.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8220-145-1
  • ISBN druku: 978-83-8220-142-0
  • Liczba stron: 168
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 	7

Rozdział I. Internacjonalizacja rynku usług	9
1.1.	Megatrendy w rozwoju usług	9
1.2.	Teoria wobec umiędzynarodowienia usług	14
1.3.	Międzynarodowy rynek usług – charakterystyczne procesy	18
1.4.	Instytucjonalno‑prawne regulacje determinujące wzrost obrotu usługami w gospodarce światowej	23
1.5.	Czynniki rozwoju międzynarodowego rynku usług	26

Rozdział II. Geneza, uwarunkowania i determinanty przemieszczenia światowego potencjału usług	31
2.1.	Zmiany w systemie organizacji biznesu w warunkach globalizacji	31
2.2.	Determinanty internacjonalizacji procesów biznesowych na poziomie korporacji	35
2.3.	Redefinicja działalności przedsiębiorstw w aspekcie umiędzynarodowienia procesów gospodarczych	39
2.4.	Delokalizacja potencjału wytwórczego i usługowego	44
2.4.1.	Pojęcie delokalizacji działalności gospodarczej	44
2.4.2.	Czynniki determinujące delokalizację usług biznesowych	49
2.5.	Delokalizacja usług jako nowoczesna forma zwiększania konkurencyjności	50

Rozdział III. Offshoringowe projekty w usługach biznesowych	57
3.1.	Outsourcing, offshoring usług i pokrewne pojęcia	57
3.2.	Klasyfikacja usług biznesowych z punktu widzenia działań offshoringowych	62
3.3.	Rodzaje offshoringu usług biznesowych	74
3.4.	Zakres projektów i modele usług BPO	84
3.4.1.	Projekty realizowane w ramach BPO	84
3.4.2.	Modele świadczenia usług BPO	88

Rozdział IV. Offshoring usług biznesowych – globalne trendy	95
4.1.	Tendencje rozwoju transgranicznego transferu potencjału usług biznesowych	95
4.2.	Determinanty lokowania usług biznesowych i przestrzenna konfiguracja działalności offshoringowej	97
4.3.	Ocena regionów gospodarki światowej dla transferu potencjału usług	107
4.3.1.	Ocena regionu Azji i Pacyfiku	114
4.3.2.	Rynek Ameryki Łacińskiej	116
4.3.3.	Region Afryki	119
4.3.4.	Rynek Europy Środkowo‑Wschodniej	121

Rozdział V. Polska w offshoringu usług biznesowych. Wyniki badań	127
5.1.	Polska jako miejsce offshoringu usług biznesowych	127
5.1.1.	Atuty Polski	127
5.1.2.	Rządowe i regionalne systemy wsparcia inwestycji	129
5.2.	Charakterystyka rynku usług biznesowych w Polsce	133
5.2.1.	Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sektor usług biznesowych w Polsce w latach 2003–2018	133
5.2.2.	Charakterystyka centrów usługowych	135
5.2.3.	Zatrudnienie w centrach usług biznesowych	140
5.2.4.	Regionalna lokalizacja centrów usług i atrakcyjność regionów Polski	142
5.3.	Inwestycje w sektor usług w Polsce. Wyniki badań własnych	143
5.3.1.	Cel badań	143
5.3.2.	Metoda badań i charakterystyka badanej populacji	144
5.3.3.	Wyniki badań zagranicznych centrów usług w Polsce	144

Zakończenie	153
Bibliografia	155
Spis tabel	163
Spis rysunków	165
Spis wykresów	167

Inni Klienci oglądali również

16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Czyim to jestem wymysłem Ja niedokończony projekt poezje

Wyspiański nie był poetą i równocześnie był poetą we wszystkim, co robił. Gdy tworzył swoje dramaty i projektował dla nich teatr, gdy komponował witraże i snuł fantazje architektoniczne o wzgórzu wawelskim. Był nim także wtedy, gdy pisał ...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka

Wielki projekt

Ostateczna zagadka życia, Wszechświata i wszystkiego wokół.Hawking daje odpowiedzi, których nie zdołał znaleźć Einstein.Dzieło jednego z najwybitniejszych współczesnych naukowców i myślicieli, kt&oacu...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka

Polscy architekci i urbaniści w Syrii. Wybrane projekty

W prezentowanej monografii przedstawiono wybrane, zrealizowane i niezrealizowane na terenie Syrii, projekty architektoniczne i urbanistyczne opracowane przez polskich specjalistów. Kraj ten od roku 2011 jest nieustannie niszczony działaniami woj...
56,70 zł 63,00 zł
Do koszyka

Analiza problemów biznesowych

Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady, A jednak, czy można przygotowa...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Biznesowe słownictwo i formuły konwersacyjne po angielsku

Niniejsza książka zawiera najważniejsze słownictwo i formuły konwersacyjne potrzebne w anglojęzycznym świecie biznesu. Przeznaczona jest dla osób znających słabo język angielski, ale również dla tych, którzy bardzo dobrze władaj...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? C...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!