0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Podstawy logistyki - Sylwia Konecka

Podstawy logistyki

Logistyka, definiowana jako procesy związane z przepływami fizycznymi i informacyjnymi, od dawna pozostaje ważnym obszarem działania przedsiębiorstwa. Stanowiąc potencjalne źródło przewagi k...
eBook (pdf)
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka
Bariery logistyczne międzynarodowych łańcuchów dostaw - Zbigniew Bentyn

Bariery logistyczne międzynarodowych łańcuchów dostaw

W monografii określono rodzaj, znaczenie i charakter oddziaływania barier logistycznych na międzynarodowe łańcuchy dostaw. Na podstawie przeprowadzonych badań sformułowano liczne wskazówki d...
eBook (pdf)
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka
Badania operacyjne - Marcin Anholcer

Badania operacyjne

Książka zawiera treści należące do programu przedmiotu badania operacyjne, zgodne ze standardami nauczania obowiązującymi na prowadzonym na UEP kierunku Informatyka i Ekonometria. Materiał został p...
eBook (pdf)
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie środowiskowe

Zarządzanie środowiskowe

Zrównoważony rozwój może być osiągnięty dzięki odpowiedniemu zarządzaniu środowiskowemu w organizacji, czyli dzięki działaniom służącym zapobieganiu negatywnemu wpływowi zanieczyszcze...
eBook (pdf)
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka
Finanse przedsiębiorstw - Jarosław Kubiak

Finanse przedsiębiorstw

Skrypt rozpoczyna się od zagadnień związanych z celem działalności przedsiębiorstwa i relacji między jego interesariuszami. Następnie omawiane są podstawy dokonania wstępnej oceny sytuacji finansow...
eBook (pdf)
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka
Historia myśli o organizacji i zarządzaniu - Janusz Kraśniak

Historia myśli o organizacji i zarządzaniu

W podręczniku przedstawiono rozwój nauki organizacji i zarządzania od taylorowskiej koncepcji naukowej organizacji pracy jako pierwszego, kompleksowego podejścia do problemu zarządzania orga...
eBook (epub, pdf)
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka
Sprawozdawczość niefinansowa. Ujawnianie i atestacja informacji niefinansowych w świetle regulacji i standardów

Sprawozdawczość niefinansowa. Ujawnianie i atestacja informacji niefinansowych w świetle regulacji i standardów

Redakcja: Ewa Różańska
Książka jest poświęcona problematyce ujawniania i atestacji informacji niefinansowych w sprawozdawczości jednostek gospodarczych w świetle dyrektywy 2014/95/UE, ustawy o rachunkowości i Krajowego S...
eBook (pdf)
43,20 zł 48,00 zł
Do koszyka
Kształtowanie jakości żywności. Wybrane zagadnienia

Kształtowanie jakości żywności. Wybrane zagadnienia

Podręcznik stanowi oryginalne i kompleksowe opracowanie zagadnień istotnych w kształceniu menedżerów jakości żywności. W podręczniku zawarto szczegółową charakterystykę czynnikó...
eBook (pdf)
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka
Państwo jako właściciel przedsiębiorstw. Polityka, gospodarka, dziedzictwo historyczne - Katarzyna Szarzec

Państwo jako właściciel przedsiębiorstw. Polityka, gospodarka, dziedzictwo historyczne

Autorka podejmuje ważne zagadnienie roli państwa jako właściciela przedsiębiorstw w gospodarce kapitalistycznej z uwzględnieniem uwarunkowań politycznych, gospodarczych i historycznych. Przedstawi...
eBook (pdf)
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka
Wpływ religii na rozwój rachunkowości w wybranych krajach azjatyckich - Małgorzata Czerny

Wpływ religii na rozwój rachunkowości w wybranych krajach azjatyckich

Jest to pierwsza w Polsce publikacja kompleksowo opisująca wpływ religii na rachunkowość. Znajomość różnic kulturowych, w tym religijnych, oraz ich oddziaływania na prowadzenie biznesu ma co...
eBook (pdf)
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka
Sprawozdanie finansowe jednostek prowadzących działalność gospodarczą

Sprawozdanie finansowe jednostek prowadzących działalność gospodarczą

Redakcja: Marzena Remlein
Niniejsza publikacja jest poświęcona problematyce sporządzania i prezentowania sprawozdania finansowego jednostek gospodarczych zgodnie z przepisami Ustawy o rachunkowości (UoR) oraz rozwiązaniami ...
eBook (pdf)
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka
Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji - Justyna Górna

Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji

Przedmiotem i celem podręcznika Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji jest kompleksowe przedstawienie różnych aspektów teoretycznych i praktycznych systemowego z...
eBook (pdf)
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka
Vademecum usług bankowych

Vademecum usług bankowych

Niniejsza praca, przygotowana przez pracowników Katedry Pieniądza i Bankowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, stanowi materiał pomocniczy do prowadzenia ćwiczeń z bankowości między ...
eBook (pdf)
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka
Preferencje nabywców mieszkań na lokalnym rynku nieruchomości - Łukasz Strączkowski

Preferencje nabywców mieszkań na lokalnym rynku nieruchomości

W książce przedstawiono mieszkanie jako dobro na rynku mieszkaniowym, wybrane zagadnienia związane z funkcjonowaniem rynku nieruchomości mieszkaniowych oraz kwestie dotyczące badań preferencji i tr...
eBook (pdf)
33,75 zł 37,50 zł
Do koszyka
Podstawy biochemii dla towaroznawców - Alina Piotraszewska-Pająk

Podstawy biochemii dla towaroznawców

Redakcja: Marian Filipiak
Celem podręcznika jest zapoznanie czytelnika z podstawami biochemii oraz z wykrywaniem i analizą ilościową obecnych w produktach spożywczych substancji biologicznych. Autorzy skoncentrowali się na ...
eBook (pdf)
28,35 zł 31,50 zł
Do koszyka
Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami - Joanna Witczak

Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami

Monografia przedstawia nowe spojrzenie na jakość produktu, które dzięki uwzględnieniu myślenia kategoriami cyklu życia wychodzi poza dotychczasowe, techniczne rozumienie tego pojęcia. Pokaza...
eBook (pdf)
31,05 zł 34,50 zł
Do koszyka
Praca a zadowolenie z życia wśród młodych - Dominik Buttler

Praca a zadowolenie z życia wśród młodych

Zdecydowana większość badań dowodzi, że pracujący są szczęśliwsi niż bezrobotni. Niemniej różnice w poziomie satysfakcji między tymi dwoma grupami są w niektórych krajach bardzo duże,...
eBook (pdf)
22,95 zł 25,50 zł
Do koszyka
Podstawy zarządzania organizacjami - Kazimierz Krzakiewicz

Podstawy zarządzania organizacjami

Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest ...
eBook (pdf)
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka
Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym - Barbara Borusiak

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zar...
eBook (pdf)
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka
Marketing. Koncepcje, strategie, trendy - Bogna Pilarczyk

Marketing. Koncepcje, strategie, trendy

Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treś...
eBook (pdf)
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka
Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20