0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Poznań, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Barbara Borusiak, Tomasz Wanat

  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 39,00 zł
35,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8211-024-1
  • ISBN druku: 978-83-8211-022-7
  • Liczba stron: 188
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 
1. Merchandising jako element zarządzania kategorią 
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji 
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią 
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka stosowania merchandisingu 
2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym 
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie 
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu 
2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu 
2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu 
2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej 
2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe 
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów 
2.4. Ekspozycje promocyjne 
2.5. Aranżacja okien wystawowych 
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu 
3. Merchandising w handlu internetowym 
3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym a internetowym 
3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja prezentowania informacji 
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego 
4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym 
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej 
4.1.1. Zadania strony głównej 
4.1.2. Struktura strony głównej 
4.1.3. Organizacja części zasadniczej strony głównej 
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu 
4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów 
4.4. Prezentacja produktu na karcie produktu 
4.5. Wizualizacja produktu 
5. Techniki perswazyjne stosowane w merchandisingu internetowym 
5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego 
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi 
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną 
Bibliografia 
Spis rysunków 
Spis tabel 
Merchandising in offline and online retail (Summary)

Inni Klienci oglądali również

236,25 zł 262,50 zł
Do koszyka

Regulamin sklepu internetowego – wzory dokumentów z komentarzem (e-book z suplementem elektronicznym)

Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów.Wdrożenie odpowiedniego, kompleksowego i zgodnego z przepisami prawa regulami...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Nowe zasady sprzedaży internetowej

Rosnące oczekiwania klientów związane z nowymi technologiami wpływają na dynamikę zmian na rynku handlu elektronicznego. Coraz większe znaczenie zyskuje sprzedaż produktów przez internet oraz usług cyfrowych. Do przyspieszenia transformac...
28,71 zł 31,90 zł
Do koszyka

Aukcje internetowe... i co dalej?

Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę? Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zost...
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka

Media i dziennikarstwo internetowe

Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wypr...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Mem internetowy jako multimodalny gatunek pamięci zbiorowej

Analizowany w niniejszej monografii mem internetowy stanowi jeden z podstawowych, wręcz prototypowych tekstów kultury digitalnej określanej też jako cyfrowa (Krawczyk-Wasilewska 2016: 31) Wykazuje wiele wskazywanych przez Marylę Hopfinger cech: ...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Sklep internetowy – formy opodatkowania 2022/2023

Sukces każdej firmy w dużej mierze zależy od wyboru odpowiedniej formy opodatkowania działalności - tak samo jest ze sklepem internetowym.Kompendium koncentruje się wokół tematyki form opodatkowania w ujęciu konkretnej działalności, ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!