• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Poznań, 1, 2020

  • Autor: Barbara Borusiak, Tomasz Wanat

  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
39,00 zł
35,10 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,90 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8211-024-1
  • ISBN druku: 978-83-8211-022-7
  • Liczba stron: 188
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 
1. Merchandising jako element zarządzania kategorią 
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji 
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią 
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka stosowania merchandisingu 
2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym 
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie 
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu 
2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu 
2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu 
2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej 
2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe 
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów 
2.4. Ekspozycje promocyjne 
2.5. Aranżacja okien wystawowych 
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu 
3. Merchandising w handlu internetowym 
3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym a internetowym 
3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja prezentowania informacji 
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego 
4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym 
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej 
4.1.1. Zadania strony głównej 
4.1.2. Struktura strony głównej 
4.1.3. Organizacja części zasadniczej strony głównej 
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu 
4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów 
4.4. Prezentacja produktu na karcie produktu 
4.5. Wizualizacja produktu 
5. Techniki perswazyjne stosowane w merchandisingu internetowym 
5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego 
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi 
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną 
Bibliografia 
Spis rysunków 
Spis tabel 
Merchandising in offline and online retail (Summary)

3,15 zł 3,50 zł
Do koszyka

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - SERWISY INTERNETOWE INSTYTUCJI SEKTORA KULTURY ORAZ PRZEMYSŁÓW KULTURY EUROREGIONU ŚLĄSKA CIESZYŃSKIEGO - ANALIZA I OCENA

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem kom...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Kreatywność językowa w przekazach internetowych

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Zebrane tu prace dotyczą szeroko pojętej cyberkultury w wymiarze językowym, tekstowym i genologicznym. Poprzedzono je artykułem wprowadzającym w...
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Początek handlu polskiego na Czarnym Morzu i żegluga po Dniestrze

Opowiadanie Antoniego Józefa Rolle. Antoni Józef Apolinary Rolle (1830-1894) to polski lekarz, historyk amator, autor wielu opracowań medycznych oraz historycznych poświęconych kresom multańskim. Absolwent Uniwersytetu Kijowskiego, przez ...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

Liberalizacja handlu międzynarodowego a środowisko przyrodnicze

Książka stanowi ważny wkład w rozwój badań nad środowiskowymi implikacjami liberalizacji handlu. Na polskim rynku wydawniczym jest to pierwsza zwarta pozycja ekonomiczna na ten temat. Poddano w niej krytycznej ocenie dotychczasowy interdyscyplin...
141,75 zł 157,50 zł
Do koszyka

Regulamin sklepu internetowego – wzory dokumentów z komentarzem (e-book z suplementem elektronicznym)

Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów. Wdrożenie odpowiedniego, kompleksowego i zgodnego z przepisami prawa regulaminu pr...
2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

Bank Spółdzielczy 1/587 styczeń-marzec 2018 - (R)ewolucja w ochronie danych osobowych

Czasopismo poświęcone marce - Bank Spółdzielczy - jako medium rozpoznawalnym na rynku usług bankowych w Polsce i Europie. Problematyka współczesnych banków spółdzielczych na tle konkurencji zarówno lokalnej, spó...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.