0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 167 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych

Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych

Celem przedstawionej monografii jest konfrontacja wpływu zachodzących procesów społecznych oraz gospodarczych na zrównoważony rozwój, dokonana z perspektywy towarzyszącego zmia...
eBook (pdf)
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka
Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych – postawy, zachowania, determinanty

Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych – postawy, zachowania, determinanty

Redakcja: Sławomir Smyczek
W monografii autorzy podejmują istotny, choć mało rozpoznany temat we współczesnej gospodarce i nauce, jakim jest zrównoważona konsumpcja w gospodarstwach domowych. Rozważania oscyluj...
eBook (pdf)
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka
Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe - Anna Doś

Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe

Autor: Anna Doś
Niniejsza monografia stanowi odpowiedź na brak wiedzy w obszarze czynników CSR oraz systemowych zależności pomiędzy nimi. Prezentuje identyfikację czynników CSR w nurtach ekonomii neo...
eBook (pdf)
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka
Miasto inteligentne. Nowe idee, mechanizmy rozwoju, governance - Artur Ochojski

Miasto inteligentne. Nowe idee, mechanizmy rozwoju, governance

Podstawowym zamysłem niniejszej publikacji dotyczącej smart city jest analiza specyfiki procesów ekonomicznych i społecznych współczesnych miast, zachodzących w warunkach przełomu tec...
eBook (pdf)
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka
Wielowymiarowe modele odpowiedzi na pozycje testowe w badaniach społeczno-ekonomicznych - Justyna Brzezińska

Wielowymiarowe modele odpowiedzi na pozycje testowe w badaniach społeczno-ekonomicznych

Na główny cel niniejszej monografii składają się uporządkowanie oraz usystematyzowanie wiedzy z zakresu wielowymiarowych modeli odpowiedzi na pozycje testowe. Podejście wielowymiarowe pozwal...
eBook (pdf)
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka
Gospodarka współdzielenia

Gospodarka współdzielenia

Rynki – instytucje – organizacje
Redakcja: Artur Walasik
Monografia ukazuje różnorodność współczesnej gospodarki oraz osadzenia jej uczestników – przedsiębiorstw, gospodarstw domowych, instytucji finansowych, jak również...
eBook (pdf)
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka
Relacje społeczne w koopetycji muzeów - Patrycja Juszczyk

Relacje społeczne w koopetycji muzeów

Celem monografii jest identyfikacja przejawów (potencjalnie pozytywnego i negatywnego) oddziaływania relacji społecznych na – rozpatrywane na poziomie międzyorganizacyjnym –relac...
eBook (pdf)
39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka
Uwarunkowania ujawnień informacji niefinansowych w Polsce – teoria i praktyka - Ewelina Papaj-Wlisłocka

Uwarunkowania ujawnień informacji niefinansowych w Polsce – teoria i praktyka

Publikacja stanowi holistyczną prezentację problematyki ujawnień danych niefinansowych we współczesnych przedsiębiorstwach. Zostały w niej przedstawione definicje danych niefinansowych, info...
eBook (pdf)
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka
Wydajność fiskalna podatkowych źródeł dochodów budżetu państwa w Polsce

Wydajność fiskalna podatkowych źródeł dochodów budżetu państwa w Polsce

Redakcja: Teresa Famulska
Monografia stanowi dogłębne studium systemu źródeł dochodów podatkowych budżetu państwa w Polsce. Opracowanie poświęcone zostało najważniejszej funkcji podatków, jaką jest funk...
eBook (pdf)
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka
Rezyliencja miast i regionów Europy Środkowej w kontekście hybrydyzacji rozwoju - Adam Drobniak

Rezyliencja miast i regionów Europy Środkowej w kontekście hybrydyzacji rozwoju

Rozważania prowadzone w niniejszej monografii koncentrują się na zagadnieniu, w jaki sposób miasta i regiony Europy Środkowej powinny wdrażać płynące ze świata nowe rozwiązania: idee, koncep...
eBook (pdf)
33,30 zł 37,00 zł
Do koszyka
Transformacja cyfrowa organizacji i społeczeństw

Transformacja cyfrowa organizacji i społeczeństw

Zagadnieniom transformacji cyfrowej w organizacjach i społeczeństwie poświęcona została niniejsza monografia. Jej głównym celem jest ukazanie przeobrażeń technologicznych, organizacyjnych i ...
eBook (pdf)
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka
Złota stal. Restrukturyzacja i prywatyzacja polskiego hutnictwa żelaza i stali - Jerzy Podsiadło

Złota stal. Restrukturyzacja i prywatyzacja polskiego hutnictwa żelaza i stali

Prezentowana praca jest analizą całego procesu restrukturyzacji i prywatyzacji Polskich Hut Stali S.A., które miały miejsce w latach 2003-2007, z perspektywy Autora – pełniącego m.in. ...
eBook (pdf)
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka
Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 - Anna Musialik-Chmiel

Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017

Przedmiotem monografii jest realizacja misji mediów publicznych w Polsce w latach 2007-2017, której elementem są radiowe audycje spełniające szczególne powinności. Tytułowe aud...
eBook (pdf)
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka
Miasto i sens - Zygmunt Barczyk

Miasto i sens

Intencją publikacji jest przekrojowe ujęcie tematyki miasta, gdzie perspektywa „miękka”, antroposocjologiczna, spotyka się z perspektywą „twardą” – urbanistyczną, ukaz...
eBook (pdf)
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie - Joanna Wiechoczek

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest...
eBook (pdf)
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka
Modelowanie ryzyka na rynku metali - Dominik Krężołek

Modelowanie ryzyka na rynku metali

W monografii omówiono zagadnienia związane z modelowaniem cen oraz ryzyka na rynku metali nieżelaznych oraz szlachetnych. Przedstawiono pokrótce historię giełd towarowych na świecie, ...
eBook (pdf)
36,90 zł 41,00 zł
Do koszyka
Consumer Rights Protection

Consumer Rights Protection

Threats and opportunities for enhancing consumer awareness
Redakcja: Sławomir Smyczek
The entire publication is the outcome of the discussions which took place during International Conference on Enhancing Consumer Awareness host by University of Economics in Katowice. The entire pub...
eBook (pdf)
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka
Cyfrowa komunikacja organizacji

Cyfrowa komunikacja organizacji

Niniejsza książka wychodzi naprzeciw potrzebom badaczy komunikacji cyfrowej oraz oczekiwaniom praktyków, wykorzystujących w zarządzaniu organizacjami najnowsze rozwiązania w komunikacji wewn...
eBook (pdf)
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka
Zachowania finansowe gospodarstw domowych - Jagoda Gola

Zachowania finansowe gospodarstw domowych

Monografia koncentruje się na problematyce nowego, rozwijającego się nurtu badawczego finansów behawioralnych, ukierunkowanego w szczególności na finanse osobiste. W rozważaniach przy...
eBook (pdf)
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka
Polskość w narracjach medialnych z perspektywy Górnego Śląska

Polskość w narracjach medialnych z perspektywy Górnego Śląska

Publikacja stanowi wieloaspektową refleksję nad recepcją polskości na Górnym Śląsku. Istotnymi zagadnieniami w ramach podejmowanych analiz są ewolucja i kondensacja polskości w czasie i w r&...
eBook (pdf)
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka
Znaleziono: 167 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20