0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Consumer Rights Protection

(eBook)

Threats and opportunities for enhancing consumer awareness

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Sławomir Smyczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 42,00 zł
37,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Consumer Rights Protection

The entire publication is the outcome of the discussions which took place during International Conference on Enhancing Consumer Awareness host by University of Economics in Katowice. The entire publication is divided into four parts: first part provides inside to consumer rights awareness and system of protecting those rights. Second one presents selected aspects of consumer behavior on different markets. Part three is focus on companies’ practices introducing to protect consumers and build their awareness on different markets. Last part describes selected aspects of market environment and their influence on consumer awareness. The book allows presenting the importance and role of consumer rights and their awareness by all market players in developing sustainable economy.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Sławomir Smyczek
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 978-83-7875-583-8
  • ISBN druku: 978-83-7875-582-1
  • Liczba stron: 356
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Foreword	9
Acknowledgment	11

Part I
Consumers rights awareness and protection

Chapter I
Consumer awareness toward green marketing (Ramandeep Saini, Indu Bala)	15
Chapter II
Conscious European young consumers and the protection of their rights (Judit Papp, Melinda Bercsényi, Dorottya Friedel, Ákos Kiss, Adina Kovács)	23
Chapter III
Consumers’ rights awareness and e-commerce – evidence from European and American markets (Katarzyna Pierzchała, Sławomir Smyczek)	42
Chapter IV
Study of difference in consumer awareness toward online healthcare services on the basis of demographic factors (Ramandeep Saini, Manisha Aujla)	66
Chapter V
Current trends in consumer protection regulations in the financial services market in Poland (Edyta Rutkowska-Tomaszewska)	72

Part II
Consumer on market – behavior, resistance and boycotts

Chapter VI
Consumer behavior in banking sector in time of economic crisis – evidence from Lebanon (Samir Semaan)	89
Chapter VII
Inappropriate consumer behavior at creditworthiness assessment (Katarzyna Nowak)	110
Chapter VIII
Consumers’ misbehavior on a retail market – responses typology and preventing methods  (Tomasz Unuczek)	119
Chapter IX
Motives of consumers’ misbehavior on the market – model approach (Sławomir Smyczek, Dominik Krężołek)	136
Chapter X
Education and financial awareness as factors influencing responsible purchasing and use of consumer credit services by consumers (Magdalena Paleczna)	150
Chapter XI
Consumer boycotts in sport – the case of “modern football” (Adrian Pietrzyk)	161

Part III
Companies practices for consumer protection and awareness

Chapter XII
New direction of Corporate Social Responsibility in the banking market – meaning for the consumer (Agnieszka Butor-Keler)	175
Chapter XIII
Corporate Social Responsibility – best practices on European market (Michał Michalski)	185
Chapter XIV
Integrateg marketing communication relevance for heavy consumers (Francisco Suay-Pérez)	201
Chapter XV
Insurance as a compensate method for the financial consequences of accidents with an indication of tourist services consumers in Poland (Jakub Kubiczek)	212
Chapter XVI
Determinants of financial inclusion of enterprises in Sub-Saharan African states (Blandyna Puszer, Łukasz Szewczyk)	224

Part IV
Market environment relevance to consumer awareness

Chapter XVII
Sustainable consumption in the light of alternative approaches to economics – the role of identity (Anna Horodecka)	239
Chapter XVIII
Prosumption as a process of optimizing consumption and trend implicating shared economy (Marek Andrzej Żur)	262
Chapter XIX
Privacy policy complexity in the EU. A study of the largest e-commerce and multichannel retailers (Andrzej Szymkowiak, Kishokanth Jeganathan)	275
Chapter XX
Economy of consumer and sustainable development (Alina Czapla)	287
Chapter XXI
Selected aspects of telemedicine market in Poland – opportunities and barriers for the consumer (Piotr Adamik)	295

References	305
List of figures	347
List of tables	349
List of authors	351

Inni Klienci oglądali również

39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka

Bezpieczeństwo lotnisk wojskowych /force protection/

Przykłady ostatnich konfliktów zbrojnych dowodzą, że podstawowym warunkiem osiągnięcia celu prowadzonych konfliktów jest zniszczenie lotnictwa w początkowym okresie wojny. Wyeliminowanie z walki lotnictwa jako środka walki wysoce manewrow...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

The Contemporary Discourse of Human Rights. Crossroads of Theory and Practice

Publikacja oferuje wgląd we współczesny dyskurs na temat praw człowieka, dostarczając analizy empirycznej, która pozwala ocenić dotyczące ich, najczęściej obecnie omawiane zagadnienia. Prezentuje całościowy przegląd teorii praw człowieka,...
134,10 zł 149,00 zł
Do koszyka

Consumer Protection Law in Poland from the Perspective of EU Law

The monograph focuses on current issues and refers to the latest EU directives and Polish law on consumer protection. The Authors provide legal analyses not only of system-wide issues, but also examine specific legal acts and regulatory approaches curr...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Labour Law and Social Rights in Europe

This book is the fruit of a meeting of the ELLYS, which was held in Santiago de Compostela (Spain) on 4–5 June 2015. The main scholarly part of the meeting comprised papers addressing ten different international court judgments. What was unique w...
9,00 zł 10,00 zł
Do koszyka

Zakodowane przysłowia

W książce znajduje się zbiór 100 powiedzeń i przysłów. Zanim jednak je poznamy, musimy je odkodować. W kratkach pod tabelą znajdują się kody, którym przypisane są litery z tabeli. Odkodowaną literę wpisujemy w żółtej kratce ...
152,10 zł 169,00 zł
Do koszyka

Ochrona osób trzecich w prawie prywatnym międzynarodowym. Third Party Protection in Private International Law

Monografia analizuje z perspektywy różnych regulacji prawnych problematykę ochrony osób trzecich w obrocie międzynarodowym.Potrzeba ochrony osób trzecich na płaszczyźnie prawa prywatnego międzynarodowego jest coraz częś...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!