0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Corporate identity

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2010

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Katarzyna Ragin-Skorecka

  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 16,00 zł
14,40 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Corporate identity

Książka jest poświęcona tożsamości organizacyjnej. W pierwszej części zaprezentowano problem tożsamości organizacyjnej widziany z różnych perspektyw przedsiębiorstwa wraz z uwzględnieniem roli marketingu wewnętrznego i zarządzania zasobami ludzkimi w zarządzaniu tożsamością. W części drugiej przedstawiono opis i wyniki badań oraz analizy statystyczne (ze szczególnym naciskiem na analizę czynnikową) wraz z podsumowaniem otrzymanych wyników.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 978-83-7143-914-8
  • ISBN druku: 978-83-7143-914-8
  • Liczba stron: 76
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
CONTENTS
1. INTRODUCTION 5 
2. A NOTION OF CORPORATE IDENTITY 9
	2.1. A definition of corporate identity 9
	2.2. Corporate identity and organizational culture and image  13
	2.3. Corporate identity structure 16
3. CORPORATE IDENTITY MANAGEMENT 21
	3.1 Place of identity in company’s management 21
	3.2. Designing, implementation and management of corporate identity 22
4. INTERNAL MARKETING 31
	4.1. Notion, assumptions and tasks of internal marketing 31
	4.2. Methods, tools and techniques of internal marketing 34
5. HUMAN RESOURCES MANAGEMENT 39
	5.1. Notion of human resources management 39
	5.2. Methods and tools of human resources management 41
6. IDENTIFICATION OF RESEARCH SUBJECT 46
	6.1. Research problem and questions 46
	6.2. Selection of a research group, methods and tools 47
7. SURVEY OF CURRENT STATE OF INTERNAL IDENTITY MANAGEMENT 54
	7.1. Basic statistics 54
	7.2. Factor analysis 61
	7.3. Summary 65
ATTACHMENTS 67
BIBLIOGRAPHY 70
INDEX OF FIGURES 75
INDEX OF TABLES 76

Inni Klienci oglądali również

30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka

Polish and Hebrew Literature and National Identity

During many meetings and conversations in the last ten years about ourprofession or even one could say passion – literature, we had the impressionthat there is much in common between our two literatures – Polish andHebrew....
47,25 zł 52,50 zł
Do koszyka

The Formation of Language Teacher Professional Identity

It is because I see the examination of teacher identity as fundamental to understanding who teachers are and what they do in the language classroom that I have chosen to write this book. I hope this endeavour helps the area of language teacher identity...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Corporate financial communication in Poland

Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to describe the textual communication between companies li...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

In Quest of Identity. Studies on the Persianate World

red. Mirosław Michalak, Magdalena RodziewiczStability and changeability of identities, especially in the context of their disappearance and revival, is one of the leitmotifs of the current publication, which is a fruit of a collective effor...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Management of internal corporate identity

Tematyka publikacji dotyczy zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji. W pierwszej części książki przedstawiono problematykę tożsamości organizacyjnej oraz zaprezentowano rozbudowaną autorską metodykę zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka

Executive remuneration and corporate performance

The topic of this monograph refers to the remuneration of executives and its relationship with corporate performance. The thesis provides the review of the compensation and corporate governance theories with the focus on the principal-agent theory, whi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!