0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Modeling of complex data sets and risk analysis

Modeling of complex data sets and risk analysis

Redaktor: Grażyna Trzpiot
This monograph is the result of research conducted by employees and doctoral students at the Department of Demography and Economics Statistics. The subject of research, according to the title, focu...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Fundamentals of international finance - Krystyna Mitręga-Niestrój

Fundamentals of international finance

This book focuses mainly on the most important problems in the area of international finance. It is dedicated to Polish and international students taking courses related to international financial ...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Accounting challenges in business processes

Accounting challenges in business processes

The study is divided into three chapters corresponding to the identified problem areas. The first chapter is devoted to selected issues of the broadly understood valuation in accounting. The second...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Economics of Fiscal Competition - Artur Walasik

The Economics of Fiscal Competition

A Confluence of Corporate and Subcentral Government Finance

The monograph attempts to answer to crucial questions of the essence of the confluence of local public finance and corporate finance. Why local authori ties are ready to compete for limited and mob...
Economics and Management in Information Technology Context

Economics and Management in Information Technology Context

INTERNATIONAL WEEK

This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of informatics, business communication and management. The general mission of th...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public relations w perspektywie naukowej

Public relations w perspektywie naukowej

Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Survey Sampling in Economic and Social Research. SE 120

Survey Sampling in Economic and Social Research. SE 120

Sample surveys provide one of the most challenging fields for applying the statistical methodology. They confront the researcher with a vast diversity of unique practical problems encountered in th...
Logistics and Supply Chain Management in Polish, Russian and Ukrainian Research

Logistics and Supply Chain Management in Polish, Russian and Ukrainian Research

Redaktor: Jacek Szołtysek
The twenty first century is acknowledged as the century of information, innovation and generally functioning within the environment, which has been co-created by technological development and globa...
15,30 zł 17,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Creativity support systems, methods and applications. SE 117

Creativity support systems, methods and applications. SE 117

The aim of this book is to improve our understanding of creativity support system environments. The various articles analyse creative and innovative activities as carried out by individuals, groups...
15,75 zł 17,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The retail trade in Europe – diagnosis and future prespectives - Agata Stolecka-Makowska

The retail trade in Europe – diagnosis and future prespectives

Retail trade constitutes an important sector of economies in European countries. Retail trade faces numerous changes caused by the processes of concentration and integration of retailers, internati...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Multiple Criteria Decision Making  vol.9 (2014) - Praca zbiorowa

Multiple Criteria Decision Making vol.9 (2014)

Multiple Criteria Decision Making (MCDM) journal was founded at the University of Economics in Katowice in 2011. It is a double-blinded-reviewed annual that explores the entire process or the selec...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestycje i nieruchomości. Wybrane zagadnienia. SE 74

Inwestycje i nieruchomości. Wybrane zagadnienia. SE 74

Redaktor: Krzysztof Marcinek
Inwestowanie rzeczowe i związane z nim ściśle nieruchomości są od lat przedmiotem zainteresowań naukowych pracowników Katedry Inwestycji i Nieruchomości Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowica...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Services in Europe – diagnosis and development perspectives - Barbara Mikołajczyk

Services in Europe – diagnosis and development perspectives

At present, services constitute over half of gross added value of the entire global economy. In economically well-developed countries such as France, Great Britain, Italy or Luxembourg, this share ...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Narodowe rynki pracy w procesie integracji europejskiej. SE 112

Narodowe rynki pracy w procesie integracji europejskiej. SE 112

Redaktor: Dorota Kotlorz
„Studia Ekonomiczne” nr 112 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Zawierają szesnaście obszernych opracowań podejmujących tematykę rynków pr...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

The aim of the study was to identify the main issues and key areas typical for decisions taken in supply chains, demonstrating a new approach to inventory management as a process of value added cre...
Niedostępny
Zobacz więcej
Market analysis - Maciej Mitręga

Market analysis

eBook (pdf)
Niedostępny
Market analysis - Maciej Mitręga

Market analysis

The present textbook came into existence mostly as theoretical and methodical guide in the range of complex and extensive subject matter of the market analysis. The author concentrated on the resea...
Niedostępny
Zobacz więcej
Management and marketing information systems - Henryk Sroka

Management and marketing information systems

This book aims to provide knowledge on role and significance of Management Information Systems and Marketing Information Systems in contemporary business organisations. The book includes explanatio...
Niedostępny
Zobacz więcej
Financial services marketing - Sławomir Smyczek

Financial services marketing

This book is organised into nine chapters. The first chapter presents over-view of financial market, with particular emphasis on financial institutions and services. The second chapter focuses on f...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20