0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 459 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński - 30 %

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińs...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Afryka Subsaharyjska - Bara Ndiaye - 30 %

Afryka Subsaharyjska

Potencjał, problemy i możliwości dla Polski

W XXI wieku sytuacja Afryki i jej postrzeganie podlega szybkiej ewolucji. Wzrost zapotrzebowania tamtejszych mieszkańców na bardziej zaawansowane produkty, liberalizacja przepływów ha...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Algokracja - Jarosław Królewski - 30 %

Algokracja

Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?

Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których n...
62,30 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa - Dariusz Siudak - 30 %

Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa

Praca dotyczy aktualnego tematu w naukach o zarządzaniu, jakim są sieci przedsiębiorstw i wpływ pozycji sieciowej na określone efekty ekonomiczne przedsiębiorstwa.Przedstawiony problem ma cha...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej - Piotr Staszkiewicz - 30 %

Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej

Aktualna i niezwykle cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest wynikiem zawodowych i akademickich doświadczeń autora w różnych systemach gospodarczych i krajach. Książ...
51,80 zł 74,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
B2B E-commerce - Justyna Skorupska - 30 %

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera

• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? • ...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badanie rynku - 30 %

Badanie rynku

Jak zrozumieć konsumenta

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
153,30 zł 219,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bogactwo brandingu - Adam Lis - 30 %

Bogactwo brandingu

Rozmowy z twórcami największych polskich marek

Autor: Adam Lis
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Brand Equity - Dariusz Kubuj - 30 %

Brand Equity

Metody badania siły marek

Autor: Dariusz Kubuj
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalaz...
83,30 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dekada polskiego e-commerce - Izba Gospodarki Elektronicznej - 30 %

Dekada polskiego e-commerce

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elek...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dzikie fale - Jonathan Brill - 30 %

Dzikie fale

Jak budować biznes gotowy na wszystko

Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji.Adam Grant: Praktyczny poradnik dla każdego, kto chce p...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonometria i badania operacyjne - Anna Decewicz - 30 %

Ekonometria i badania operacyjne

Zbiór zadań

Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak:...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
EKONOMIA SPOŁECZNA - Gary S. Becker - 30 %

EKONOMIA SPOŁECZNA

Co wpływa na zachowanie jednostki

Społeczny wpływ na zachowanie jednostki jest powszechny, a nawet wszechogarniający. O tym, które restauracje i książki są popularne, decyduje w dużej mierze przelotna moda; na skłonność nast...
37,80 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekspatrianci akademiccy w Polsce - Sylwia Przytuła - 30 %

Ekspatrianci akademiccy w Polsce

Perspektywa indywidualna i instytucjonalna

Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedst...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym - Artur Sajnóg - 30 %

Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym

Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym

Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania majątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające także realizację osobistych potrzeb członków rodziny. <...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Filozofia cyberbezpieczeństwa - Artur Kurasiński - 30 %

Filozofia cyberbezpieczeństwa

Jak zmienia się świat? Od złośliwego oprogramowania do cyberwojny

Filozofia cyberbezpieczeństwa to ambitna i nowatorska próba spojrzenia na rozległą dziedzinę naukową z zupełnie nowej perspektywy. Dostępne są dziś na rynku setki książek, które skupiają się...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse behawioralne. Co każdy powinien wiedzieć - Greg Filbeck - 30 %

Finanse behawioralne. Co każdy powinien wiedzieć

H. Kent Baker, Greg Filbeck oraz John R. Nofsinger zebrali w książce najbardziej rzetelne i aktualne informacje na temat finansów behawioralnych. Poszczególne rozdziały zawierają odpo...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gamification - Anna Gorączka - 30 %

Gamification

Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zaso...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Globalna nauka, globalni naukowcy - Marek Kwiek - 30 %

Globalna nauka, globalni naukowcy

Autor: Marek Kwiek
Pierwsza na polskim ryku publikacja w której autor analizuje funkcjonowanie globalnej nauki pokazując: skrajne nierówności indywidualnych osiągnięć naukowych i niesprawiedliwy rozkła...
90,30 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych - 30 %

Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych

Modelowanie - Ekonomika - Zarządzanie

Redaktor: Waldemar Kamrat
Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych to nowa propozycja wydawnicza poświęcona kompleksowemu podejściu do niezwykle ważnego zagadnienia racjonalnego gospodarowania i zarządzania energią.
62,30 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 459 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20