0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Strategic directions of tourism development

(eBook)

The cases of Poland and Slovakia. Scientific monograph

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków, 2012

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Andrej Malachovský, Ewa Wszendybył-Skulska, Małgorzata Bednarczyk

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 46,20 zł
41,58 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Strategic directions of tourism development

The monograph Strategic directions of tourism development. The cases of Poland and Slovakia presents:
- the important tasks in implementing tourism policy in the EU faced by each European country,
- the differences in approach to tourism policy implementation in two selected European countries, despite the presence of the EU three-level system of tourism management in both of the chosen countries,
- the complexity and difficulty of the systematic monitoring process of national and regional tourism products competitiveness in the context of creating the European tourist product

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 978-83-233-3427-9
  • ISBN druku: 978-83-233-3427-9
  • Liczba stron: 168
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction (Małgorzata Bednarczyk) 7

PART I. European directions of strategic development of tourism (Małgorzata Bednarczyk)	11

1. The background for the European strategy for tourism development 13
1.1. Tourism in the Europe 2020 strategy 13
1.2. Institutional implementation of the Europe 2020 strategy 16
1.3. European Tourism Sector 19
1.4. Model of monitoring of the strategy of development in the tourism sector 20

PART II. Strategic directions for tourism development: a case of Slovakia (Andrej Malachovský)	25

1. Theoretical approaches of strategic management research and its implementation in tourism 27
1.1. Schools of thoughts and content of strategic management 28
1.2. Strategic thinking, mission and objectives formulation 30
1.3. Strategy formation 33
1.4. Competitive strategy and competitive advantage as a part of strategic management 38
2. Tourism strategy in Slovakia 45
2.1. Analysis of tourism development in Slovakia as a precondition for strategic management application 45
2.2. Mission and objectives of tourism development in Slovakia 69
2.3. Tourism development strategy in Slovakia 74
2.4. Partial strategies as a part of tourism policy 76

PART III. Innovation as a key success factor of the tourism development strategy in Poland (Ewa Wszendybył-Skulska)	87

1. About of innovation in tourism sector 89
1.1. Factors affecting of the innovative processes in the Polish tourism 97
1.2. Types of innovation in tourism 115
I. European directions of strategic development of tourism
2. Analysis of tourism sector innovation in Poland 125
2.1. Frequency of offer implementation to the market 127
2.2. Sources of innovation in tourism sector in Poland 132
2.3. Tourism personnel development 140

Conclusions (Małgorzata Bednarczyk) 145
References 147
List of Figures 155
List of Tables 157
Appendix 159

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Development of the Eve-Mary Antithesis since the Catechism Of The Council Of Trent until the Catechism Of The Catholic Church (1566-1992)

God has revealed the truth about Himself and about creation in two ways. He has contained natural revelation inside the man and the environment. An interpersonal dialogue between God and man, allied with supernatural Revelation. It contains two trends:...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Ahead of the Future Marian Chodacki and the Inception of the Modern Strategic Analysis

Książka ma na celu przedstawienie mniej znanych epizodów z życia Mariana Chodackiego, ale jednocześnie nie stanowi jego biografii. Według autora publikacji, myśli autora mają szczególną wartość, ponieważ wynikają z osobistych i zawodowych...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka

Can Work Be Detrimental? Working Excessively Questionnaire (WEQ): The Development and Validation

Psychology in PracticeFor some, excessive workload is a source of satisfaction, while for others it stems from the desire to meet one's own and external expectations.Sometimes a fulfilling job fulfills one's life because it prov...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Japanese Supply Chains in Europe. Management and Development

This book is an attempt at broadening the knowledge on the operation of Japanese enterprises in Europe from the point of view of a harmonious cooperation with the surrounding environment and a possibility to transfer Japanese supply chain m...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Ocena kompetencji metodą Assessment i Development Center

Autorka przedstawia tematykę oceny pracownika metodą Assessment Center i Development Center. Od lat najwyższą skuteczność w procesie selekcji, sięgającą według różnych źródeł nawet 80%, daje procedura Assessment Center. Skuteczność tej me...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka

Education for Sustainable Development. Theory - Practice - Research

This publication addresses the tasks of higher education institutions posed by the UN Strategy for Education for Sustainable Development. In line with the recommendations, the book disseminates results of research of various areas of education for sust...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!