0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Human Capital in Hotel Industry

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2012

  • Autor: Ewa Wszendybył-Skulska

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 40,00 zł
36,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Human Capital in Hotel Industry

„(...) The issue of the work is embedded in the mainstream of modern capital practice management in the hospitality industry. The author of the work, in a consequent managerial approach, focused her attention on the importance of employee innovation, human capital profitability and estimation of its ad­ded value in hotel strategic development. The work provides answers to the fundamental questions asked by the managers and hotel-keepers under the present very difficult conditions of competitiveness:

1. Why does personnel management in the hospitality industry mean human capital management and why is it far different than in other industries?

2. How to measure investments in human capital in the hospitality industry?

3. What is the level of human capital in hotels in Poland?

4. What can be changed in order to improve efficiency of investment in human capital in the hospitality industry in Poland? (...)"

(from the review by Prof. M. Bednarczyk)




„One of the phenomena characteristic of the present times is professionalization and related requiring of a high level of competence. It is particularly seen in tourism service sector where employees? unique competencies are a scarce resource that is difficult to be copied. Therefore, in order to make a com­pany carry out their tasks, it is necessary to have both appropriate resources in terms of quantity and most importantly competent staff that demonstrate a unique approach in the field of customer service that enables to „create guests? memories" and „keep the brand promises".

The work undertaking the issue of human capital in hospitality industry helps tackle the challenge. (...)"

(from the review by PhD. D. Lewicka, Prof. AGH)

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura piękna
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 978-83-7941-353-9
  • ISBN druku: 978-83-7556-522-5
  • EAN: 9788375565225
  • Liczba stron: 128
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Introduction 5


Chapter 1

Specificity of Human Resource Management in Hotel Industry 9

1.1. Specificity of the Hotel Sector 9

1.2. Hotels as Employers in the Global Labour Market 17

1.3. Models of Human Resource Management 23

1.4. Transformation of Human Resources into Human Capital 33


Chapter 2

Problematics Aspects of Human Capital Measurement 41

2.1. The Essence of Human Capital Measurement 41

2.2. Metods of Human Capital Measurement 42

2.3. Criteria for the Selection of Human Capital Measurement Methods 50

2.4. Meters used in Human Capital Measurement 51


Chapter 3

Diagnosis Of Human Capital In Hotel Industry 57

3.1. Research Methodology 57

3.2. Characteristics of the Research Sample 59

3.3. Analysis of Human Capital in Polish Hotels 62

3.4. Estimation of Investment in Human Capital in Hotels in Poland 81

3.5. Evaluation of the Effects of Investment in Human Capital in Hotels in Poland 95

3.6. Diagnostic Conclusions: Directions of Strategic Changes 109


Summary 113

References 119

List of Figures 123

List of Tables 125

Inni Klienci oglądali również

85,97 zł 89,00 zł
Do koszyka

Złota księga venture capital w Polsce 2018

Jak inwestorzy VC w Polsce hodują startupy? Z którymi warto rozmawiać o inwestycji? Czy państwowe środki to dla jednorożców dobra pasza? Czy lewar publiczny pomaga, czy przeszkadza w inwestycjach w venture? Czy polskie venture zasługuje n...
31,32 zł 34,80 zł
Do koszyka

Decyzje na rynkach Venture Capital / Private Equity

Książka ma charakter monografii prezentującej segment rynku finansowego tworzony przez inwestorów venture capital. Rynek ten zaczął się kształtować w formie zinstytucjonalizowanej kilkadziesiąt lat temu, ale ciągle charakteryzuje go duża dynamik...
15,30 zł 17,00 zł
Do koszyka

Hotel

Grudzień 1918 roku, do Poznania przybywa Ignacy Paderewski, dając impuls wybuchowi powstania. Jednocześnie w mieście pojawiają się informacje o możliwym zamachu na życie pianisty. Władze młodego państwa polskiego wysyłają z odsieczą porucznika Karola S...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Nawiedzony hotel

Wilkie Collins, najbardziej uwielbiany autor swoich czasów, prekursor powieści detektywistycznej, w fascynującej mieszance tajemnicy i grozy. Nawiedzony hotel to inteligentne połączenie fabuły typowej dla powieści detektywistycznej z opo...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka

Hotel Vitam Aeternam

Życie ludzkie, krótkim jest. Niestety. A gdyby tak istniało takie miejsce, gdzie za niedużą opłatą, można byłoby je znacząco przedłużyć, pozbywając się wszystkich chorób i słabości swojego ciała, skorzystałbyś?Hotel Vitam Aete...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Hotel Magnifique

Jani zawsze marzyła o tym, by uwolnić się od opieki nad młodszą siostrą Zosą oraz pracy w garbarni i wyrwać się z portowego miasta Durc. Któregoś razu nadarza się niepowtarzalna okazja: w mieście pojawia się Hotel Magnifique. Ten niezwykł...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!