0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

StoryTalking

(eBook)

Narracyjna supermoc lidera

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Mirosław Urban

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 41,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

StoryTalking

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów.

Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych.

Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-23401-0
  • ISBN druku: 978-83-01-23299-3
  • Liczba stron: 200
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Dla kogo jest ta książka?     9

Zaproszenie     11

01 Storytalking     23
Używanie narracji – problem czy szansa?     23
Storytalking!     25
Fundamenty i składowe storytalkingu     26
Narracja – główny składnik storytalkingu     32
Formy narracji (używane w książce)     36
Pozostałe formy narracji     40

02 Pierwszy filar storytalkingu. Miej na uwadze cele narracji     44
Cele narracji: poznawcze, afektywne, behawioralne     45
Cele poznawcze narracji     45
Cele afektywne     50
Cele behawioralne     57

03 Drugi filar storytalkingu. Pamiętaj o przesłaniu narracji     68
Narracja jako przekaźnik znaczenia     72
Od znaczenia do przesłania     73
Przesłanie narracji – puenta, morał, lekcja, wnioski     74
Przesłanie narracji – przykłady     76

04 Trzeci filar storytalkingu. Pozyskuj narracje w każdym miejscu i o każdej porze     83
Skąd i jak pozyskiwać historie?     84
Skąd i jak pozyskiwać pozostałe narracje?     99

05 Czwarty filar storytalkingu. Używaj różnorodnych narracji     101
Nie bój się korzystać z własnych pomysłów     102
Analiza potrzeb i obaw związanych z komunikowaniem narracji     104
Stwórz własne archiwum narracji     105
Przykłady kategoryzowania narracji     108

06 Piąty filar storytalkingu. Korzystaj ze schematów narracyjnych i twórz własne     122
Podstawy stosowania struktur narracyjnych     122
Krótkie struktury narracji     127
Dłuższe struktury narracji     138
Twórz własne struktury narracyjne     144

07 Szósty filar storytalkingu. Wzmacniaj przekaz narracyjny merytoryką oraz innymi pomysłami     149
Wzmacnianie narracji danymi merytorycznymi     149
Wzmacnianie narracji dodatkowymi pomysłami     152

08 Siódmy filar storytalkingu. Wykorzystuj storytalking w autoprezentacji     158
Znaczenie wartościowej autoprezentacji     159
Korzyści narracyjnej autoprezentacji     162
Przykłady narracji: priorytety, wyznaczanie celów     168
Przykłady narracji: mów, rozmawiaj, pytaj     170
Przykłady narracji: rzetelna ocena potencjału, rozwój talentu pracownika     171
Przykłady narracji: proaktywność, postawy względem drugiego człowieka, pracy, obowiązków     172
Przykłady narracji: błędy i porażki, uczenie się     173
Przykłady narracji: wartości firmy     175

09 Ósmy filar storytalkingu. Stosuj storytalking w przywództwie     178
Narracje a kompetencje menedżerskie     180
Przykłady narracji: prawda i szczerość     181
Przykłady narracji: współpraca, wzajemna pomoc i wsparcie     182
Przykłady narracji: dobra komunikacja     183
Przykłady narracji: postawa względem błędów i porażek     184
Przykłady narracji: proaktywność     187
Przykłady narracji: postawa względem rozwiązywania problemów     189
Przykłady narracji: zaangażowanie i motywacja     192
Przykłady narracji: wspieranie i rozwój pracowników     194

10 Dziewiąty filar storytalkingu. Wprowadzaj storytalking do edukacji     198
Narracje jako metoda wspierająca w edukacji     198
Przykłady narracji: zrozumiała komunikacja     199
Przykłady narracji: zarządzanie własną energią     204
Przykłady narracji: (nie)schematyczne myślenie     216
Przykłady narracji: zmiana     220

Na koniec     225

Podziękowania     227

Bibliografia     229

Inni Klienci oglądali również

44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Jeśli nie lean to co?

Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością ...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Mapy recepcji reklamy

W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowa...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Kompetencje internacjonalizacyjne przedsiębiorstwa

Głównym celem poznawczym opracowania jest identyfikacja struktury i podstawowych wymiarów dynamicznych kompetencji internacjonalizacyjnych determinujących odpowiednią konfiguracje zasobów, struktur, procedur oraz rutyn organizacyjn...
29,67 zł 32,97 zł
Do koszyka

Prasa regionalna na nowe czasy. Historia sukcesu francuskiego przedsiębiorstwa prasowego Ouest-France

Częste dzisiaj pytanie, czy cywilizacja obrazu i emocji, oparta na przekazie multimedialnym, zastąpi niebawem galaktykę Gutenberga, opartą na piśmie i pogłębionej refleksji, dotyczy zwłaszcza młodego pokolenia, dorastającego w świecie zglobalizowanej i...
27,30 zł 39,00 zł
Do koszyka

Przywództwo w administracji publicznej

Tego typu przeglądowe i porządkujące pozycje są niezwykle ważne i potrzebne zarówno dla badaczy jak i szerszego grona czytelników. Funkcjonują one jako swoiste „drogowskazy” czy punkty orientacyjne w gąszczu szczegółowy...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Systemy zarządzania jakością w procesie lokalizacji i pozyskiwania wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie

W pracy podjęto starania zmierzające do wskazania sposobu lokalizowania i pozyskiwania wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie i stosujących systemy zarządzania jakością. Jest to uzasadnione możliwościami czasowymi autora i respondent&oacu...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!