0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Mapy recepcji reklamy

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Adam Grzegorczyk

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 44,90 zł
40,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Mapy recepcji reklamy

W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2127-7
  • ISBN druku: 978-83-208-2078-2
  • Liczba stron: 211
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp
 
ROZDZIAŁ 1. Modele hierarchii efektów reklamy 
1.1. Liniowe modele hierarchii efektów reklamy 
1.2. Współczesne modele 
1.3. Modele wysokiego zaangażowania 
1.4. Modele średnio- i niskoangażujące 
1.5. Krytyka koncepcji modelu hierarchii efektów

ROZDZIAŁ 2. Postawa jako zaawansowany efekt reklamy 
2.1. Pojęcie postawy 
2.2. Struktura postawy 
2.3. Rodzaje postaw 
2.4. Teorie postaw 
2.5. Czynniki kształtujące postawę 
2.6. Etapy zmiany postaw wobec przekazu i produktu

ROZDZIAŁ 3. Reklama a proces poznawczy 
3.1. Percepcja i recepcja reklamy 
3.2. Spostrzeganie a myślenie 
3.3. Pamięć

ROZDZIAŁ 4. Świadomość i uwaga w percepcji reklamy 
4.1. Pojęcie świadomości 
4.2. Pojęcie uwagi 
4.3. Działanie uwagi

ROZDZIAŁ 5. Zainteresowanie jako czynnik skuteczności odbioru reklamy 
5.1. Ciekawość 
5.2. Pojęcie zainteresowania 
5.3. Zainteresowanie jako postawa poznawcza 
5.4. Źródła zainteresowania 
5.5. Atrakcyjność jako cecha bodźca 
5.6. Zainteresowanie w procesie percepcji reklamy

ROZDZIAŁ 6. Czynniki afektywne w oddziaływaniu reklamy 
6.1. Afekt 
6.2. Uczucia 
6.3. Nastrój 
6.4. Optymizm 
6.5. Oddziaływanie czynników afektywnych 
6.6. Wzmocnienie

ROZDZIAŁ 7. Zaangażowanie jako czynnik oddziaływania reklamy 
7.1. Pojęcie zaangażowania 
7.2. Zaangażowanie w decyzję o zakupie 
7.3. Zaangażowanie w percepcję przekazu 
7.4. Więzi z marką 
7.5. Zaangażowanie jako bilans energetyczny umysłu

ROZDZIAŁ 8. Kontekst i peryferia 
8.1. Model struktury poznawczej i reakcji poznawczej 
8.2. Krytyka modelu ELM 
8.3. Model HSM 
8.4. Tor centralny 
8.5. Tor peryferyczny 
8.6. Peryferia pozorne i quasi-informacje 
8.7. Kontekst i peryferia a potrzeby

ROZDZIAŁ 9. Krytyka modelu FCB 
9.1. Koncepcja FCB 
9.2. Macierz Rossitera–Percy’ego 
9.3. Model BBDO 
9.4. Modyfikacja macierzy FCB 
9.5. Indywidualizacja percepcji produktów 
9.6. Zmiana percepcji produktów 
9.7. Niejednoznaczność kategorii emocji i racjonalności 
9.8. Autorska macierz modeli perswazyjnych

ROZDZIAŁ 10. Bohater reklamy 
10.1. Bohater znany 
10.2. Bohater wiarygodny 
10.3. Bohater atrakcyjny 
10.4. Bohater nacechowany 
10.5. Bohater charyzmatyczny

ROZDZIAŁ 11. Koncepcja map recepcji reklamy 
11.1. Reklama dużego sprzętu AGD 
11.2. Reklama samochodów 
11.3. Reklama proszków do prania 
11.4. Reklama szamponów do włosów 
11.5. Reklama napojów orzeźwiających 
11.6. Reklama usług telekomunikacyjnych 
11.7. Reklama usług bankowych
 
Zakończenie
 

Bibliografia
Słowa kluczowe: reklama

Inni Klienci oglądali również

29,61 zł 32,90 zł
Do koszyka

Poruszona mapa

„W Polsce, czyli nigdzie” — pisał Alfred Jarry. „Polska to nie kraj, to stan umysłu” — głoszą internetowe memy. A co by się stało, gdyby podejść do tych kwestii całkiem serio? Przemysław Czapliński postawił so...
8,01 zł 8,90 zł
Do koszyka

GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V – Mapy i sekrety stanowi uzupełnienie dla głównego poradnika oraz poradnika opisującego misje, koncentrując się przede wszystkim na przedstawieniu wszystkich dostępnych w grze sekretów oraz w...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Nowe wspaniałe światy Aldousa Huxleya i ich recepcja w Polsce

Pierwsza publikacja w języku polskim omawiająca twórczość Aldousa Huxleya (1894–1963), wybitnego brytyjskiego powieściopisarza i eseisty, autora >i>Nowego wspaniałego świata (1932) – antyutopii uważanej za jedno z arcyd...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka

Literatura i reklama w Niemczech

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i reklamą...
45,36 zł 50,40 zł
Do koszyka

Segmentacje rzeźby terenu z wykorzystaniem metod automatycznej klasyfikacji i ich relacja do mapy geomorfologicznej

„Skórą” Ziemi jest powierzchnia graniczna pomiędzy litosferą a atmosferą lub hydrosferą. Jej znacząca rola w funkcjonowaniu ekosystemów i antroposystemów jest dostrzegana i analizowana od dawna. Tak jak badaniem i opise...
26,99 zł 29,99 zł
Do koszyka

Nie lecz się reklamami leków

To niezawodny, wewnętrzny lekarz i strażnik, który w dzień i w nocy broni nie tylko przed bakteriami, wirusami czy grzybami chorobotwórczymi, ale i tworzącymi się zmutowanymi komórkami dającymi początek nowotworom. Dlatego warto o ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!