0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Stereotypy w komunikacji międzykulturowej biznesowej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Oksana Erdeli

  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 56,00 zł
50,40 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Stereotypy w komunikacji międzykulturowej biznesowej

Autorka tej niezwykle interesującej monografii, przedstawicielka wspólnoty ukraińskiej jedno-cześnie znająca realia społeczeństwa polskiego doby współczesnej podjęła się niezwykle am-bitnego zadania analizy polsko-ukraińskich stosunków biznesowych, umieszczając swoją dys-kusję w szerokim kontekście teoretyczno-przeglądowym. Stąd też w monografii wykorzystuje się w dużym stopniu najważniejsze dokonania komunikologii, zarówno w wydaniu zachod-nim, jak i wschodnioeuropejskim, w ten sposób wytwarzając odpowiednie iunctim tak po-trzebne w dostarczeniu badaczom w dziedzinie komunikologii odpowiednio szerokiej
i zobiektywizowanej perspektywy przeglądowo-badawczej. Szczęśliwe połączenie strony teo-retyczno-przeglądowej ze stroną czysto praktyczną nadaje monografii charakter źródła wysoce przydatnego dla wielu środowisk biznesowych zainteresowanych prowadzeniem płynnej (bezkonfliktowej) komunikacji biznesowej w kontekście międzynarodowym i międzykulturo-wym.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7775-590-7
  • ISBN druku: 978-83-7775-590-7
  • Liczba stron: 178
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP 5 
Rozdział 1. NAUKA O KOMUNIKACJI 9 
	1.1. Definicja komunikacji 9 
	1.2. Komunikacja w różnych systemach ewolucyjnych 10 
	1.3. Historyczne etapy rozwoju nauki o komunikacji 11 
	1.4. Podsumowanie 13 
Rozdział 2. SPECYFIKA PROCESU KOMUNIKACYJNEGO 15 
	2.1. Budowa procesu komunikacji 15 
	2.2. Poziomy komunikacji 16 
	2.3. Formy komunikacji 17 
	2.4. Typy komunikacji 18 
	2.5. Sposoby realizacji aktu komunikacji 19 
	2.6. Modele komunikacji 20 
	2.7. Podsumowanie 30 
Rozdział 3. KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA BIZNESOWA 32 
	3.1. Komunikacja a kultura 32 
	3.2. Ukraińskie środowisko kulturowe 36 
	3.3. Specyfika komunikacji biznesowej 44 
	3.4. Formy komunikacji biznesowej 47 
	3.5. Dwa składniki aktu mownego 48 
	3.6. Bariery w międzykulturowej komunikacji biznesowej 51 
	3.7. Podsumowanie 52 
Rozdział 4. STEREOTYPY W PRZESTRZENI KOMUNIKACYJNEJ 54 
	4.1. Stereotyp i proces komunikacji 54 
	4.2. Definiowanie stereotypów 55 
	4.3. Podstawowe różnice między stereotypem a nastawieniem, pojęciem, schematem i uprzedzeniem 61 
	4.4. Źródła stereotypów 63 
	4.5. Funkcje stereotypów 65 
	4.6. Cechy stereotypów 67 
	4.7. Typologia stereotypów 68 
	4.8. Podejście do stereotypu w biznesie i jego rola w międzykulturowej komunikacji biznesowej 70 
	4.9. Podsumowanie 71 
Rozdział 5. ROLA STEREOTYPÓW W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ BIZNESOWEJ: STUDIUM PORÓWNAWCZE POLSKO-UKRAIŃSKIE 73 
	5.1. Aktualność tematu i cele badawcze 73 
	5.2. Opis układania kwestionariuszy dla badania autostereotypu i heterostereotypu. Wybór rodzajów pytań. Grupa docelowa 73 
	5.3. Heterostereotyp Ukraińca ze środowiska biznesowego w polskim środowisku biznesowym 76 
	5.4. Opis treści rozdziałów ankiety 76 
	5.5. Stereotypy w ocenach ukraińskich przedsiębiorców przez polskich respondentów. Studium porównawcze 78 
	5.6. Podsumowanie 107 
ZAKOŃCZENIE 110 
ZAŁĄCZNIKI 115 
	Załącznik 1. Dane statystyczno-demograficzne 115 
	Załącznik 2. Cechy osobowości przedstawicieli biznesu z Ukrainy 118 
	Załącznik 3. Komponent afektywny: odpowiedzi respondentów – kobiety 121 
	Załącznik 4. Komponent afektywny: odpowiedzi respondentów – mężczyźni 124 
	Załącznik 5. Komponent poznawczy: grupa I 127 
	Załącznik 6. Komponent poznawczy: grupa II 133 
	Załącznik 7. Komponent behawioralny: stanowisko „specjalista” 139 
	Załącznik 8. Komponent behawioralny: stanowisko wyższe od „specjalista” 145 
	Załącznik 9. Krzyżowanie dwóch zmiennych: stanowisko/wiek 151 
	Załącznik 10. Odpowiedzi otwarte 152 
BIBLIOGRAFIA 161 
SPIS RYSUNKÓW 173 
SPIS TABEL 175 
STEREOTYPES IN INTERNATIONAL BUSINESS COMMUNICATION (on a basis of Polish-Ukrainian business relations) (Summary) 177

Inni Klienci oglądali również

15,71 zł 17,45 zł
Do koszyka

Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym

Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W k...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

„Mówimy, jak mówimy...” Komunikacja w języku potocznym: podejście interdyscyplinarne

Książka poświęcona jest kompleksowej analizie specyfiki komunikacji w języku potocznym. Jej zadaniem jest stworzenie nowego forum wymiany myśli pomiędzy naukowcami, których badania (z zakresu językoznawstwa, logiki, erystyki, psycholingwistyki, ...
40,44 zł 44,93 zł
Do koszyka

Tożsamość nowoczesność stereotypy

Wyznaczające obszar dociekań poznawczych pojęcia „tożsamości”, „stereotypów”, „nowoczesności” różnią status ontologiczny i zakresy semantyczne. Najszersza znaczeniowo jest „nowoczesność” (uż...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Spotkania biznesowe

Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on p...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Zaburzenia mowy i komunikacji dziecka z chorobą rzadką. Wybrane zagadnienia diagnozy i terapii

W książce przedstawione zostały możliwości logopedy, terapeuty zajęciowego i pedagoga w diagnozie i terapii osób z rzadkimi chorobami genetycznymi. Autorzy prac poruszyli problematykę zaburzeń mowy i komunikacji u dziecka z zespołami: delecji 5p...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Minitrening Komunikacji Interpersonalnej. 15 ćwiczeń grupowych z omówieniem. Część II

Szukasz skutecznych narzędzi do poprawy swoich umiejętności komunikacyjnych? "Minitrening Komunikacji Interpersonalnej" to idealne rozwiązanie, które ożywi każdą grupę - od zespołu pracowniczego po uczestników szkolenia. Ten e-b...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!