0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Sektor usług profesjonalnych

(Miękka)

usieciowienie, umiędzynarodowienie i dyfuzja wiedzy

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Sektor usług profesjonalnych

Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjo-nalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług profesjonalnych funkcjonujące w obszarze usług medycznych, doradztwa finansowego i badawczych. Wykorzystano metodę wielorakiego studium przypadku. Podstawowymi źródłami w pracy są bogata literatura przedmiotu: polska i zagraniczna, dane statystyczne, dane ze źródeł internetowych, a także inne materiały, publikowane i nie publikowane, instytucji badawczych. Ważnym źródłem informacji były dane pochodzące z własnych badań bezpośrednich.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788374881838
  • EAN: 9788374881838
  • Liczba stron: 192
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.32kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

112,98 zł 169,00 zł
Do koszyka

Plan finansowy w jednostkach sektora publicznego

Publikacja ta to niezastąpione źródło wiedzy dla profesjonalistów. Autorzy przedstawiają analizę realizacji planów z przykładami ewidencji dochodów i wydatków. Dzięki tej publikacji czytelnik odkryje, kiedy przekrocz...
67,38 zł 85,00 zł
Do koszyka

Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach sektora MŚP

Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych warunkach ...
34,38 zł 49,00 zł
Do koszyka

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej, turystycznej i leczniczej.<...
38,84 zł 49,00 zł
Do koszyka

Rynek usług finansowych a koniunktura gospodarcza

Analizy koniunktury należą do ważnych zarówno diagnostycznie, jak i prognostycznie badań ekonomicznych mających na celu uchwycenie we właściwym czasie stanu gospodarki i kierunku jej zmiany.
49,27 zł 59,00 zł
Do koszyka

Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług

Monografia jest wynikiem doświadczeń autorek w obszarze wykorzystania wybranych instrumentów doskonalenia jakości usług w praktyce gospodarczej. Stanowi odpowiedź na potrzebę pojawienia się na rynku publikacji skierowanej do organizacji usługowy...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie jakością usług

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Ka...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!