0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Autor: Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 26,00 zł
23,40 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

W strukturze rozprawy można wyróżnić trzy warstwy: teoretyczną, metodyczną i empiryczną, na które składa się sześć rozdziałów, wstęp i zakończenie. Rozdział I precyzuje pojęcia związane z konsumentem, jego zachowaniami na rynku usług finansowych oraz specyfice procesu decyzyjnego na tym rynku. W rozdziale II podjęto dyskusję nad problematyką zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego. Rozdział III przedstawia specyfikę rynku usług finansowych, w tym kompleksową charakterystykę struktury podażowej i popytowej tego rynku w Polsce. Rozdział IV ma charakter metodyczny oraz prezentuje różne źródła i metody pozyskiwania informacji o postawach konsumentów na rynku usług. Kolejne dwa rozdziały o charakterze praktycznym prezentują wyniki badań bezpośrednich. W pierwszym z nich przedstawiono rezultaty badań w zakresie identyfikacji poziomu i charakteru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych. Podjęto także próbę określenia czynników różnicujących poziom etnocentryzmu na tym rynku. Ponadto omówiono rolę kraju pochodzenia w procesie wyboru usług finansowych oraz określono kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na badanym rynku. W rozdziale VI podjęto próbę przeprowadzenia typologii postaw konsumentów indywidualnych w aspekcie etnocentryzmu na rynku usług finansowych w Polsce, scharakteryzowano poszczególne typy konsumentów oraz omówiono potencjalne obszary zastosowania wiedzy na temat typologii postaw etnocentrycznych konsumentów w praktyce, w tym działalności krajowych i zagranicznych instytucji finansowych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-290-5
  • ISBN druku: 978-83-7875-290-5
  • Liczba stron: 252
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Rozdział I
Konsument a rynek usług finansowych	15
1.1. Konsument i jego rola na rynku usług finansowych	15
1.2. Charakterystyka zachowań konsumentów na rynku usług finansowych	21
1.3. Determinanty zachowań konsumentów na rynku usług finansowych	31
1.4. Proces decyzyjny konsumenta na rynku usług finansowych	36
Rozdział II
Zjawisko etnocentryzmu konsumenckiego w świetle teorii	49
2.1. Istota i charakterystyka zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego	49
2.2. Ewolucja badań nad etnocentryzmem konsumenckim	60
2.3. Czynniki determinujące zjawisko etnocentryzmu wśród konsumentów	77
2.4. Problematyka etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług	86
Rozdział III
Rynek usług finansowych w Polsce	92
3.1. Rynek usług finansowych – pojęcie, charakterystyka	92
3.2. Podmioty rynku usług finansowych – rodzaje, charakterystyka	103
3.3. Miejsce polskiego rynku usług finansowych w globalnym systemie finasowym	113
Rozdział IV
Metodyczne aspekty badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych	121
4.1. Źródła informacji i metody badań postaw etnocentrycznych konsumentów na rynku usług finansowych 	121
4.2. Cele i zakresy badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 	133
4.3. Organizacja i metodyka badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych	136
4.4. Charakterystyka populacji generalnej i prób badawczych	145
Rozdział V
Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych w Polsce – w świetle badań empirycznych	157
5.1. Rola kraju pochodzenia oraz kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na rynku usług finansowych	157
5.2. Poziom i zróżnicowanie etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych	172
5.3. Czynniki różnicujące poziom etnocentryzmu konsumentów na rynku usług finansowych	181
Rozdział VI
Typologia konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego	195
6.1. Istota i znaczenie typologii jako procedury badawczej	195
6.2. Metodyka i kryteria typologii konsumentów na rynku usług finansowych	200
6.3. Typy konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie etnocentryzmu	204
6.4. Wykorzystanie wiedzy o postawach etnocentrycznych konsumentów wobec krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w konstruowaniu strategii marketingowych	212
Zakończenie	219
Bibliografia	227
Spis rysunków	241
Spis tabel	243
Załącznik 	247

Inni Klienci oglądali również

9,00 zł 10,00 zł
Do koszyka

Wolność finansowa i duchowa

Wolność finansowa i duchowa to książka o biznesie, o rozwoju duchowym, o otaczającym nas świecie i o tym, jak się w nim odnaleźć. Nie jest to jednak zbiór gotowych recept "w co zainwestować" ani też kolejny banalny "poradnik motyw...
134,10 zł 149,00 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku usług finansowych w świetle aktualnych problemów i regulacji prawnych.

Na rynku nie ma pozycji, która w sposób kompleksowy, systemowy i wielopłaszczyznowy prezentowałaby problematykę ochrony klienta na rynku usług finansowych ze wskazaniem także na jego bezpieczeństwo. Są pozycje wycinkowe, które omaw...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Rynek pracy w Azerbejdżanie, Armenii i Gruzji

„Książka pt. Rynek pracy w Azerbejdżanie, Armenii i Gruzji stanowi oryginalne opracowanie wielu aspektów tematycznych statystycznych i intrygujący model prezentacji osiągnięć naukowych w obszarze nauk o ekonomii i finansach”.Z ...
129,60 zł 144,00 zł
Do koszyka

Rynek mocy. Komentarz

Ustawa z 8 grudnia 2017 r. o rynku mocy wprowadziła nowy model scentralizowanego rynku mocy elektrycznej, gdzie centralny nabywca – operator systemu przesyłowego – pozyskuje zobowiązanie do dostarczenia do systemu odpowiedniej mocy w określ...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Ewolucja instytucjonalna systemów finansowych w Holandii i w Japonii

Holandię i Japonią łączą ponad czterystuletnie bezpośrednie kontakty handlowe i wzajemne obserwowanie swojego rozwoju.Oba kraje dokonały odmiennego wyboru. Niderlandy stały się kolebką kapitalizmu, państwem otwartym na świat. Japonia schron...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Zespół 8 – „Fundusze, rezerwy i wynik finansowy” po zmianach

"Od 1 stycznia 2018 r. obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budże...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!