0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Rozwijanie poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Kraków, 1, 2009

  • Autor: Danuta Wosik-Kawala, Teresa Lewandowska-Kidoń

  • Wydawca: Impuls

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
24,00 zł
21,60 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,40 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Rozwijanie poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym

          Książka wpisuje się w nurt współczesnych koncepcji metodycznych w zakresie rozwijania umiejętności psychospołecznych dzieci i młodzieży. Umiejętności te wydają się być szczególnie istotne w świecie zdominowanym przez przemoc, świecie, w którym zatracane są prawidłowe relacje interpersonalne. Dlatego warto już od najmłodszych lat wyposażać w nie dzieci oraz wzmacniać w nich poczucie własnej wartości. W odpowiedzi na ten postulat, powstała niniejsza książka, której głównym celem jest prezentacja programu zajęć z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, umożliwiającego rozwijanie ich poczucia własnej wartości.

          Książka składa się z trzech części. W pierwszej z nich przedstawiono zagadnienie poczucia własnej wartości, odwołując się w znacznej mierze do teorii N. Brandena. W przystępny sposób omówiono czynniki mające wpływ na budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby oraz opisano zachowania osób o prawidłowym i niewłaściwym poczuciu własnej wartości. W części drugiej Autorki zapoznają czytelnika z warsztatem metodycznym nauczyciela-wychowawcy, prezentując etapy, strategie i zasady pracy z grupą a także zagadnienia dotyczące ewaluacji programów profilaktyczno-wychowawczych. Najbardziej znacząca dla praktyki pedagogicznej jest trzecia część książki, w której przedstawiono autorski program rozwijania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Część praktyczna stanowi ponad 48 stron opracowania.

ROZDZIAŁ TRZECI ZAWIERA 17 SCENARIUSZY ZAPLANOWANYCH NA JEDNĄ LUB DWIE JEDNOSTKI LEKCYJNE W ZALEŻNOŚCI OD TEMATU ORAZ KILKANAŚCIE PROPOZYCJI NA DODATKOWE ĆWICZENIA DO WYKORZYSTANIA W TRAKCIE REALIZACJI PROGRAMU.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7850-378-1
  • Liczba stron: 100
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	9
Rozdział I. Poczucie własnej wartości w świetle literatury psychopedagogicznej (Danuta Wosik-Kawala)	11
	1.1. Poczucie własnej wartości według Nathaniela Brandena	12
	1.2. Czynniki determinujące poczucie własnej wartości	16
		1.2.1. Wpływ rodziców (opiekunów) na kształtowanie poczucia własnej wartości dziecka	17
		1.2.2. Znaczenie szkoły w kształtowaniu poczucia własnej wartości dziecka	20
	1.3. Rozwój poczucia własnej wartości w ontogenezie	24
	1.4. Poczucie własnej wartości a zachowanie człowieka	28
Rozdział II. Metodyka pracy z grupą (Teresa Lewandowska-Kidoń)	33
	2.1. Etapy pracy z grupą	33
	2.2. Zasady pracy z grupą	34
	2.3. Metody pracy z grupą	38
	2.4. Strategie pracy z grupą	43
	2.5. Ewaluacja	44
Rozdział III. Program rozwijania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym (Danuta Wosik-Kawala, Teresa Lewandowska-Kidoń)	47
	3.1. Scenariusze	50
		Scenariusz 1	50
		Scenariusz 2	52
		Scenariusz 3	54
		Scenariusz 4	56
		Scenariusz 5	58
		Scenariusz 6	61
		Scenariusz 7	64
		Scenariusz 8	66
		Scenariusz 9	69
		Scenariusz 10	71
		Scenariusz 11	73
		Scenariusz 12	75
		Scenariusz 13	77
		Scenariusz 14	79
		Scenariusz 15	82
		Scenariusz 16	84
		Scenariusz 17	86
	3.2. Propozycje dodatkowych ćwiczeń do wykorzystania w trakcie realizacji programu	89
Zakończenie	95
Bibliografia	97

Inni Klienci oglądali również

16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Zebrania i konferencje w języku angielskim

Zebrania pochłaniają na ogół wiele czasu i na pewno chcielibyście, aby przebiegały sprawniej i prowadziły do konkretnych ustaleń. W tej książce znajdziecie odpowiedź, jak tego dokonać. Omawiane są w niej techniki pracy, kwestie sterowania przebi...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Nowości w podatku od czynności cywilno-prawnych

Nowości w podatku od czynności cywilno-prawnych - Obowiązują od początku 2016 roku - Zmiany ważne dla notariuszy - Łatwiej o zwrot podatku Od stycznia 2016 roku więcej umów opodatkowanych jest podatkiem od czynności cywilno-prawnych (PCC). Najwa...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Unia Europejska wobec wybranych zewnętrznych wyzwań XXI wieku

Celem niniejszej pracy jest identyfikacja głównych wyzwań zewnętrznych dla Unii Europejskiej oraz analiza zmian pozycji ugrupowania w gospodarce światowej w XXI w. Do najistotniejszych zewnętrznych wyzwań rozwojowych dla Unii jako całości zalicz...
12,99 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła - 14.ŻONGLERKA JAKO NARZĘDZIE WSPOMAGAJĄCE PRACĘ W GRUPIE PROJEKTOWEJ

Słowem redaktorów Monografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym cele...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Statystyka małych obszarów w badaniach ekonomicznych. Podejście modelowe i mieszane

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy rozdział ma charakter wprowadzający. Przedstawiono w nim podstawowe definicje z zakresu metody reprezentacyjnej i statystyki małych obszarów. Rozdział drugi poświęcono empirycznym najlepszym ...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Potęga dobrej komunikacji w zespole

"Dlaczego uważam umiejętność zadawania pytań za tak istotną w budowaniu relacji? Ponieważ w dzisiejszym świecie, który cechuje się coraz większą złożonością, zróżnicowaniem kulturowym, jak również ogromną liczbą wzajemnych pow...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.