0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym

(eBook)

Wybrane aspekty zarządzania i finansowania

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków-Legionowo, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Agnieszka Smalec, Magdalena Kogut-Jaworska

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    ePub mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 40,00 zł
36,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym

Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie poruszanych tematów. Zadaniem samorządów jest działanie w obszarze zaspokajania potrzeb społeczeństwa przez dostarczanie odpowiednich dóbr i usług. Samorządy działają w pewnym określonym otoczeniu i ich aktywność powinny cechować otwartość oraz elastyczność, co umożliwia lepsze zaspokojenie potrzeb oraz oczekiwań wielu grup nabywców. Administracja samorządowa wchodzi bowiem w liczne interakcje ze środowiskiem, w którym funkcjonuje. Należy zatem wytworzyć skuteczne mechanizmy umożliwiające m.in. społeczną partycypację. System komunikacji samorządu wymaga wieloaspektowego podejścia ze względu na zróżnicowane potrzeby odbiorców i zaplanowane cele.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65648-58-7
  • ISBN druku: 978-83-65648-57-0
  • Liczba stron: 120
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp
1. Wybrane aspekty zarządzania w samorządach terytorialnych
   1.1. Samorząd terytorialny jako podmiot sektora publicznego
   1.2. Specyfika i ewolucja zarządzania w samorządach terytorialnych
   1.3. Kształtowanie orientacji marketingowej w samorządach terytorialnych
2. Zarządzanie strategiczne w jednostkach samorządu terytorialnego a system finansowania polityk rozwoju
   2.1. Mechanizmy i instrumenty finansowania polityk rozwoju
   2.2. Możliwości realizowania usług publicznych na poziomie lokalnym i regionalnym
   2.3. Fundusze Unii Europejskiej w działalności samorządu terytorialnego
   2.4. Narzędzia finansowania polityk rozwoju a kształtowanie zasobów relacyjnych
3. Zarządzanie komunikacją w samorządzie terytorialnym – wybrane zagadnienia
   3.1. Istota i cechy komunikacji marketingowej w samorządach terytorialnych
   3.2. Wybrane formy komunikacji stosowane przez samorządy terytorialne
   3.3. Komunikacja w zarządzaniu satysfakcją klienta-obywatela
   3.4. Zarządzanie personelem w samorządzie terytorialnym
4. Współpraca administracji samorządowej z podmiotami otoczenia zewnętrznego
   4.1. Podstawy prawne polityki informacyjnej samorządu terytorialnego
   4.2. Dialog społeczny i współpraca z organizacjami pozarządowymi
   4.3. Partnerstwo i współpraca samorządu terytorialnego z podmiotami gospodarczymi
   4.4. Partnerstwo w Unii Europejskiej
5. Współpraca samorządu ze społecznością lokalną
   5.1. Mieszkaniec – istotny partner w dobie społeczeństwa obywatelskiego
   5.2. Partycypacja społeczna i współrządzenie w samorządzie terytorialnym
   5.3. Konsultacje społeczne w samorządzie jako istotna forma współpracy
   5.4. Rola budżetu partycypacyjnego w zarządzaniu finansami samorządu
6. Nowe instrumenty finansowania współpracy między samorządami w ramach programowania i realizacji polityki regionalnej
   6.1. Wsparcie finansowe przedsięwzięć z zakresu zrównoważonego rozwoju obszarów funkcjonalnych – ZIT
   6.2. Wsparcie przedsięwzięć z zakresu zrównoważonego rozwoju obszarów innych niż obszary funkcjonalne
   6.3. Kontrakt terytorialny jako nowy instrument finansowania partnerstwa rządowo-samorządowego
   6.4. Korzyści i ograniczenia związane z wdrożeniem nowych narzędzi finansowania współpracy między samorządami
Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Negocjacje i komunikacja

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej...
43,20 zł 48,00 zł
Do koszyka

Działania taktyczne wojsk obrony terytorialnej

Publikacja zawiera informacje doktrynalne, i faktograficzne, poddane wnikliwej analizie i syntezie. Wzbogacona jest licznymi rysunkami, tabelami i wykresami. W swojej istocie, prezentowane treści mają być zrozumiałe dla osób zajmujących się pr...
43,20 zł 48,00 zł
Do koszyka

25 lat funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce – teoria i praktyka

W publikacji omówione zostały zagadnienia związane z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego w przeszłości i obecnie. Koncentruje się, m.in. wokół zagadnień: początków samorządu terytorialnego oraz drogi do restytucji samorządu po...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations

Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmierzyć ...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Komunikacja kreatywna. Jak być dobrym mówcą i sprawnym rozmówcą

„Lekka, praktyczna, z dużą ilością ciekawych przykładów, ale … największym atutem tej książki jest to, że Marek Stączek dzieli się pomysłem na tworzenie przekonujących argumentów i oryginalnych wypowiedzi. Wypowiedzi, kt&oacu...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.Autork...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!